Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 20:53

Mkango schreef:
“Bekende persoon X werd een jaar gevolgd voor een documentaire over hun leven.”
Sinds wanneer heet een realityserie een documentaire? :')

Nou inderdaad zeg daar was ik ook al verbaasd over.

LukieBradley

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 20:59

Dat ik daarstraks 3x gestoord werd terwijl ik een powernap wou doen.
Ben doodmoe en kan nu pas slapen rond bedtijd :')

Oja, En aan mannen met een gebruiksaanwijzing :x

En dat mijn kriel haantje niet lekker is en nu binnen zit en wrsch de hele winter binnen zal zitten _O-

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 21:39

Arethe schreef:
Gecondoleerd Fjordjes.

Dat de school waar mijn dochter heen gaat ons ineens mededeelde dat ze willen dat ze over 2 weken gaat starten. Terwijl dit na de kerstvakantie zou zijn..
Hoe ga ik dit ineens regelen allemaal jongens? O ja en of we nog even snel deze week langs konden komen voor een gesprek.

Wow, hier ook een instappertje voor januari en slaap al nachten niet, zouden ze bij mij niet moeten proberen ik denk dat ik helemaal gek word. 8)7

- - - - -

Gecondoleerd fjordjes!

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 22:06

Arie Slob inderdaad, en mensen die dan onder zo'n nieuwsbericht gaan reageren "bij mij op school was dat niet hoor". News flash het gaat niet altijd over jou :roll:

Mijn begeleider op school die ik in de afgelopen twee weken minimaal vier keer heb gemaild en waar ik nog geen antwoord van heb. Ga dan of fulltime bij je ene baan of fulltime bij je andere. Niet je afstudeerders maar op een houtje laten bijten.

Het goede nieuws; ik heb waarschijnlijk een stage! *\o/*

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 23:34

Ik heb gisteren prikkebillie's terrarium voor het eerst sinds tijden helemaal schoon gemaakt. Nu vind hij dus dat hij dat allemaal in een keer weer vies moet maken en ruikt heel mijn kamer naar wiet...en bedankt prikkie..

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 23:37

Lestrange01 schreef:
Ik heb gisteren prikkebillie's terrarium voor het eerst sinds tijden helemaal schoon gemaakt. Nu vind hij dus dat hij dat allemaal in een keer weer vies moet maken en ruikt heel mijn kamer naar wiet...en bedankt prikkie..

Jij hebt een huisdier die Prikkebillie heet? Dit maakt mijn dag echt goed :') :D

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 23:40

Danielleeee_ schreef:
Lestrange01 schreef:

Jij hebt een huisdier die Prikkebillie heet? Dit maakt mijn dag echt goed :') :D

Afbeelding

(Een tenrec!)

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 23:52

Lestrange01 schreef:
[ [url=m/aF5utc.jpg]Afbeelding[/url] ]

(Een tenrec!)

Oooh... Die heb ik net een 2 weken geleden voor het eerst ergens gezien en 'vast gehad'. Was helemaal verliefd. Die zijn zo leuk.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 23:55

Prikkebillie is cool <3

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 00:00

Telpeva schreef:
Prikkebillie is cool <3

Eens! +:)+ Grappig diertje!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 00:02

Hormonen... het zal wel weer zover zijn -O-

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 02:31

Vandaag in de kringloopwinkel 3 vrouwen die bij elkaar hoorden, 2 elk een karretje nr 3 in scootmobiel. Hele luide sarcastische gesprekken door de winkel heen, paden blokkeren enz. Ze droegen allemaal een mondkapje, eentje onder haar neus, zegt haar vriendin ja je moet m ook over je neus doen anders heeft ie geen zin. Ze reageerde met weet ik. Nummer 3 vertelde vervolgens dat ze best wel verkouden was maar zolang dr temperatuur goed bleef ze echt niet thuis bleef zitten.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 08:07

corinep schreef:
Vandaag in de kringloopwinkel 3 vrouwen die bij elkaar hoorden, 2 elk een karretje nr 3 in scootmobiel. Hele luide sarcastische gesprekken door de winkel heen, paden blokkeren enz. Ze droegen allemaal een mondkapje, eentje onder haar neus, zegt haar vriendin ja je moet m ook over je neus doen anders heeft ie geen zin. Ze reageerde met weet ik. Nummer 3 vertelde vervolgens dat ze best wel verkouden was maar zolang dr temperatuur goed bleef ze echt niet thuis bleef zitten.

