[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 20:22

Ik ga het liefst gewoon iets leuks doen als cadeau.. Of geen cadeau. Tenzij iemand iets vindt en denkt oh dat wil ze graag.

Mijn moeder is super goed in kleren van 1 a 2 euro vinden op de markt of in een vergeten hoekje van de h&m ofzo. Top cadeau (ik heb een moeilijke maat, dus of ze hebben niks of ze willen er graag vanaf)

Ik heb een keer ruzie gehad met mijn baas omdat ik geen bloemen meer wou. Hij wou perse dat ik ze wel kreeg, maar uiteindelijk heb ik gewonnen gelukkig :D

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 22:28

Mkango schreef:
Ik heb het liefst helemaal niks, maar ben heel makkelijk met cadeaus als mensen die per se willen geven: boeken, geen chicklits of horror. :)) Cadeaus geven daarentegen doe ik wel heel graag, het liefst zonder lijstje, want ik vind het heel leuk om iets origineels te bedenken dat iemand misschien zelf niet in gedachten had, maar wel leuk vindt. Kan iets fysieks zijn, maar ook een "ervaring," zoals ik dat meestal bij mijn ouders doe. Die hebben mijn zusje en ik een keer een weekendje naar Düsseldorf gestuurd met de trein, ze hebben een keer een roofvogelworkshop cadeau gekregen en ik wil ze voor dit jaar een kookworkshop bij Le Cordon Bleu in Parijs geven.

:oo dát zijn de betere cadeaus. Jij bent voor mijn verjaardag alvast uitgenodigd *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 22:32

Ceffyl schreef:
Mkango schreef:
Ik heb het liefst helemaal niks, maar ben heel makkelijk met cadeaus als mensen die per se willen geven: boeken, geen chicklits of horror. :)) Cadeaus geven daarentegen doe ik wel heel graag, het liefst zonder lijstje, want ik vind het heel leuk om iets origineels te bedenken dat iemand misschien zelf niet in gedachten had, maar wel leuk vindt. Kan iets fysieks zijn, maar ook een "ervaring," zoals ik dat meestal bij mijn ouders doe. Die hebben mijn zusje en ik een keer een weekendje naar Düsseldorf gestuurd met de trein, ze hebben een keer een roofvogelworkshop cadeau gekregen en ik wil ze voor dit jaar een kookworkshop bij Le Cordon Bleu in Parijs geven.

:oo dát zijn de betere cadeaus. Jij bent voor mijn verjaardag alvast uitgenodigd *D
Ik ben ook altijd een beetje plaatsvervangend jaloers op mijn ouders. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 22:35

Die kookworkshop zou hier bij de vriend ook in hele goeie aarde vallen denk ik zo :D
Had vanochtend even drama hoor. Vriendin van me is ook zwanger en ik had mijn vriend in iets getagd omdat we voor haar nog wat zoeken. Heeft schoonbroer blijkbaar direct een immense preek afgestoken tegen vriend via sms dat ik hen verraad, dat die tag eraf moest, dat ik niks kindgerelateerd mag delen/taggen tot zij hun nieuws hebben bekend gemaakt.
Hij heeft droog gereageerd dat er nog meer mensen ter wereld zwanger zijn waarvan toevallig 1 van mijn beste vriendinnen, en dat als ik hem tag dat dat is voor HAAR cadeautje en dat ze daar dus geen bal over te zeiken hebben.

Voelde me zo slecht daarover. Heb de tag eruit gehaald voor de lieve vrede maar voel me echt gecontroleerd nu.

Ceffyl

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 22:45

Nou dat begint al gezellig Verekaj. En dan is dat kind er nog niet eens.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 22:49

Pfoei, daar zou ik ook niet gelukkig van worden zeg.
Leef je eigen leven. En laat een ander diens leven leiden.

Gaat nog wat worden als ik het zo hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 22:52

Dat belooft inderdaad weinig goeds... :=

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 08:14

oh jee.
Want ook, als ze het nieuws nog niet bekend gemaakt hebben en je tagt iemand anders erin, weet natuurlijk de ganse wereld dat het over je schoonbroer gaat. Hoe bedoel je "gevalletje ik denk dat de wereld rond mij draait".
Wel leuk dat je vriend heel direct opgekomen is voor je!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 08:23

Niemand wist/weet dat ze probeerden, dus waarom zou iemand de link ernaar leggen? Hij kan gewoon melden "is voor vriendin van K" en dan is de kous toch af?

Hij zat te grappen deze ochtend dat we met de trein naar de zoo zullen moeten gaan om beestjes te kijken, want onze auto's zijn allebei 2-zitters. Zijne een sportauto, mijne een omgebouwde 4x4. Heb gezegd dat Planckendael veel leuker is dan de zoo en dat is gerust de auto mag nemen want ik ga niet mee :)) En voorlopig komt er ook geen auto waar een kinderzitje in past.
We zijn het er wel over eens dat als de kleine hier is dat we dan wel gaan zorgen voor goede muziekkennis. Ik heb een aardige collectie LP's met jaren 60-70-80 muziek in allerlei genres namelijk.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 08:23

Ik zou hem nog 5x taggen in baby dingen. Wat denkt ze dat ze jullie leven kan controleren omdat ze zwanger is ofzo? :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 08:30

MarlindeRooz schreef:
Ik zou hem nog 5x taggen in baby dingen. Wat denkt ze dat ze jullie leven kan controleren omdat ze zwanger is ofzo? :+

Het was schoonbroer die los ging, geen vrouw.

