Hoe was het Brig?
Ik zie zaterdag mijn date weer
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jibbel schreef:Balen dat dat gebeurde Olympia..idd maar afwachten. Hoe was verder je indruk van hem?
Ik kan nog steeds niet op tinder.snap er niks van. Zou er een bug in hun systeem zitten of kun je als gebruiker ook geblokkeerd worden?
Het zijn allemaal mannen hier uit de buurt. Wel Akward..
Ik heb ook wel eens een hele lange bak thee gehad (wou echt snel weg, zo erg was het, maar de thee was te heet
) Maar daarna wel eerlijk gezegd dat ik wegging omdat ik geen klik voelde.. Daarna op de app voor vanalles uitgemaakt, maar ik was wél gewoon eerlijk. Relaxed schreef:Idd, ik zou er ook niet aan mee werken..Ik heb ook wel eens een hele lange bak thee gehad (wou echt snel weg, zo erg was het, maar de thee was te heet
) Maar daarna wel eerlijk gezegd dat ik wegging omdat ik geen klik voelde.. Daarna op de app voor vanalles uitgemaakt, maar ik was wél gewoon eerlijk.
listiglistje schreef:Relaxed schreef:Idd, ik zou er ook niet aan mee werken..Ik heb ook wel eens een hele lange bak thee gehad (wou echt snel weg, zo erg was het, maar de thee was te heet
) Maar daarna wel eerlijk gezegd dat ik wegging omdat ik geen klik voelde.. Daarna op de app voor vanalles uitgemaakt, maar ik was wél gewoon eerlijk.
![]()
Dan weet je ook wat voor persoon dat is.... Koekkoek
Heel zielig