Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

theadora99

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 01:16

Dat ik zelf zo dom was om te laat tr beginnen met mijn verslagen en nu echt een mega slecht verslag heb ingeleverd volgens mij... hoop alleen maar op hoger dan een 6 of lager dan een 5,5 ivm cum laude, een 6 kan ik nog wel ophalen en een 5,4 of lager kan ik herkansen (en heb ik nog 10 weken voor dan).

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 17:16

Ik heb 8 maanden niet op mijn (bijrijd)paard gezeten ivm zwangerschap. Daarna eerst een aantal keer gelongeerd en toen wou ik weer rijden. 20 min ging het goed, ik wou aanspringen in galop en ze gooit haar hoofd tussen haar benen en we gaan als een damhert door de bak. Ik val er natuurlijk af. De keer daarna eerst me zusje erop, niks aan de hand, ik ga er weer op stappen gaat goed. draven ging goed, zelfs klein galopje weer. Toen nog andere kant en weer gaat het mis bijna. Keer daarop, ondertussen ben ik aardig angstig geworden, les. Aan de longeer ging stap en draf goed. Ze klikt me los en ze wil weer gaan bokken.

Ik wil heel graag van mijn eigen angst afkomen want ik ben al eerder zo raar gevallen want dit is haar karakter. Toen kon ik ook gewoon en nu durf ik niet meer. Instructrice wil wel helpen maar die zegt dat ik er tussendoor er ook op moet alleen als het eerst maar gewoon stappen is. Maar ik kan niemand vinden die mij tussendoor wil en kan helpen lijkt het wel. Best wel frustrerend.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 19:05

Wemkelover waar woon je en wat voor hulp zoek je ? Misschien woont er een bokker in de buurt die jou wil helpen?

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 21:10

Bolsward friesland, ik zoek iemand die mij eerst aan longeerlijn kan helpen. En dat uitbreiden naar weer gewoon kunnen rijden. Ik heb wel les maar tussendoor moet ik er toch ook wel op

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 22:19

Ik erger me aan mezelf. Dat ik geen simpele scheikundige berekening kan uitvoeren. En dat ik niemand kan vinden die me kan helpen.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 22:21

_Cassidy schreef:
Ik erger me aan mezelf. Dat ik geen simpele scheikundige berekening kan uitvoeren. En dat ik niemand kan vinden die me kan helpen.

Waar gaat het over?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 22:28

Mensen in de bioscoop die :
1. Telkens gaan gillen tijdens de film
2. De hele film filmen op hun telefoon

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 22:41

_Cassidy schreef:

Je mag mij ook een PB sturen! :j

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 22:55

ik gil ook weleens. als ik schrik kan ik t niet controleren he

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 22:55

Kairos schreef:
_Cassidy schreef:

Waar gaat het over?

Een titratie :o

Steeph schreef:
_Cassidy schreef:

Je mag mij ook een PB sturen! :j

Lief! Ik ga de situatie in een pb naar je sturen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 23:06

Trui schreef:

Het was geen horror film maar een film van een concert..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 23:11

[***] schreef:
Trui schreef:

:') ik ga stuk.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 23:18

Ik koop altijd setjes van dekbedovertrekken en bijpassende hoeslakens.
Vandaag een nieuwe set dekbedovertrekken gehaald met bijpassende hoeslakens en een nieuw paar hoeslakens voor een set waarvan die versleten waren. In de winkel nog gezegd “dan is dit voor bij deze en die voor bij die set waarvan ze versleten waren”. Gaat manlief gewoon vrolijk die vervangende set bij m’n nieuwe set op het bed doen _-:(

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 23:24

Vandaag aan mijn wintertenen,

Gister aan mijn collega die het op 'mijn communiceren' gooit dat de klant van donderdag zo deed. Gelukkig achteraf zei die wel dat het een beetje onterecht van die klant was. Maarja … als je nou eerst nadenkt voor dat je wat zegt … we zijn niet allemaal perfect.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 23:42

[***] schreef:
Trui schreef:

Ik ben nu zo benieuwd welk concert :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 00:03

Oo ben toch zo blij dat ik tot nu toe dit jaar geen wintertenen heb.

Sterkte want ik weet hoe pijnlijk het is en gruwelijke jeuk het geeft.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 00:14

Ah vergeleken met mijn winterbenen valt dit nog mee, en daar heb ik ook nog geen last van gehad en dat zonder thermobroek. Maar die tenen … pffff

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 00:33

Oh wintertenen, ik ken het helaas maar al te goed! Ben heel blij dat ik al een paar jaar winterteen-vrij ben, maar let wel altijd heel goed op!
Heb je dan ook altijd last van koude voeten? Dat is namelijk mijn valkuil (doorbloeding in mijn handen en voeten zijn niet denderend). Sterkte in ieder geval!

Wat bij mij trouwens vaak hielp was koelen met een vochtig washandje. Had ik dan naast m'n bed liggen en bleef de hele nacht wel vochtig en koel.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 00:37

Dat iemand de RSPCA heeft gebeld voor onze paarden (woon in het buitenland, zomer hier) het feit dat onze paarden gedurende dag buiten staan met een deken om (VLIEGEN!!!) en diegene dus constant gebeld heeft maar óók een anonieme brief in de brievenbus heeft gedaan over hoe slecht we zijn voor onze paarden. Toen we aan de rspca vroegen of we deze persoon konden uitnodigen om te laten zien hoe we voor onze paarden zorgen werd er gezegd dat er ‘met deze persoon’ niet te praten viel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 11:45

@lieveli, nou gelukkig nog 1 iemand die er om kan lachen, de meeste mensen in de zaal inclusief ik konden dat niet echt :=

theadora99 schreef:

Concert van BTS (Koreaanse boy group), en er zaten dus een paar pubers tussen die het normaal vinden om als een bezettende te gaan gillen naar een screen. En het dan gek vinden dat kpop fans vaak een slecht imago hebben :Y)

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 12:29

kpop.... :=

maar goed smaken verschillen

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 12:49

[***] schreef:
@lieveli, nou gelukkig nog 1 iemand die er om kan lachen, de meeste mensen in de zaal inclusief ik konden dat niet echt :=

theadora99 schreef:

Concert van BTS (Koreaanse boy group), en er zaten dus een paar pubers tussen die het normaal vinden om als een bezettende te gaan gillen naar een screen. En het dan gek vinden dat kpop fans vaak een slecht imago hebben :Y)

Aah, de fangirl scream. Die is best lastig in te houden

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 13:05

Dat de resolutie van de foto van het paard van mijn vriend te laag is om af te drukken op plexiglas. Wou hem dat cadeau doen omdat het paard recent is ingeslapen.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 13:11

[***] schreef:

theadora99 schreef:

Toevallig heb ik me gister ook geërgerd aan een kudde BTS fans :') Die stonden met zn zessen het gangpad in een (smalle) boekhandel te blokkeren omdat er één een cadeaukaart moest hebben. En maar kwekken en gillen, terwijl in een boekhandel vaak net zo'n lekker rustig sfeertje hangt :')

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 13:23

wemkelover schreef:
Bolsward friesland, ik zoek iemand die mij eerst aan longeerlijn kan helpen. En dat uitbreiden naar weer gewoon kunnen rijden. Ik heb wel les maar tussendoor moet ik er toch ook wel op

Rij je ook in bolsward?