Maar ik had die tag lekker laten staan. In mijn schoonfamilie dan ook geen lieve vrede :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 08:32

Net zo irritant. Vind dat zo eigenaardig dat mensen zo leip kunnen doen over zwangerschap. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 08:32

Ze mogen het stoppen waar de zon niet schijnt 8-) en als ze zo reageren hoeven ze van mij niets te verwachten. Al stond dat sowieso al op een laag pitje.
Ik ga met veel liefde een gepersonaliseerd cadeautje uitzoeken voor mijn vriendin die zulke dingen wel kan waarderen.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 08:49

Varekaj schreef:
Niemand wist/weet dat ze probeerden, dus waarom zou iemand de link ernaar leggen? Hij kan gewoon melden "is voor vriendin van K" en dan is de kous toch af?

Hij zat te grappen deze ochtend dat we met de trein naar de zoo zullen moeten gaan om beestjes te kijken, want onze auto's zijn allebei 2-zitters. Zijne een sportauto, mijne een omgebouwde 4x4. Heb gezegd dat Planckendael veel leuker is dan de zoo en dat is gerust de auto mag nemen want ik ga niet mee :)) En voorlopig komt er ook geen auto waar een kinderzitje in past.
We zijn het er wel over eens dat als de kleine hier is dat we dan wel gaan zorgen voor goede muziekkennis. Ik heb een aardige collectie LP's met jaren 60-70-80 muziek in allerlei genres namelijk.

Mijn reactie was sarcastisch, maar als niemand weet dat ze probeerden is het gewoon een nog mottigere reactie.
Lekker laten gaarkoken, melden dat de wereld niet om hun draait en ze zich bijgevolg dus niet moeten aangesproken voelen, en lekker verder gaan.
Ik had dus ook die tag niet verwijderd, maar ik ben dan ook wel een draak op dergelijk vlak. :') ~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 08:50

Ik zou echt alles kind/baby/zwanger gerelateerd m'n vriend in taggen. Mafketels :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 09:10

Ja how nee dan denken mensen nog dat ik zwanger zou zijn. Bespaar me die horror :') want dan krijg ik daar weer vragen over. Zie nu al als een berg op tegen de opmerkingen die op termijn weer gaan komen als "kriebelt het nu niet, het kan nog hoor" en later "vind je het nu niet jammer". Brrrr.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 09:15

Varekaj schreef:
Ja how nee dan denken mensen nog dat ik zwanger zou zijn. Bespaar me die horror :') want dan krijg ik daar weer vragen over. Zie nu al als een berg op tegen de opmerkingen die op termijn weer gaan komen als "kriebelt het nu niet, het kan nog hoor" en later "vind je het nu niet jammer". Brrrr.

Altijd fijn, mensen die je keuze respecteren *\o/*.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 09:30

Ik ben 37, vriend ook dit jaar. Ik heb niet bepaald zin in bezoekjes aan Genetica en dergelijke om alle mogelijke risico's uit te pluizen en af te wegen.
Dan hou ik het gewoon op tante K voor de kinderen van mijn vriendinnen :D maar ik kies zelf wel welke koters ik tijd aan wil besteden.

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 10:23

Varekaj schreef:

Ja, het kriebelt... om lekker een leuke dure vakantie te boeken/er samen op uit te gaan/lekker uit te kunne slapen... ZALIG! :D

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 10:24

Varekaj schreef:

Vraag je dan ook of ze die kinderen nu niet jammer vinden?

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 11:05

__Sannne schreef:

(Niet aan mij gericht) Toen ik die vraag kreeg niet nee. Deels omdat ik verbaasd was en beleefd wilde blijven.
Wacht nog altijd op het moment dat ik die vraag wel kan stellen. :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 11:35

__Sannne schreef:
Varekaj schreef:

Ik neem mezelf dat altijd voor als ik zo'n vraag krijg, maar ik ben nooit gevat op de goede momenten :').

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 12:12

Jammer is dat dan hè? :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 14:03

KarenQ schreef:

Ja joh. Dan komt een half uur later de perfecte reply op. Bedankt he, brein.

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 15:32

_San87_ schreef:
KarenQ schreef:

Ja joh. Dan komt een half uur later de perfecte reply op. Bedankt he, brein.

:D
De laatste keer was ik in gezelschap met schoonfamilie en vrienden van schoonzus. Allemaal mensen die minimaal 10-15 jaar ouder waren, best wel kak en vaak op latere leeftijd pas kinderen (lees minimaal 35plus) en echt dik tevreden over hoe goed ze waren/het hebben. Ik was als echt onwennig, omdat het niet mijn slag volk is. Dus ik was ook echt overrompeld. En je wilt op een verjaardag niet te fel van de leer trekken, zeker niet als je nog een beetje goede indruk wilt maken... 8)7
En inderdaad achteraf en de beste reactie bedracht. Terwijl ik normaal erg adrem ben.