Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 20:19

:')

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 20:52

Ik heb met de kleine tinderdate gisteren geslapen en hij komt zometeen :') (sorry al die berichten over lengte nog hier, waar je mee geboren wordt kan je niks aan doen toch). Prima vermaakt. Geen relatie materiaal denk ik voor nu, ook al was hij wat langer :') . Maar dat was ook de bedoeling.

Zertab

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 21:11

Veel plezier Steenbok! :D

Ik ben gister vet random naar de verjaardag geweest van een van de jongens van de tocht van afgelopen vrijdag. Samen met twee anderen. Was echt super gezellig! :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 21:42

charootje schreef:
Dat is heel vervelend en indd logisch dat sommige dingen in je achterhoofd blijven, dat is ergens ook gewoon menselijk.

Maar waar de meeste overvallen is de manier waarop je dingen brengt. Dat komt heel verkeerd en veroordelend over en dat kan gewoon niet. Vaak is het ook de toon die de muziek maakt, dus de manier waarop het gebracht word en het nadeel van tekst is dat dat op allerlei manieren opgevat kan worden.

Verkeerde interpretatie is ook heel menselijk :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 21:42

Steenbok12 schreef:
Ik heb met de kleine tinderdate gisteren geslapen en hij komt zometeen :') (sorry al die berichten over lengte nog hier, waar je mee geboren wordt kan je niks aan doen toch). Prima vermaakt. Geen relatie materiaal denk ik voor nu, ook al was hij wat langer :') . Maar dat was ook de bedoeling.

Leeuk! :D

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 21:50

Benzz schreef:
Ik wilde net zeggen, een vrouw die kleiner is dan hem daar zijn er misschien 10 van op de wereld. Maar is het niet gewoon een lilliputter?

Het woord lilliputter wordt als scheldwoord ervaren en beter klein mens te noemen.

Ik zag een tijdje geleden een knappe kleine man en dacht... Die kan er wel goed bij :+ Ik schrok van mijn eigen gedachten :D

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 22:01

Serieus? Is toch gewoon een benaming voor een...klein mens? Nooit als scheldwoord gekend.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 22:04

Muronia schreef:
Serieus? Is toch gewoon een benaming voor een...klein mens? Nooit als scheldwoord gekend.

Mijn gedachten ook hoor.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 02:03

Fly_high schreef:
Wat voor onnodig vooroordeel is dit zeg :')

Zullen jullie het fijn vinden als mannen het op deze manier gingen hebben over vrouwen met bijv. een maatje meer?

"Heb weer een match met een dikke zeug wat denkt ie nou", "zo'n vet wijf is toch geen gezicht", "pure horror en niet oke om naast te lopen" zoiets?

Je hoeft kleine(re) mannen ofc niet te daten maar waarom al die haat echt :')

Bwoah, you like what you like en als kleinere man (1,72) ben ik heel okay met een beetje bodyshaming, scheldwoorden (kabouter, lilliputter etc.) en haat over iets dat ik niet kan veranderen. Helemaal als het van mid b*tches komt die nog kleiner zijn dan ik zelf ben.

Laat lekker gaan joh. It's always good when the trash takes itself out. :D

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 08:41

Rawr schreef:
Fly_high schreef:
Wat voor onnodig vooroordeel is dit zeg :')

Zullen jullie het fijn vinden als mannen het op deze manier gingen hebben over vrouwen met bijv. een maatje meer?

"Heb weer een match met een dikke zeug wat denkt ie nou", "zo'n vet wijf is toch geen gezicht", "pure horror en niet oke om naast te lopen" zoiets?

Je hoeft kleine(re) mannen ofc niet te daten maar waarom al die haat echt :')

Bwoah, you like what you like en als kleinere man (1,72) ben ik heel okay met een beetje bodyshaming, scheldwoorden (kabouter, lilliputter etc.) en haat over iets dat ik niet kan veranderen. Helemaal als het van mid b*tches komt die nog kleiner zijn dan ik zelf ben.

