Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 14:31

xPabloBokt schreef:
Over anderhalf uur mijn eerste therapiesessie waar ik ook echt behandeling krijg en ik zie er zo tegenop -O-

Als ik voor je mag omdenken...

Als je tegen iets opziet om te doen houdt dat in dat je met verandering aan de slag gaat. En verandering is niet altijd leuk, maar kan ook heel goed zijn voor jezelf. Je kan dit! :D

rien10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 14:35

Bijensteek in m’n ringvinger. Snel m’n trouwring af gedaan.

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 15:01

xPabloBokt schreef:
Over anderhalf uur mijn eerste therapiesessie waar ik ook echt behandeling krijg en ik zie er zo tegenop -O-

Ik zit zelf middenin therapiesessies in verband met PTSS, dus kan me je gevoel heel goed voorstellen. Het komt echt goed en het is het waard om nu “even” door deze moeilijkheden heen te gaan. Je kunt het! :(:)

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 15:34

Het weer! We zouden vandaag nog een mooi park in Luxemburg, maar het was aan het hozen en onweren, woensdag herkansing.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 15:39

Een printer die niet werkt .
Bozer kun je mij niet krijgen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 16:07

Beroerd met knallende koppijn.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 16:17

He balen Zonnebloem! Hopelijk woensdag wel een lekker zonnetje.

Alja I feel you :')

Eindelijk bij de reumatoloog geweest. Hele lieve arts gelukkig maar ze zei al: jij hebt geen reuma en verder.. tja.
Ik weet ook wel dat ik geen reuma heb maar de vraag is wat wel. Heb al het een en ander uitgespeeld dus iemand die verder denkt was wel fijn geweest..
En ze heeft m'n schouder niet eens aangeraakt terwijl die op alle plekken kapot is. But ok.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 18:16

DHL die dit noemt: bezorgd in de brievenbus.
Afbeelding
Mijn pakket lag bovenop de brievenbus, te pakken voor iedereen. De deuren staan ook nog standaard open omdat ze stuk zijn. Gewoon te lui om naar boven te komen, ik was gewoon thuis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 18:19

Aan mijn schoonmoeder, heel vaak overigens.
Maar ze laat mijn wenkbrauwen wederom fronzen (en niet alleen die van mij).
Wij zijn met vakantie en mijn moeder past in ons huis op onze dieren.
Nu appte mijn moeder me vanmiddag toen ze thuiskwam van werken met een foto van een luchtverfrisser met de vraag of die er al stond want ze rook ineens een geur en kon zich niet herinneren dat die er stond.
Nou dat klopt, die stond er dus ook niet.
Maar mijn schoonmoeder heeft iets wat ze had geleend terug gelegd in ons huis blijkt, dus die heeft zonder het te vragen en zonder iets te melden een luchtverfrisser neergezet.

fjordjesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 18:30

M'n man heeft vorige week een zak boontjes meegenomen, sperziebonen, de enige groente die ik niet te vreten vind en die mag ik allemaal snijden en in de vriezer doen. Terwijl ik er echt niet van houd en dat weet ie. Hij mag ze lekker zelf snijden, geen zin in.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 18:50

Dat het minimaal 3 weken duurt voordat mijn nieuwe bril klaar is. Duurt lang.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 19:06

Rodevlinder schreef:
Aan mijn schoonmoeder, heel vaak overigens.
Maar ze laat mijn wenkbrauwen wederom fronzen (en niet alleen die van mij).
Wij zijn met vakantie en mijn moeder past in ons huis op onze dieren.
Nu appte mijn moeder me vanmiddag toen ze thuiskwam van werken met een foto van een luchtverfrisser met de vraag of die er al stond want ze rook ineens een geur en kon zich niet herinneren dat die er stond.
Nou dat klopt, die stond er dus ook niet.
Maar mijn schoonmoeder heeft iets wat ze had geleend terug gelegd in ons huis blijkt, dus die heeft zonder het te vragen en zonder iets te melden een luchtverfrisser neergezet.

Ik moet altijd stiekem wel lachen om dit soort berichten :')

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 19:12

Zebrastreep schreef:
Wij hebben ook zo'n buurman. Maar dat huis is gewoon gekocht door paps en mams. En dan praten we over een volwassen kerel die zich vervolgens ook nog zeer verwend gedraagt maar ik geloof niet dat ze zoveel geld hebben. Ja een splinternieuwe auto maar dat kan al makkelijk als je ouders het huis kopen dan blijft er wel geld over.

