Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
hagelslag schreef:Shenavallie schreef:De hoefsmid heeft eergisteren beide pony's (veel) te kort bekapt... Ze lopen sindsdien op eieren en eigenlijk liever helemaal niet.
Staan ze op het gras?
Nu er eindelijk regen gekomen is, kan het voorkomen dat het gras wat nu nog een beetje groeit.
Toch nog extreem veel suiker bevat.
Dus in dat geval zou richting hoefbevangenheid en bekappen een punt zijn om even goed op te letten.
(mochten ze niet op het gras staan, dit bericht totaal negeren natuurlijk)
fleurtjeuh schreef:Mijn hart maakt soms een raar hopje vandaag![]()
No worries, huisartsenpost is gebeld en zegt aankijken. En bij langer aanhouden naar de huisarts.
Also, mn buik is al een paar dagen super borrelig en irritant
fotolijstje schreef:Afspreken werd afgezegd omdat ze moe was, ik zie nu op haar sociaal media dat ze met anderen mensen is
Shenavallie schreef:fotolijstje schreef:Afspreken werd afgezegd omdat ze moe was, ik zie nu op haar sociaal media dat ze met anderen mensen is
Misschien toch eens een andere vriendengroep overwegen? Ik krijg na jouw berichten het gevoel dat ze jou niet behandelen zoals het met een echte vriendschap hoort. Ook al kan dat allerlei redenen hebben, goed is het niet om daarin te blijven investeren.
Telpeva schreef:vikawiek schreef:Mijn vader heeft net een herseninfarct gehad. Ik ben net thuis van het ziekenhuis en sta nog te trillen
Wat eng zeg! Is hij inmiddels oke?