Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 10:39

MarcoBorsato schreef:
Heeft iemand zich al opgegeven voor Lang Leve de Liefde?

Dat lijkt mij nou echt een hel :') Eerste ontmoetingen en meteen met je hasses op tv...

Margooo, ik zou dat idd ook bespreken. Weet je zeker dat hij niet open staat voor een relatie of is dat invulling ( of heb ik erover heen gelezen)?

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 10:42

Ik weet het zeker, maar hij is nogal bijzonder met de signalen die hij afgeeft.. Vorig weekend nam hij me mee naar een buurt BBQ en mensen vroegen dingen als "hoe lang kennen jullie elkaar?", "Als het goed gaat tussen jullie moeten jullie maar langskomen" etc. Ik krijg daar dan hoop van, maar hij blijft bij zn punt dat ie niets wil.. En deze vakantie lijkt mij geweldig (gaat om een kitesurf vakantie; dat doen we beiden), maar ik weet niet of ik mijn gevoelens zo extreem kan onderdrukken. Want hij is mega lief en klef, en we zouden dan op vakantie gaan als een stel maar niet een stel zijn..

Edit: en ik twijfel ook, want stel hij krijgt ook gevoelens door zo'n vakantie dan is dat top, maar dat is eigenlijk echt de verkeerde insteek..

Captain

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 10:44

Oei dat is lastig zeg, ik zou dat denk ik helemaal compleet afkappen. Gewoon uit zelf bescherming, want waarschijnlijk ga je vroeg of laat gekwetst worden.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 10:49

Niet doen: jij bent op zoek naar een relatie, hij overduidelijk niet. En daar dan nog de leuke, losse, gezellige sfeer van een vakantie bovenop. Nee, niet doen.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 10:50

Ja ik ben ook wel bang dat ik dat moet doen.. Maar wil hem niet kwijt want het is zo fijn, plus toch die stomme hoop dat hij toch ineens wel een relatie wil..

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 10:59

Maar is het zo erg dan als ie tijdens de vakantie wel degelijk tot het besef komt dat ie wel een relatie met je wil?

Ik vond het ook lastig hoor want ik vond het vooral spannend maar wij gingen echt een week op vakantie om te ontdekken of er meer was dan alleen "leuk". Dat bleek er te zijn en goed ook dus het kan zeker positief uitpakken.

Ik snap je wel heel goed hoor, want meer gevoel dan de ander hebben is niet prettig maar wat als hij gewoon wat trager is daarin?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 11:00

Ik zou daar niet van uitgaan daffodil, hij heeft al meerdere malen gezegd dat hij niet wil. Jullie situatie was heel anders, jullie gingen op vakantie om te kijken of het meer zou zijn. Dat is niet met elkaar te vergelijken.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 11:06

Ik zou het afkappen nu het nog kan... het klinkt echt alsof hij wel de lusten wil maar niet de lasten, dat hij het kan afkappen wanneer hij maar wil want "het was geen relatie". Ik zou daar voor passen om eerlijk te zijn. Hoezo wil hij het geen relatie noemen als je relatie dingen doet?

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 11:08

Dafoddil verschil met jullie is dus dat jullie er open voor stonden. Deze meneer wilt geen relatie en maakt dat ook duidelijk. Ik denk dat hij het wel leuk genoeg vind voor nu.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 11:11

Om jezelf een hele hoop verdriet te besparen zou ik er ook mee stoppen Margooo. Dat dat moeilijk is kan ik me voorstellen, maar ik denk wel dat je er over een poosje blij mee bent dat je het zelf hebt afgekapt.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 11:25

daffodil; dat is niet hoe hij erin staat. We daten al bijna 2 jaar, met een stop van een paar maanden.. Dus zou wel heeeel traag zijn..

Echt alleen voor de lusten is het ook niet.. We zien elkaar ook wel eens zonder de benefits, hij leent bv z'n auto regelmatig aan mij uit, we hebben wat vrienden van elkaar ontmoet. Ik ben laatst zelfs een dag mee wezen kiten met een goede vriend van hem, zonder hem.. Hij ziet ook niemand anders, en zegt vaak genoeg dat hij gek op me is en het zo fijn vind met me, me mooi/lief/slim etc vind. Oftewel imo echt allemaal relatie dingen. Ik moet denk ik sowieso maar eens het gesprek aan gaan waarom hij geen relatie wil...

Het stomme is, vorig jaar heb ik het dus afgekapt omdat ik teveel gevoelens kreeg, maar door corona moest ik ineens weer aan meneer denken en heb ik hem geappt.. En nu zitten we weer precies in dezelfde situatie.. -O-

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 11:30

Dit gaat een beetje vervelend klinken maar... schijnbaar heeft hij het ook weet niet zó leuk met je dat hij een relatie wil. Zelfs niet toen je het hebt afgekapt vorig jaar.
Hij kan jou schijnbaar wél missen, anders had hij toen wel overstag gegaan..

