Telpeva schreef:Mijn kroon liet net los en de tandarts werkt niet ivm coronagat in mijn bek nu...
Tandartsen werken gewoon met spoed. Dus ik zou gewoon even een rondje bellen. Als het vol te houden is tot maandag.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anke98 schreef:Lestrange01 schreef:Veel pijn vandaag en ik weet echt niet waarom. Zo poedersuiker. (Nou ik weet wel waarom ik pijn heb, maar niet waarom het vandaag erger is dan gewoonlijk
Same, teer al de hele dag op naproxen en paracetemol en wil gewoon kunnen gamen :'(
Volgens mij hebben we ook dezelfde aandoening aan je berichten te zien soms
DiscoDipp schreef:@Lestrange01 hoeveel mg heb je?? En heb je retard of niet??
Telpeva schreef:Mandarijn schreef:Pinpas verloren.
Dat is schrikken! heb je hem al geblokkeerd? Wat onwijs balen, dan kan je nu zeker bijna nergens meer betalen lijkt mij
Lestrange01 schreef:DiscoDipp schreef:@Lestrange01 hoeveel mg heb je?? En heb je retard of niet??
37.5 mg tramadol 375 mg paracetamol. Dan slik ik er twee 1 keer per dag, dus 75 mg. Weet
niet welk merk precies (weet ook niet waarom dit geadviseerd werd. Want iedere keer als ik dit bij het ziekenhuis vertel dan worden de verpleegsters helemaal boos want "geen enkele dokter zou het maar voor 1 keer per dag uitschrijven want dan bouw je toch geen spiegel op!". Alsof ik dit weet, ik doe maar wat er gezegd wordt
Lestrange01 schreef:DiscoDipp schreef:@Lestrange01 hoeveel mg heb je?? En heb je retard of niet??
37.5 mg tramadol 375 mg paracetamol. Dan slik ik er twee 1 keer per dag, dus 75 mg. Weet
niet welk merk precies (weet ook niet waarom dit geadviseerd werd. Want iedere keer als ik dit bij het ziekenhuis vertel dan worden de verpleegsters helemaal boos want "geen enkele dokter zou het maar voor 1 keer per dag uitschrijven want dan bouw je toch geen spiegel op!". Alsof ik dit weet, ik doe maar wat er gezegd wordt
Jessol schreef:Mijn mama. Mijn ouders zijn na 20 jaar scheiding nu al een aantal jaar terug samen, zij wonen ergens anders en ik woon nog in het huis van men papa. Komt ze dan gewoon langs in deze tijden, vaak nog onverwacht ook. Ik kan moeilkjk zeggen dat ze niet welkom zijn want het is mijn papa zijn huis. Nadat ik er devorige keer iets van zei en de reactie kreeg: "ook aan het panikeren? Ik ben niet besmet hoor." heb ik er nu voor gekozen om mijn laptop mee te sleuren naar de weide en daar wat te werken aan men cv. Verdorie, voor een principieel mens als mij zijn deze tijden toch niet simpel. Hou u gewoon aan de regels. En vooral de hypocrisie, #zorgvoorelkaar maar dan de regels zelf aan uw laars lappen.