Laat lekker gaan joh. It's always good when the trash takes itself out. :D

Whahaha, die laatste zin is zo waar! Fijn juist dat het zichzelf wel filtert zo _O-

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 09:54

Leuk Charootje.....

Kleine anecdote. Ik liep met mijn peuter van 3 jaar over het strand in 1991 die opeens keihard roept:" mama kijk, een echte kabouter"! Het werd doodstil.... :oo Ik keek naar het vingertje en zag inderdaad de man omringd door zijn vrouw en kinderen. Dus ik zeg heel rustig (ik kleurde tot diep in mijn nek), "nee schatje dat is een volwassen mijnheer die klein van stuk is". Dus de uk keek nog eens goed en zei " ok, jammer geen kabouter dus" _O- _O- waarop die man en ik heel hard in de lach schoten en hij zijn duim naar mij omhoog stak :=

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 10:52

Ach, zo ben ik wel eens uitgemaakt voor transgender vanwege mijn lengte... it happens...

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 10:54

Tja en ik ben wat voller en kan me goed voorstellen dat er mannen zijn die mij om die reden niet willen daten. Ieder zo zijn ding. Zolang iedereen elkaar maar in zijn waarde laat :)

Ik heb vrijdagavond weer afgesproken met dat clubje van maandagavond :')
En met twee mannen contact. Ook met eentje uit dat groepje dus heel benieuwd!
Eentje had ik ook contact mee maar reageert al niet meer. Dan niet...

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 11:28

F_Orumster schreef:
Benzz schreef:
Ik wilde net zeggen, een vrouw die kleiner is dan hem daar zijn er misschien 10 van op de wereld. Maar is het niet gewoon een lilliputter?

Het woord lilliputter wordt als scheldwoord ervaren en beter klein mens te noemen.

Ik zag een tijdje geleden een knappe kleine man en dacht... Die kan er wel goed bij :+ Ik schrok van mijn eigen gedachten :D

Lilliputter is toch geen scheldwoord?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 11:33

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 11:50

Benzz schreef:
Oh kom op, zo naïef kun je niet zijn.

Natuurlijk is een woord dat de nadruk legt op een 'negatief' onderdeel van iemand's fysieke verschijning een scheldwoord. Dat is het al voor mensen die echt dwerggroei hebben en nog meer voor mensen die een benedengemiddelde lengte hebben. Het is niet anders dan dikzak, vetklep, schele, kale, etc. :)

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 11:54

Rawr schreef:
Benzz schreef:
Oh kom op, zo naïef kun je niet zijn.

Natuurlijk is een woord dat de nadruk legt op een 'negatief' onderdeel van iemand's fysieke verschijning een scheldwoord. Dat is het al voor mensen die echt dwerggroei hebben en nog meer voor mensen die een benedengemiddelde lengte hebben. Het is niet anders dan dikzak, vetklep, schele, kale, etc. :)

Dat kun je ook normaal zeggen he! Kritiek op hoe anderen communiceren en dan zelf met zo'n post komen. Echt chique..........

Dank voor de link Forumster!

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 11:57

Ik ken dat ook echt niet als scheldwoord. Zal iets van de moderne tijd zijn / generatiekloof dat dit nu zo is, net als een heleboel andere dingen die je niet meer kan zeggen. Ik laat dat soort dingen graag aan me voorbijgaan, dus ik zal me er verder over stil houden.