Ik zou met dit soort mannen te bang zijn dat er straks een andere leuke meid voorbij komt waarmee ze opeens wél een relatie zien zitten.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 11:30

Ik denk dat hij je als een hele goede vriendin ziet, met af en toe de lusten, maar er inderdaad gewoon makkelijk vanaf wil zijn als 'ie iets 'beters' tegen komt.

Maar al 2 jaar joh.. :oo Ben jij ondertussen wel een beetje aan het rondkijken of ben je alleen maar aan het hopen dat bij hem het roer wel om gaat?

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 11:32

Ik denk dat jullie helemaal gelijk hebben! En daarom denk ik dat ik dit gesprek ook niet met hem heb durven hebben, omdat ik natuurlijk niet wil horen dat hij me niet leuk genoeg vind. Maar dat is waarschijnlijk wel de waarheid.

Yes Captain ik heb ondertussen genoeg andere dates gehad, en houd zeker mijn ogen open :)

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 11:33

Margoooo schreef:
daffodil; dat is niet hoe hij erin staat. We daten al bijna 2 jaar, met een stop van een paar maanden.. Dus zou wel heeeel traag zijn..

Echt alleen voor de lusten is het ook niet.. We zien elkaar ook wel eens zonder de benefits, hij leent bv z'n auto regelmatig aan mij uit, we hebben wat vrienden van elkaar ontmoet. Ik ben laatst zelfs een dag mee wezen kiten met een goede vriend van hem, zonder hem.. Hij ziet ook niemand anders, en zegt vaak genoeg dat hij gek op me is en het zo fijn vind met me, me mooi/lief/slim etc vind. Oftewel imo echt allemaal relatie dingen. Ik moet denk ik sowieso maar eens het gesprek aan gaan waarom hij geen relatie wil...

Het stomme is, vorig jaar heb ik het dus afgekapt omdat ik teveel gevoelens kreeg, maar door corona moest ik ineens weer aan meneer denken en heb ik hem geappt.. En nu zitten we weer precies in dezelfde situatie.. -O-

De belangrijkste vraag is wat wil jij?

Zoals ik je nu begrijp zou je graag een relatie met hem willen maar wil hij dat niet. Je hebt stille hoop, maar uiteindelijk heeft hij de touwtjes in handen. Anderzijds wil je de vriendschap niet kwijt.

Mogelijkheid om vriendschappelijk de relatie voort te zetten en jezelf een leuke date/relatie te gunnen waar je wel een toekomst mee kan opbouwen?

tenzij dat laatste niet is waar jouw behoefte ligt natuurlijk.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 11:38

We hebben het daar laatst wel eens over gehad, dat we beiden de kans dat we elkaar blijven zien als vrienden klein achten...

Ik kan best prima fwb met iemand zijn zonder gevoelens, maar deze specifieke meneer vind ik toch te leuk, en vooral ook door hoe wij met elkaar omgaan voelt het als een relatie en ik heb daar moeite mee.. Want dat is het dus niet..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 11:45

Klinkt allemaal heel herkenbaar Margo, ik heb in een heel vergelijkbare situatie gezeten. Dat is wel uitgemond in een relatie maar was inderdaad lang niet altijd makkelijk.

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 11:47

Margoooo schreef:
We hebben het daar laatst wel eens over gehad, dat we beiden de kans dat we elkaar blijven zien als vrienden klein achten...

Ik kan best prima fwb met iemand zijn zonder gevoelens, maar deze specifieke meneer vind ik toch te leuk, en vooral ook door hoe wij met elkaar omgaan voelt het als een relatie en ik heb daar moeite mee.. Want dat is het dus niet..

Snap ik, en ik denk dat dat laatste jou ook flink kan remmen in het openstaan voor eventuele anderen.
Is hij er goed van op de hoogte dat jij er zo in staat? Want anders voelt het voor mij een beetje aan dat hij je willens en wetens aan het lijntje houdt, dat vind ik niet zo chique.

Als je er toch gelukkig van wordt deze constructie, vooral doorgaan.
maar kan me zo voorstellen dat je de afhankelijkheid op den duur zat begint te worden.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 13:05

Oh jemig Margoo, excuus ik heb nooit begrepen dat je al zo lang met hem afspreekt. Nee dan is de situatie echt totaal anders......

Dan klinkt het meer alsof hij het wel lekker makkelijk vindt zo maar ik snap dat jij hier niet heel gelukkig van wordt. Dan draai ik het om idd en zou ik niet meegaan, puur om jezelf te beschermen.

