Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
charootje schreef:Dat is heel vervelend en indd logisch dat sommige dingen in je achterhoofd blijven, dat is ergens ook gewoon menselijk.
Maar waar de meeste overvallen is de manier waarop je dingen brengt. Dat komt heel verkeerd en veroordelend over en dat kan gewoon niet. Vaak is het ook de toon die de muziek maakt, dus de manier waarop het gebracht word en het nadeel van tekst is dat dat op allerlei manieren opgevat kan worden.
Steenbok12 schreef:Ik heb met de kleine tinderdate gisteren geslapen en hij komt zometeen(sorry al die berichten over lengte nog hier, waar je mee geboren wordt kan je niks aan doen toch). Prima vermaakt. Geen relatie materiaal denk ik voor nu, ook al was hij wat langer
. Maar dat was ook de bedoeling.
Benzz schreef:Ik wilde net zeggen, een vrouw die kleiner is dan hem daar zijn er misschien 10 van op de wereld. Maar is het niet gewoon een lilliputter?
Fly_high schreef:Wat voor onnodig vooroordeel is dit zeg![]()
Zullen jullie het fijn vinden als mannen het op deze manier gingen hebben over vrouwen met bijv. een maatje meer?
"Heb weer een match met een dikke zeug wat denkt ie nou", "zo'n vet wijf is toch geen gezicht", "pure horror en niet oke om naast te lopen" zoiets?
Je hoeft kleine(re) mannen ofc niet te daten maar waarom al die haat echt
Rawr schreef:Fly_high schreef:Wat voor onnodig vooroordeel is dit zeg![]()
Zullen jullie het fijn vinden als mannen het op deze manier gingen hebben over vrouwen met bijv. een maatje meer?
"Heb weer een match met een dikke zeug wat denkt ie nou", "zo'n vet wijf is toch geen gezicht", "pure horror en niet oke om naast te lopen" zoiets?
Je hoeft kleine(re) mannen ofc niet te daten maar waarom al die haat echt
Bwoah, you like what you like en als kleinere man (1,72) ben ik heel okay met een beetje bodyshaming, scheldwoorden (kabouter, lilliputter etc.) en haat over iets dat ik niet kan veranderen. Helemaal als het van mid b*tches komt die nog kleiner zijn dan ik zelf ben.
Laat lekker gaan joh. It's always good when the trash takes itself out.
F_Orumster schreef:Benzz schreef:Ik wilde net zeggen, een vrouw die kleiner is dan hem daar zijn er misschien 10 van op de wereld. Maar is het niet gewoon een lilliputter?
Het woord lilliputter wordt als scheldwoord ervaren en beter klein mens te noemen.
Ik zag een tijdje geleden een knappe kleine man en dacht... Die kan er wel goed bijIk schrok van mijn eigen gedachten
Benzz schreef:Oh kom op, zo naïef kun je niet zijn.Lilliputter is toch geen scheldwoord?
Rawr schreef:Benzz schreef:Oh kom op, zo naïef kun je niet zijn.Lilliputter is toch geen scheldwoord?
Natuurlijk is een woord dat de nadruk legt op een 'negatief' onderdeel van iemand's fysieke verschijning een scheldwoord. Dat is het al voor mensen die echt dwerggroei hebben en nog meer voor mensen die een benedengemiddelde lengte hebben. Het is niet anders dan dikzak, vetklep, schele, kale, etc.
Miss_Mii21 schreef:Vooralsnog als je wat serieuzer bent, niet al te beste Tinder ervaringen de afgelopen jaren. Krijg steeds meer het idee dat ze je het bed in willen hebben, en als je wat andere intenties hebt (langduriger relatiemateriaal zeg maar) dan heb je personen die er bij hebben staan dat ze een langdurige relatie willen... maar in de praktijk nog niet gemerkt.
Huidige ervaringen: aantal autisten gedated - slechte ervaring(en) mee
Aantal figuren waaruit bleek na paar dates, dat ze toch enkel met je het bed wilden delen (vooral duidelijk aangegeven dat dit niet de bedoeling was)
Eentje 2 maanden gedate, die uiteindelijk niet los bleek te zijn gekomen van z'n ex en een dochtertje had - die tevens alles mocht. Toen ik uiteindelijk er iets van zei dat het niet normaal is dat een kind van 2,5 bij je in bed slaapt, was het vrij snel exit , hij 'was niet toe aan een vaste relatie'. Weer zo'n vaag figuur. Kind hoort in eigen bed te slapen, niet tussen je - net nieuwe - relatie in. Oja en de scheiding was ook nog niet rond.....
Als je dan denkt naar serieuzere sites te gaan, kom je daar tot mijn grote verbazing weer een aantal van die figuren tegen die je ook op Tinder hebt zien staan.
Zijn er dan nergens normale mannen, die een beetje serieus zijn, normen en waarden hebben en een beetje opleiding? Tot op heden bleken degenen die ook gestudeerd hebben, vooral autistisch te zijn. Nee bedankt. Goede ervaringen tot op heden helaas dus nog niet. Of je chat gezellig en ineens hoor je er niets meer van, van de een op andere dag. Ook heel fijn.
Zonnetje81 schreef:Dat is precies de beschrijving zoals ik het ook ervaar.
Vooral het niet serieus maar wel zeggen dat ze serieus zijn en het niet los zijn van ex is hier standaard aan de orde. Of er komt al geen gesprek op gang of ik kreeg gisteren weer van: Dolfijn of aapjes (zo'n kies vraag) wtffff moet ik daaaaar nu mee?
Bijna alle mannen willen nog kinderen. Of alleen maar feesten en reizen......
Suzanne F. schreef:Snap ik. Met 33 zou ik dan niet te lang meer wachten inderdaad.
Is dat kostbaar, dat invriezen?