Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_KiMbErLeY_ schreef:Oke... ik ben definitief de slechtste puzzelaar EVER
Eerst beschuldigde ik iemand op insta omdat ze uit zwolle kwam en het een geschreven hint was, maar helaas
Ik noemde de hints naar een vriendin die ook op bokt zit en die dacht het ontrafeld te hebben, dus ik zei... ja iets met iemand die wat heeft met studies of talen?
Ik kwam wel met het idee om mijn EIGEN posts te bekijkenLEZEN is ook een vak haha
De extra hint had ik natuurlijk allang opengemaakt maar toen ging er zelfs geen belletje rinkelen, behalve dat het hier echt heel erg naar mannenparfum ruikt naadt me
Maar...
JOLIEN87 ben jij mijn santa?
De post die je van mij stuurde (WAT EEN WERK!) Die beginletters zijn jouw naam... (was ik zelf echt nooit achter gekomen)
_KiMbErLeY_ schreef:En je hebt gewoon nog op me gereageerd en ik op jou
Lous schreef:Toch nog een poging, ik eet mijn sokken op als jij het niet bent.![]()
Tanya, ben jij mijn Secret Santa?
Tanya schreef:Lous schreef:Toch nog een poging, ik eet mijn sokken op als jij het niet bent.![]()
Tanya, ben jij mijn Secret Santa?
Nee!
Grapje, jawel![]()
Hopelijk hebben de stekjes het overleefd! Pakketje stond al een paar dagen op het afhaalpunt maar ik gokte al dat je niet mee las in het topic, daar had mdh het gelijk diezelfde dag of een dag erna gezet
justdiesel schreef:goldenarrow schreef:Lieve Santa, ik kan er met de beste wil van de wereld geen woord van maken (en google ook niet). Heb ik de goede letters gevonden?
BSLNIITDE
Mijn vriend heeft het cadeaupapier al in de kachel gegooid, dus ik kan het niet meer checken
Ik denk dan meteen aan Blinnii