Ook om wat stitchlover zegt, doordat je nog een soort verbonden bent, sta je wellicht ook niet open voor iemand die er wel voor de volle 100 procent voor wil gaan!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 13:36

djinnie schreef:
Even reagere in mn pauze op t werk en ik zie dat ik veel gemist heb, hahaha, want mijn na-de-pauze bericht van hierboven miste wat reacties.

Ik kijk wel of hij nog reageert. Als ik een bericht stuur, krijg ik wel wat terug, maar als hij interesse heeft, mag hij ook zelf wel wat sturen. ;)

Silly1972, als ze je niet willen matchen doordat je tijdelijk in een rolstoel zit, toedeloe! Hun gemis. :evaw:

En 4 jaar na dato een rebound, tssss.

Geen activiteiten die ik nu, met een onbekende date, zou willen doen, maar wel een goede tip, Rytir

Het voelt dan ook minder beladen, gewoon iets doen wat je toch al graag wilde! Heeft mij op het vuurwerkfestival op Scheveningen gebracht, een wandeling op de purperen hei, zeevonkjacht, een optreden van een bandje en glowgolf :j

Inmiddels heb ik 3 matches waar het erg mee klikt over de app... Daten anno 2020 voelt als een dagtaak :')

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 13:49

Margoooo schreef:

Worst case scenario is jij die keihard gekwetst wordt. Maar zelfs best case scenario is een relatie met een kerel die je twee jaar lang heeft laten bungelen aan zijn lijntje. Vind je jezelf niet meer waard? Bv. een man die geen twee jaar nodig heeft om te beseffen dat jij the one bent.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 13:54

Gini schreef:
Margoooo schreef:

Worst case scenario is jij die keihard gekwetst wordt. Maar zelfs best case scenario is een relatie met een kerel die je twee jaar lang heeft laten bungelen aan zijn lijntje. Vind je jezelf niet meer waard? Bv. een man die geen twee jaar nodig heeft om te beseffen dat jij the one bent.

Eens. Ik denk dat deze man jou ook nooit ''kwijt'' is geweest. Dat je pas beseft als iets weg is hoeveel je het mist. Hij geeft het elke keer zo duidelijk aan dat ie niks wil. Dat ie vervolgens activiteiten onderneemt die normaal gesproken met je vriendin doet zegt imo niks. Sommige mensen zien dat niet zo strak. Dus ik zou die strohalm niet vasthouden.
Hij kwetst je nu ook al, door jou elke keer op een manier hoop te geven, hoeveel meer wil je nog gekwetst worden?

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 14:01

Pittig Margroooo.
Het gesprek ‘waarom’ geen relatie lijkt me wel een goede. Wellicht heeft hij iets meegemaakt in het verleden? Maar dan nog, bij zo’n gesprek zou je geen verwachtingen mogen hebben en je niet moeten laten verleiden tot hem om willen praten. En als hij iets meegemaakt heeft in welke toon dan ook, is dat iets waar je je op aan zou willen/kunnen passen? Het kan zoveel makkelijker.

Ik zit momenteel met mijn ex die niet in een relatie kan zijn maar me ook niet kan missen. Net een ander verhaal maar ook die moeite met ‘de stempel’. Dit geeft mij eenzelfde soort dubbel gevoel als hetgeen jij voelt denk ik. Ik weet niet wat het nu is of voor moet stellen, maar erg lekker is het niet. Waarom moet het toch zo moeilijk zijn?

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 14:28

Poeh, Margoooo, als hij zo duidelijk is dat hij geen relatie wil, zou ik niet met hem op vakantie gaan. En dat alleen doordat jij dat wel wil. De verwachtingen zijn dan toch wat scheef en ik ben dan ook bang dat je gekwetst wordt.

Vandaag met een collega over mijn tindermatch gehad. Zij zegt dan weer, misschien wacht hij wel tot jij reageert, omdat hij als laatste had gereageerd. Ik vind het lastig. Het hele vorige mini gesprek zondag kwam al vanuit mij en zijn laatste bericht was zo kort dat ik niet wist hoe ik er op moest reageren. Ben ik dan heul aso als ik afwacht? Als de date zaterdag niet doorgaat (en daar ga ik vanuit) lig ik daar verder niet zo wakker van. Jasses, dat klinkt wel onvriendelijk.

Mijn hemel, wat is dat daten lastig. _O-

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 14:39

Als iemand geïnteresseerd is dan kan hij best wel opnieuw het gesprek beginnen of totaal iets anders vragen, vind ik. Je kunt hem altijd vragen of zaterdag nog doorgaat.