Zullen we het maar weer gewoon over leuke dates gaan hebben? :)

Miss_Mii21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 13:14

Vooralsnog als je wat serieuzer bent, niet al te beste Tinder ervaringen de afgelopen jaren. Krijg steeds meer het idee dat ze je het bed in willen hebben, en als je wat andere intenties hebt (langduriger relatiemateriaal zeg maar) dan heb je personen die er bij hebben staan dat ze een langdurige relatie willen... maar in de praktijk nog niet gemerkt.
Huidige ervaringen: aantal autisten gedated - slechte ervaring(en) mee
Aantal figuren waaruit bleek na paar dates, dat ze toch enkel met je het bed wilden delen (vooral duidelijk aangegeven dat dit niet de bedoeling was)
Eentje 2 maanden gedate, die uiteindelijk niet los bleek te zijn gekomen van z'n ex en een dochtertje had - die tevens alles mocht. Toen ik uiteindelijk er iets van zei dat het niet normaal is dat een kind van 2,5 bij je in bed slaapt, was het vrij snel exit , hij 'was niet toe aan een vaste relatie'. Weer zo'n vaag figuur. Kind hoort in eigen bed te slapen, niet tussen je - net nieuwe - relatie in. Oja en de scheiding was ook nog niet rond.....

Als je dan denkt naar serieuzere sites te gaan, kom je daar tot mijn grote verbazing weer een aantal van die figuren tegen die je ook op Tinder hebt zien staan.

Zijn er dan nergens normale mannen, die een beetje serieus zijn, normen en waarden hebben en een beetje opleiding? Tot op heden bleken degenen die ook gestudeerd hebben, vooral autistisch te zijn. Nee bedankt. Goede ervaringen tot op heden helaas dus nog niet. Of je chat gezellig en ineens hoor je er niets meer van, van de een op andere dag. Ook heel fijn.

Miss_Mii21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 13:15

Miss_Mii21 schreef:
Vooralsnog als je wat serieuzer bent, niet al te beste Tinder ervaringen de afgelopen jaren. Krijg steeds meer het idee dat ze je het bed in willen hebben, en als je wat andere intenties hebt (langduriger relatiemateriaal zeg maar) dan heb je personen die er bij hebben staan dat ze een langdurige relatie willen... maar in de praktijk nog niet gemerkt.
Huidige ervaringen: aantal autisten gedated - slechte ervaring(en) mee
Aantal figuren waaruit bleek na paar dates, dat ze toch enkel met je het bed wilden delen (vooral duidelijk aangegeven dat dit niet de bedoeling was)
Eentje 2 maanden gedate, die uiteindelijk niet los bleek te zijn gekomen van z'n ex en een dochtertje had - die tevens alles mocht. Toen ik uiteindelijk er iets van zei dat het niet normaal is dat een kind van 2,5 bij je in bed slaapt, was het vrij snel exit , hij 'was niet toe aan een vaste relatie'. Weer zo'n vaag figuur. Kind hoort in eigen bed te slapen, niet tussen je - net nieuwe - relatie in. Oja en de scheiding was ook nog niet rond.....

Als je dan denkt naar serieuzere sites te gaan, kom je daar tot mijn grote verbazing weer een aantal van die figuren tegen die je ook op Tinder hebt zien staan.

Zijn er dan nergens normale mannen, die een beetje serieus zijn, normen en waarden hebben en een beetje opleiding? Tot op heden bleken degenen die ook gestudeerd hebben, vooral autistisch te zijn. Nee bedankt. Goede ervaringen tot op heden helaas dus nog niet. Of je chat gezellig en ineens hoor je er niets meer van, van de een op andere dag. Ook heel fijn.