Verschrikkelijk zulke mensen. Vriendin van mij werkt in een kringloopwinkel en die wordt helemaal gek van dat soort mensen en staat 9 van de 10x politieagent te spelen. Ik kwam haar daar laatst toevalig tegen dus we stonden even te praten. Kwam er ook een klant aardig dicht bij mij in de buurt. Opzich heb ik er geen zware moeite mee als iemand niet snottert of hoest maar ik heb ook geen zin in discussie dus ik zoek zelf maar de ruimte dan weer op. Die vriendin van mij is nogal beschermend naar mij toen dus die zag ik alweer vals kijken naar die klant. Ik zei toen ook ach joh ik doe wel een stapje opzij geen problemen van maken. Maar volgens mij winkelen heel veel mensen daar met oogkleppen op. Het is ook niet echt een winkel waar je gericht je aankopen gaat doen. Ik ben blij dat ik er niet meer werk ik zou mij alleen maar zwaar irriteren aan dat soort volk.

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 08:42

Prikkebillie is echt leuk!!!!!

Mijn ergernis vandaag is de gemeente. Ik moet betalen voor onze groen-container, keurig een brief gehad, helemaal prima. Maar dan; betalen kan alleen dmv credit card over de telefoon dus moet je bellen op gemeente-kantoor-uren. Vanmorgen gebeld, 3x doorverbonden om te horen te krijgen dat alle kassieres bezet zijn en dat ik teruggebeld wordt. Prima.
Loop vd middag niks gehoord, weer bellen, weer het hele riedeltje van doorverbinden om nu te horen te krijgen dat alle kassieres naar huis zijn 8)7
En het ergste is: Als ik niet op tijd betaal, halen ze die bak weg.... Morgen in de herkansing. Ik heb nog een week om mijn geld daar te krijgen :+

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 08:51

Mijn pakketje die nog steeds niet is binnen gemeld bij post NL...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 08:54

En en ik kan niet meer op mijn linker been staan. Knie in staking (zou mij niet verbazen als het een ontsteking is). En wil niet naar de ha, want toch naar de fysio gestuurd. En die kunnen ook weinig doen aangezien het weefsel 20/30 jaar ouder is dan de rest van mijn lichaam. :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 09:23

In de Hema, meneer in een scootmobiel. Ik stond in een zijpad wat spulletjes te bekijken. Man in scootmobiel komt steeds dichterbij en rijdt me bijna van mijn sokken. Het einde van het zijpad was heel smal, doordat er een paal voor de doorgang staat. Uiteindelijk ben ik klaar en pas ik net tussen de paal door. Meneer rijdt achter me aan en rijdt zichzelf volledig klem tussen rek met artikelen en de paal. Hij had ook niks nodig uit dat zijpad :\

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 09:47

Marije_1997 schreef:
Datik zo door de mist best een stukje moet rijden. Ga mooi binnendoor, want de snelweg lijkt me niet de beste optie.

En? Goed en wel aangekomen?

Mijn ervaring is dat binnendoor ook zeker verraderlijk kan zijn.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 09:59

Knert schreef:
Marije_1997 schreef:
Datik zo door de mist best een stukje moet rijden. Ga mooi binnendoor, want de snelweg lijkt me niet de beste optie.

En? Goed en wel aangekomen?

Mijn ervaring is dat binnendoor ook zeker verraderlijk kan zijn.

Ik rij met mist juist liever over de snelweg, daar kom je tenminste geen fietsers met een death wish en zonder licht tegen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:05

En niet op de achterlichten van je voorganger rijden, heb eens gezien dat de voorganger de sloot inreed en de volger er achteraan :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:07

chanicha schreef:
En niet op de achterlichten van je voorganger rijden, heb eens gezien dat de voorganger de sloot inreed en de volger er achteraan :')

:') Niet leuk als het je gebeurd, maar al beelddenkend moet ik er toch om lachen :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:20

Mijn hoofdpijn is zo intens dat paracetamol niet meer werkt en ik bijna geneigd ben om een diclofenac erbij te pakken -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:29

Halve nacht wakker gelegen met keelpijn en nu ook een fanatieke loopneus, dus toch maar even testen vanmiddag. -O-
Ik zie al wekenlang geen mens van dichtbij, en net nu ik met twee mensen wel in contact geweest ben, krijg ik klachten. :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:42

Mkango schreef:
Halve nacht wakker gelegen met keelpijn en nu ook een fanatieke loopneus, dus toch maar even testen vanmiddag. -O-
Ik zie al wekenlang geen mens van dichtbij, en net nu ik met twee mensen wel in contact geweest ben, krijg ik klachten. :')

Balen :(:)
Succes met de test vanmiddag

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:50

De huisarts. Mijn moeder heeft al een aantal jar last van versleten heupen, maar wordt nu zodanig erg dat ze in haar werk altijd met pijn rondloopt. Van de week in de winkel moest ze vier keer stil gaan staan, omdat haar heup niet verder wilde. Gisteren is ze onderuit gegaan. En de huisarts doet er gewoon helemaal niks aan. "Ja mevrouw, u kunt er pas aan geholpen worden als u de 60 bent gepasseerd." Tien jaar wachten dan? Of wachten tot ze valt en haar heup breekt. Ga verdorie je werk doen!