(Voor de duidelijkheid deze meid zit in het 2e jaar, eind 2e jaar dus bijna 3e.. daar verwacht ik dan toch wel wat meer van

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Annet_Dottie schreef:Dat ik gisterochtend model geweest ben bij de kappersopleiding. Echt al zo vaak gedaan en altijd goed gegaan. Ik wist dat er een stukje van m'n haar af moest omdat ik al heel lang niet naar de kapper was geweest. Ze laat me vervolgens een stukje zien met de vraag is het goed dat ik dit er af haal? Ja is goed. Ging om zo'n 2 centimeter. Ze was klaar, m'n haar zat opzich mooi maar mijn eerste reactie was ohh wat kort. Ze schrok en begon zich te verontschuldigen waarop ik gewoon vriendelijk zei joh je kan het er moeilijk aanplakken, is wel goed. Dacht moet er gewoon aan wennen. Sta ik net voor de spiegel, en ik wil het liefste gewoon huilen. Er is echt wel 10 cm af, m'n haar kwam al tot m'n borsten/tepels ongeveer of misschien zelfs iets er over al, nu is het nog maar net over m'n schouders. Was zo blij dat ik eindelijk weer wat langer haar had en nu moet ik dus weer weet ik veel hoelang wachten tot dit weer aangegroeid is, voel me weer net als toen ik tiener was met deze lengte
(Voor de duidelijkheid deze meid zit in het 2e jaar, eind 2e jaar dus bijna 3e.. daar verwacht ik dan toch wel wat meer van)
CalipsoLover schreef:Annet_Dottie schreef:Dat ik gisterochtend model geweest ben bij de kappersopleiding. Echt al zo vaak gedaan en altijd goed gegaan. Ik wist dat er een stukje van m'n haar af moest omdat ik al heel lang niet naar de kapper was geweest. Ze laat me vervolgens een stukje zien met de vraag is het goed dat ik dit er af haal? Ja is goed. Ging om zo'n 2 centimeter. Ze was klaar, m'n haar zat opzich mooi maar mijn eerste reactie was ohh wat kort. Ze schrok en begon zich te verontschuldigen waarop ik gewoon vriendelijk zei joh je kan het er moeilijk aanplakken, is wel goed. Dacht moet er gewoon aan wennen. Sta ik net voor de spiegel, en ik wil het liefste gewoon huilen. Er is echt wel 10 cm af, m'n haar kwam al tot m'n borsten/tepels ongeveer of misschien zelfs iets er over al, nu is het nog maar net over m'n schouders. Was zo blij dat ik eindelijk weer wat langer haar had en nu moet ik dus weer weet ik veel hoelang wachten tot dit weer aangegroeid is, voel me weer net als toen ik tiener was met deze lengte
(Voor de duidelijkheid deze meid zit in het 2e jaar, eind 2e jaar dus bijna 3e.. daar verwacht ik dan toch wel wat meer van)
Wat ontzettend vervelend. Ik heb een keer hetzelfde voor gehad (maar dan bij een echte kapper) en ga sindsdien nooit meer naar een vreemde. Snap dus hoe vervelend het is. Ik doe mijn haar vaak vast, doe het enkel nog los als ik veel tijd heb en het mooi kan brushen waardoor het meteen ook goed valt. Even tandenbijten, maar je kan het er helaas niet terug aanplakken inderdaad...
DiscoDipp schreef:Mensen die het gewoon niet snappen wat je probeert te vertellen. Als ik toch zeg dat ik geen behoefte heb aan een relatie en het liefste net rust gelaten wil worden op moment dan laat je mij toch met rust..
Moestuin schreef:Hier ook eens model geweest en ze hadden toen het product om te bleken veel te lang laten zitten. Mijn haar was nagenoeg gefrituurd en mijn hoofdhuid verbrand. Kan sindsdien geen kleuring meer verdragenHet was mijn zusje in haar laatste jaar waar ik model voor was en ze was geslaagd. Zegt dus erg veel over het niveau van de school
MarlindeRooz schreef:Achterlijke sportpaarden die blijkbaar fluppeltrup x trubbelplup x snuppeltrup heten. Ipv hun normale naam.
Doen mensen met een Haflinger of Fjord toch ook niet. Een paard is meer dan z’n overgrootouders naam??
NEEE MODS IK HEB HET NIET OVER EEN BOKKER.
Annet_Dottie schreef:Moestuin schreef:Hier ook eens model geweest en ze hadden toen het product om te bleken veel te lang laten zitten. Mijn haar was nagenoeg gefrituurd en mijn hoofdhuid verbrand. Kan sindsdien geen kleuring meer verdragenHet was mijn zusje in haar laatste jaar waar ik model voor was en ze was geslaagd. Zegt dus erg veel over het niveau van de school
Omg!! Meen je niet. Dat is wel heel erg.. ik vond het ook gek deze meid zit nu in oefen periode voor haar examen. De docent liep op een gegeven moment langs en toen hadden ze het over dat ze voor examen een model had voor puntjes knippen waarop de docent zei ja denk er wel om puntjes knippen is niet maar een klein beetje (echt de puntjes dus) maar deed voor met haar vingers dat het wel minstens 2 cm moet zijn. Nou sorry maar als ik puntjes geknipt wil dan hoef ik niet direct minstens 2 cm van m'n haar af (behalve als dat dus gewoon echt dood is). Dat vond ik ook zo bijzonder dat dat dus nu zo geleerd moet worden.
Verven durf ik niet meer aan bij de opleiding, sowieso niet omdat ik assig blond ben en van mezelf heel donkerbruin dat krijg je niet zomaar even voor elkaar zeg maar
Zertab schreef:Marcella schreef:Altijd leuk om via personeel van bedrijf waar je werkt om te horen dat je weggaat.
Huh? Heb je ontslag genomen of ben je ontslagen?
Zertab schreef:Marcella schreef:Altijd leuk om via personeel van bedrijf waar je werkt om te horen dat je weggaat.
Huh? Heb je ontslag genomen of ben je ontslagen?
[***] schreef:Bovenburen roken denk ik steeds meer binnen want de stank wordt steeds erger. Nu ook in de muurkast.
Nog een keer gebeld en nu heb ik eindelijk een afspraak. Waarom luisteren mensen pas als ik dingen 300x heb aangegeven en jankend en schreeuwend bel?