Ik geloof dat ik maar eicellen ga invriezen want ik heb werkelijk de hoop opgegeven. En als ze dan een beetje "oke" zijn dan accepteren ze je paard niet, en dumpen ze je vroeg of laat omdat je elke dag even naar stal moet. Dus iemand die ook eigen hobby's heeft is fijn, die heeft wat meer begrip. Maar die hebben dan weer bindingsangst , komen niet los van hun ex of hebben een onopgevoed kind dat eist en krijgt en vervolgens moet je pikken dat dat kind tussen jullie in slaapt. Er zijn echt grenzen, en dit is er eentje van.
Dan hebben we het nog niet over de figuren die alleen maar op verre vakanties willen, wintersport en noem het maar. Ik werk keihard voor m'n paard, vakantiegeld is paard budget. Buiten het feit dat het beest zorg nodig heeft, dus dagjes weg is heel prima, nachtje weg is ook prima, maar lange vakanties zitten er niet in. Ook daar hebben er weinig begrip voor.
En als je dan een date site voor mensen met paarden pakt, dan gaan (boeren) mannen van +40 reageren? Of zelfs eentje van 60 kwam pas voorbij, doe even gezond zeg! Sorry, ik ben begin dertig, echt niet/echt te oud. Oja en kinderwens, dus degenen die dat niet hebben vallen al af. En de mannen met een kind ook, want de ervaring leert dat dat geen succes is. Wat een ellende.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 13:23

Dat is precies de beschrijving zoals ik het ook ervaar.

Vooral het niet serieus maar wel zeggen dat ze serieus zijn en het niet los zijn van ex is hier standaard aan de orde. Of er komt al geen gesprek op gang of ik kreeg gisteren weer van: Dolfijn of aapjes (zo'n kies vraag) wtffff moet ik daaaaar nu mee?

Bijna alle mannen willen nog kinderen. Of alleen maar feesten en reizen......

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 13:29

Uiteraard kan je ook de keuze maken om je eicellen in te laten vriezen of om alleenstaande moeder te worden. Heeft ook absoluut veel voordelen.
Als je echt een kinderwens hebt dan zou ik die niet laten afhangen van het vinden van de juiste match op een datingsite.

Miss_Mii21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 14:29

Zonnetje81 schreef:
Dat is precies de beschrijving zoals ik het ook ervaar.

Vooral het niet serieus maar wel zeggen dat ze serieus zijn en het niet los zijn van ex is hier standaard aan de orde. Of er komt al geen gesprek op gang of ik kreeg gisteren weer van: Dolfijn of aapjes (zo'n kies vraag) wtffff moet ik daaaaar nu mee?

Bijna alle mannen willen nog kinderen. Of alleen maar feesten en reizen......

Ja herkenbaar, die kan je al een beetje van het kaf en koren scheiden. Of ze staan met een bloot bovenlijf er op, of ze staan er met vakantiekiekjes op, die sla ik alleen al over, of met wintersportfoto's.. Die haal ik er al uit. Dan heb je er nog een stel waarbij je van een afstand al echt denkt neeeeeee!
En tja, van wat er dan overblijft, dan zijn het tot op heden niet de beste ervaringen.

Misschien daten via een bureau met een tussenpersoon? In de hoop dat dat wat serieuzer is?
En mbt die eicellen, ja denk uiteindelijk maar invriezen. Zelf alleen moeder met fulltime werken? Niet haalbaar, wil zoiets samen met iemand doen. Maar misschien wordt op het gegeven moment wel de keuze: of invriezen of nooit meer. Boven je 30e gaat het allemaal moeizamer, de 33 komt in zicht. Begint mij best te benauwen. Dus misschien dan toch maar eens gaan nadenken over invriezen....

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 14:36

Snap ik. Met 33 zou ik dan niet te lang meer wachten inderdaad.
Is dat kostbaar, dat invriezen?

Miss_Mii21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 14:43

Suzanne F. schreef:
Snap ik. Met 33 zou ik dan niet te lang meer wachten inderdaad.
Is dat kostbaar, dat invriezen?

Dacht omgerekend dat dat wel meevalt , dat het traject er omheen kostbaarder is.. Dat ze dan meerdere puncties moeten doen en het terugplaatsen loopt ook in de duizenden euro's.... dan moeten ze je cyclus pijlen enzo.. ken de details niet, maar las zoiets. Dus voor paar honderd euro ben je niet klaar , ja voor het invriezen, maar niet voor de rest van het traject...