Mkango schreef:“Bekende persoon X werd een jaar gevolgd voor een documentaire over hun leven.”
Sinds wanneer heet een realityserie een documentaire?
Nou inderdaad zeg daar was ik ook al verbaasd over.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Arethe schreef:Gecondoleerd Fjordjes.
Dat de school waar mijn dochter heen gaat ons ineens mededeelde dat ze willen dat ze over 2 weken gaat starten. Terwijl dit na de kerstvakantie zou zijn..
Hoe ga ik dit ineens regelen allemaal jongens? O ja en of we nog even snel deze week langs konden komen voor een gesprek.
Lestrange01 schreef:Ik heb gisteren prikkebillie's terrarium voor het eerst sinds tijden helemaal schoon gemaakt. Nu vind hij dus dat hij dat allemaal in een keer weer vies moet maken en ruikt heel mijn kamer naar wiet...en bedankt prikkie..
Danielleeee_ schreef:Lestrange01 schreef:Ik heb gisteren prikkebillie's terrarium voor het eerst sinds tijden helemaal schoon gemaakt. Nu vind hij dus dat hij dat allemaal in een keer weer vies moet maken en ruikt heel mijn kamer naar wiet...en bedankt prikkie..
Jij hebt een huisdier die Prikkebillie heet? Dit maakt mijn dag echt goed![]()
corinep schreef:Vandaag in de kringloopwinkel 3 vrouwen die bij elkaar hoorden, 2 elk een karretje nr 3 in scootmobiel. Hele luide sarcastische gesprekken door de winkel heen, paden blokkeren enz. Ze droegen allemaal een mondkapje, eentje onder haar neus, zegt haar vriendin ja je moet m ook over je neus doen anders heeft ie geen zin. Ze reageerde met weet ik. Nummer 3 vertelde vervolgens dat ze best wel verkouden was maar zolang dr temperatuur goed bleef ze echt niet thuis bleef zitten.
Knert schreef:Marije_1997 schreef:Datik zo door de mist best een stukje moet rijden. Ga mooi binnendoor, want de snelweg lijkt me niet de beste optie.
En? Goed en wel aangekomen?
Mijn ervaring is dat binnendoor ook zeker verraderlijk kan zijn.