Dit is een huurhuis...

M_D_H schreef:
Een nieuwe auto hoeft natuurlijk ook niet zo heel veel te zeggen, merk en model zeggen meer, er zijn tweedehands auto's die meer waard zijn dan sommige nieuwe auto's :)

Het zijn zeker niet de minsten... De eerste weet ik even niet meer, nr. 2 was een VW Sirocco, nu een Opel Mokka.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 19:22

iirrssjjee schreef:
Zebrastreep schreef:
Wij hebben ook zo'n buurman. Maar dat huis is gewoon gekocht door paps en mams. En dan praten we over een volwassen kerel die zich vervolgens ook nog zeer verwend gedraagt maar ik geloof niet dat ze zoveel geld hebben. Ja een splinternieuwe auto maar dat kan al makkelijk als je ouders het huis kopen dan blijft er wel geld over.

Dit is een huurhuis...

M_D_H schreef:
Een nieuwe auto hoeft natuurlijk ook niet zo heel veel te zeggen, merk en model zeggen meer, er zijn tweedehands auto's die meer waard zijn dan sommige nieuwe auto's :)

Het zijn zeker niet de minsten... De eerste weet ik even niet meer, nr. 2 was een VW Sirocco, nu een Opel Mokka.

Waarom vraag je het niet even aan die mensen waar ze het van doen?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 19:36

iirrssjjee schreef:
Zebrastreep schreef:

Dit is een huurhuis...

M_D_H schreef:

Dat zijn geen dure auto's hoor :n

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 19:39

Ruim 27000 vind ik toch aardig wat geld :)). Knap wanneer je dat met een uitkering bij elkaar krijgt én om de 3 jaar een nieuwe auto kunt kopen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 19:44

Hebben ze bijstand is de auto simpelweg niet van hunzelf.
Maar zullen ze hem lenen van ouders of zo.

Maar als je denkt dat ze bij klussen dan tip je de gemeente oid toch.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 19:48

M_D_H, dan denk ik idd meer aan een Tesla ofzo haha

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 19:50

Die begint bij 48k, oid. Maar het is niet alsof 27k weinig is of zo :)).

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 19:58

iirrssjjee schreef:

Hoe dan. :=

Enige gok die ik kan geven is dat ze zwart werken erbij.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 20:31

Niobe schreef:
Jespri schreef:

Mensen die zonder af te melden niet op komen dagen. Vind het echt niet erg als je niet komt, maar laat het even weten. Hoef geen eens een reden.

Oh ja dat vind ik ook zo erg! Al zeg je alleen maar “ik heb geen zin”, dat boeit me geen hol, maar laat even iets weten.
Ik heb een keer 3 uur op een hoefsmid gewacht en die liet later weten dat ie wat anders aan het doen was :roll:

Nou precies zo moeilijk is het niet! Gewoon: “Ik kom niet. “ meer hoeft niet :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 20:38

Zó verschrikkelijk klaar met dit klóte lijf. Endometriose, dus bloedarmoede. Zware klachten, dus aan de pil. En ijzertabletten. Maar daar reageer ik zo hysterisch op dat die niet meer kunnen. De pil moest ik door slikken, want dan geen stopweek = geen bizar bloedverlies = afname bloedarmoede/toename ijzer.

Maar neeeeeee na ruim één pilstrip krampen en het is weer mis. Zijn al die emotionele toestanden, het overmatige zweten en weet ik niet wat voor niks. Achterlijk gedoe, ik wil dit niet meer ;(

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 20:44

Berdien, :(:)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 20:45

Berdien schreef:
Zó verschrikkelijk klaar met dit klóte lijf. Endometriose, dus bloedarmoede. Zware klachten, dus aan de pil. En ijzertabletten. Maar daar reageer ik zo hysterisch op dat die niet meer kunnen. De pil moest ik door slikken, want dan geen stopweek = geen bizar bloedverlies = afname bloedarmoede/toename ijzer.

Maar neeeeeee na ruim één pilstrip krampen en het is weer mis. Zijn al die emotionele toestanden, het overmatige zweten en weet ik niet wat voor niks. Achterlijk gedoe, ik wil dit niet meer ;(

Klinkt ellendig. :knuffel:

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 20:46

Berdien schreef:

:knuffel:
Heb je ijzer injecties al geprobeerd, dat werkte bij mij beter als ijzertabletten.