Ik liep vandaag in de AH en ik raakte echt zo getriggerd door zo'n speelhoekje met een computerspelletje waar die kinderen dan met hun neus praktisch tegenaan zitten. En zo krijg je dus kinderen die een bril nodig hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sanso schreef:Verdorie, gisteren om half 2 pas naar bed, en nu al de wekker voor een doop dalijk![]()
Heb hier al de hele week geen zin in maar kan er niet onderuit. Weekenden zijn voor mij om te slapen, niet om kinderen te kijken.... bleh
Hoe lang duurt een doop? Weet iemand dat?
sanso schreef:Verdorie, gisteren om half 2 pas naar bed, en nu al de wekker voor een doop dalijk![]()
Heb hier al de hele week geen zin in maar kan er niet onderuit. Weekenden zijn voor mij om te slapen, niet om kinderen te kijken.... bleh
Mars schreef:sanso schreef:Verdorie, gisteren om half 2 pas naar bed, en nu al de wekker voor een doop dalijk![]()
Ik hoorde dat er griep heerst, voel jij je wel goed? Anders beter in bed blijven hoor, straks steek je die kleine nog aan