Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Molly1230 schreef:Ik heb nu afgelopen 3 weken flink wat besteld voor kerst en gewoon kleding. Voorheen als er niet open gedaan werd, werd het pakketje in de schuur gelegd. Omdat ze nu ineens elke keer zo vroeg komen en ik welgeteld 3 seconde heb om open te doen tegenwoordig, ligt pakketje 6? in 2/3 weken alweer bij de buurvrouw.![]()
Ik durf me er gewoon niet meer te vertonen...
Molly1230 schreef:fotolijstje schreef:hahahahahaa, zo had ik dus dat ík fietste en mijn lokale postbezorger mij begroette omdat die mij herkende, of dat de DHL bezorger weet wie er open doet omdat hij mij van de trap hoort stuiteren
Omg dan weet je dat je echt veel besteld..Je moet wat hé
![]()
M_D_H schreef:Mijn man is deze week voor zijn werk naar de UK en is, sowieso tijdens werk niet telefonisch te bereiken, maar dingen overleggen gaat natuurlijk ook niet zo makkelijk nu (oke, dit is vooral een excuus die ik geloofwaardig probeer te maken om te rechtvaardigen wat ik net heb gedaan...)
Kan het zijn dat ik daarom net impulsief een ruime 600 euro heb uitgegeven zonder overleg? Nou Bokt, dat zou zeker zo kunnen zijn...
Vind ik dat ik al het recht had om dat te doen? Absoluut Bokt, ik heb dat geld zeer nuttig besteed
Hoop ik dat mijn man dit ook vind en er wellicht straks zelfs om kan lachen... Oh boy, I hope so
Ik heb dus net zonder overleg een nieuwe vriezer gekocht, omdat onze huidige een kapot handvat heeft en eigenlijk heel oud is (komt bij mijn ouders weg) en het ijs er letterlijk uit loopt.
We hebben het een paar maanden terug wel over een nieuwe vriezer gehad, en 24 november ook nog even, we hebben ook een selectie gemaakt van welke een goede optie zouden zijn voor ons, maar daar zijn we eigenlijk nooit op doorgegaan en diegene die ik persoonlijk de beste keuze vond, was nu weer leverbaar en er was er nog maar eentje, dus ik heb hem gewoon gekocht
CupCakes_ schreef:M_D_H schreef:
Zou het te ver gaan als ik een coupon hiervan inpak en onder de boom leg voor mijn man?
Ik zeg doen!
Alja schreef:Je hebt toch geen 600 euro uitgegeven aan leuke dingen?
Maar gewoon een vriezer die nodig is?
Oude kapot dan moet er gewoon een nieuwe komen punt.