Sheran schreef:Wacht, je voelt je doodziek dus je gaat tussen de kwetsbare mensen shoppen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:secricible schreef:En ik dacht nog wel dat het ging om de pandemie terug dringenheb ik toch iets gemist
Jaa is ook zo, maar iedereen wil wrl alles kunnen blijven doen
N0a schreef:Ik zie een hoop egoïsme voorbij komen in Nederland. Ik ben zelf ook niet bang om corona te krijgen, maar ik doe het ook niet voor mijzelf. Als ik 2 maanden iets moet opofferen zodat bijv. De buurvrouw van 78 geen corona krijgt en er misschien aan overlijd dan doe ik dat met alle liefde.
Dat gezeik altijd hier in Nederland.
purny schreef:Dus je mag nergens meer over balen? Mensen leven ook naar dingen toe he.
Dat je nergens meer van mag balen vind ik echt belachelijk. Net alsof je het dan niet erg vind dat er zoveel mensen zijn overleden.
Loretta schreef:purny schreef:Dus je mag nergens meer over balen? Mensen leven ook naar dingen toe he.
Dat je nergens meer van mag balen vind ik echt belachelijk. Net alsof je het dan niet erg vind dat er zoveel mensen zijn overleden.
natuurlijk mag je wel balen. Maar sommige mensen slaan daar zo enorm in door. dan klinkt het net alsof hun hele leven er van af hangt dat ze zich ieder weekend vol kunnen gieten.
Loretta schreef:purny schreef:Dus je mag nergens meer over balen? Mensen leven ook naar dingen toe he.
natuurlijk mag je wel balen. Maar sommige mensen slaan daar zo enorm in door. dan klinkt het net alsof hun hele leven er van af hangt dat ze zich ieder weekend vol kunnen gieten.
Neonlight schreef:Met mij gaat het redelijk goed, maar ik heb er mentaal wat meer afstand van genomen, ik denk ook om mezelf te beschermen. Je kunt niets, we kunnen niet op bezoek, en misschien maar goed ook. Het beeld wat ik nu heb is dat ze voor het raam lachend aan het zwaaien was toen wij met de camper wegreden op vakantie. Ik denk dat ik de klap krijg als ik haar weer zie.
Relaxed schreef:Mijn vriendin en man zitten nu doodleuk een spelletjesavond te doen met zijn dochter en haar vriend (3 huishoudens) mijn vriendin werkt in een winkel in een dorp waar net een uitbraak is en beide kinderen lopen stage in de zorg (waar ook een uitbraak is)
Ze begrijpt niet wat er verkeerd aan is 'want het mag'