Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kairos schreef:_Cassidy schreef:Ik erger me aan mezelf. Dat ik geen simpele scheikundige berekening kan uitvoeren. En dat ik niemand kan vinden die me kan helpen.
Waar gaat het over?
Steeph schreef:_Cassidy schreef:Ik erger me aan mezelf. Dat ik geen simpele scheikundige berekening kan uitvoeren. En dat ik niemand kan vinden die me kan helpen.
Je mag mij ook een PB sturen!
theadora99 schreef:Ik ben nu zo benieuwd welk concert
[***] schreef:@lieveli, nou gelukkig nog 1 iemand die er om kan lachen, de meeste mensen in de zaal inclusief ik konden dat niet echt
Concert van BTS (Koreaanse boy group), en er zaten dus een paar pubers tussen die het normaal vinden om als een bezettende te gaan gillen naar een screen. En het dan gek vinden dat kpop fans vaak een slecht imago hebben
[***] schreef:@lieveli, nou gelukkig nog 1 iemand die er om kan lachen, de meeste mensen in de zaal inclusief ik konden dat niet echt
Concert van BTS (Koreaanse boy group), en er zaten dus een paar pubers tussen die het normaal vinden om als een bezettende te gaan gillen naar een screen. En het dan gek vinden dat kpop fans vaak een slecht imago hebben