Ben een keer per ongeluk in de ddd van de Bijenkorf terechtgekomen en daardoor nog steeds getraumatiseerd

De hel

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Michelle77 schreef:Hier weinig hydrofiel gebruikt, alleen met afdrogen. Maar heb de wikkeldoeken van Lodger erg veel gebruikt, nog steeds wel.
Wat gebruiken/adviseren jullie voor op vakantie? Ik heb fijne omslagdoeken/badcape. Maar zou zo'n badcape die je om kunt doen als poncho fijner zijn?
verootjoo schreef:Leuk Dani! Die poedels van CarlijnQ vind ik ook zo leuk. Trek jij die bij een jongen aan of heb je een meisje? Weet het niet meer en kan het niet zien aan je gekochte kleding
Ik wilde hem ook voor mijn jongen, maar mijn man vindt het te meisjesachtig
IMJ schreef:Ah Michelle! Wat heb je alles weer mooi gemaakt! Zo'n badcape moet appeltje-eitje zijn voor jou!
Leuke kleding Dani! Vind de krokodil leuk!
Michelle77 schreef:IMJ schreef:Ah Michelle! Wat heb je alles weer mooi gemaakt! Zo'n badcape moet appeltje-eitje zijn voor jou!
Leuke kleding Dani! Vind de krokodil leuk!
Hihi wsl wel, maar wil graag een leuke stof.
Heb mijn (en Synne) haar inner Nel Veerkamp tevreden te stellen...
Heb de groene poncho en een Liewood badcape besteld. Deze... Met korting nog wel te doen. Denk dat ik er een houtje touwtje knoop op ga zetten.
[ [url=m/cGPH37.png]Afbeelding[/url] ]
Wilde graag badstof met een printje, maar is niet te vinden. Dus voor nu even deze!