Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Brainless schreef:Ik denk dat iedereen stemt naar wat voor degene in de basis belangrijk is.
Jongeren zullen eerder stemmen op een partij die voor gratis onderwijs en voor veel goedkopere kleine woningen/appartementen is, dan ouderen die heel veel spaargeld hebben of een eigen huis.
Iemand die afhankelijk is van een uitkering zal eerder stemmen op een partij/persoon die voor hogere uitkeringen is.
Danique_G schreef:Kana schreef:Ik vind het prima sommige groeperingen buiten te sluiten/niet te accepteren zodat je kunt streven naar een fijne tolerante samenleving.
Ben ik de enige die dit enorm ironisch vind?
Kana schreef:Ik vind het prima sommige groeperingen buiten te sluiten/niet te accepteren zodat je kunt streven naar een fijne tolerante samenleving.
MarlindeRooz schreef:Ja zoals Denemarken en Australië doen. Alleen welkom als we je nodig hebben. En ja dat is zielig voor vluchtelingen maar je kan niet heel de wereld redden.
En als je niet links, niet VVD, niet FVD (of ja21, thanks geen populisme voor mij) en niet op een christelijke partij wil stemmen blijft er weinig anders over dan Volt of D66.
juval schreef:MarlindeRooz schreef:Ja zoals Denemarken en Australië doen. Alleen welkom als we je nodig hebben. En ja dat is zielig voor vluchtelingen maar je kan niet heel de wereld redden.
En als je niet links, niet VVD, niet FVD (of ja21, thanks geen populisme voor mij) en niet op een christelijke partij wil stemmen blijft er weinig anders over dan Volt of D66.
je vergeet BBB
dierenfan schreef:Jaaaaa ik mag me melden hahaha. Gisteren is er in NL een hond gevonden. In prachtige conditie met mooie, gave vacht. Maarrrrr een prikband om. Dat is gewoon verboden in NL en ik zou die persoonlijk nooit gebruiken. Nu wordt op basis van die foto de eigenaar van die hond door zeer veel mensen volledig de grond in getrapt. Het is 100 procent zeker iemand die dieren mishandeld. Daar heb ik tegengas gegeven. Ik ben niet voor die banden maarrrr liever zo'n band en dat de eigenaar met de hond op stap kan en deze daardoor in alle situaties kan houden dan dat de hond enkel in de tuin komt. Nouuuu hahaha het is maar goed dat ik ook tegen kritiek kan. Ze hangen mij nu het liefst aan die band op volgens mij. Wat een enorm kortzichtige wereld leven we toch in tegenwoordig. Je moet met de massa mee gaan en anders kun je hangen. Letterlijk punt daarna
Gini schreef:dierenfan schreef:Jaaaaa ik mag me melden hahaha. Gisteren is er in NL een hond gevonden. In prachtige conditie met mooie, gave vacht. Maarrrrr een prikband om. Dat is gewoon verboden in NL en ik zou die persoonlijk nooit gebruiken. Nu wordt op basis van die foto de eigenaar van die hond door zeer veel mensen volledig de grond in getrapt. Het is 100 procent zeker iemand die dieren mishandeld. Daar heb ik tegengas gegeven. Ik ben niet voor die banden maarrrr liever zo'n band en dat de eigenaar met de hond op stap kan en deze daardoor in alle situaties kan houden dan dat de hond enkel in de tuin komt. Nouuuu hahaha het is maar goed dat ik ook tegen kritiek kan. Ze hangen mij nu het liefst aan die band op volgens mij. Wat een enorm kortzichtige wereld leven we toch in tegenwoordig. Je moet met de massa mee gaan en anders kun je hangen. Letterlijk punt daarna
Ik vind het ook een opmerkelijke gedachtengang. Waarom zou je iets slechts telkens willen nuanceren door een nog slechter iets te bedenken?
dierenfan schreef:Gini schreef:
Ik vind het ook een opmerkelijke gedachtengang. Waarom zou je iets slechts telkens willen nuanceren door een nog slechter iets te bedenken?
Waarom moet je iets wat niet in jou eigen straatje past per definitie zonder enige informatie veroordelen tot pure dierenmishandeling? Als je het hebt over iets slechts (prikband) nuanceren door nog iets slechters (dierenmishandeling) te bedenken. Dat doen alle partijen dus in deze.
Met een prikband kun je namelijk gewoon heel lief en zorgzaam voor je hond en omgeving zijn. Met een gemiddeld tuig kun je je hond mishandelen.... Wat ik bedoel is niet gaan veroordelen op basis van 1 foto zonder inzicht in de normale situatie.