foxy80 schreef:Josien, kijk eerst zelf eens welke verzendmethodes bij jou in de buurt zitten en hun recensies en openingstijden. Homer kan vlak om de hoek zitten, maar als ze daar in huis roken en onmogelijke openingstijden hebben is dat bv af te raden. Dat bepaalt in mijn ogen veel meer dan het verzendrisico an sich. Methode kiest de koper en verzendrisico is niet voor jou als verkoper.
Een goede omschrijving helpt, net zoals hashtags te gebruiken met extra stijl info bv barbiecore, bohochic, etc.
Ik durf ook meerdere talen gebruiken in mijn advertentie. Vinted vertaalt wel, maar niet bij het gebruik van de zoekfunctie.
Bv je zoekt een lego riddermannetje, dan ga je in speelgoed filteren op merk lego en vul je als zoekterm ridder in, dan krijg je alleen de NL advertenties! Wat maakt dat kopers jou moeilijker vinden. Zeker in BE met 3 landstalen is dat een issue vind ik.
Bij mij om de hoek zit een winkel die werkelijk pakketpunt is voor bijna elke service die je kunt bedenken, die is op vrij normale tijden open en de mensen erg aardig. Dus dat deel zit denk ik wel goed.
Bedankt!