Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wilmatj schreef:Sorry ik wist niet dat hier taal nazi aanwezig was. Dan had ik natuurlijk nooit hier een berichtje geplaatst.
wilmatj schreef:Dan zal ik vast de tip geven om er gewoon normaal op te reageren, het is voor vele mensen met dyslectie ( en grote kans dat ik dit ook gewoon verkeerd schrijf ) of iets in die richting echt bloed irritant als mensen er zo op reageren, je kan er zelfs mensen mee kwetsen. ( en ja ik heb nu dus gegoogeld hoe je het wel schrijft. )
ninaphilo schreef:Ik heb nu soms bij mijn foto's een vraag in het bijschrift, werkt enorm goed. Ik krijg dan echt snel al veel reacties
Ik ga nu ook langzaam richting de 2K volgers, enorm leuk.
En wat ik eerder las in het topic, ik vind het ook enorm leuk om volgers en likes te krijgen hoor. Als een foto minder likes heeft vind ik het ook echt jammer
KimD schreef:Ik kom me ook hier melden! Leuk en interessant om ieders visie te lezen.
Ik doe het nog niet lang, maar merk wel dat ik het steeds leuker vind om wat actiever te posten.![]()
Las al een paar keer in het topic dat er best weinig respons komt op de honden hashtags, en dat klopt ook. Moet wel eerlijk bekennen dat ik zelf vooral op rassen zoek, omdat we zelf ook die rassen hebben.
Heb nu dus hashtags van onze woonplaats etc, zodat het bereik wat meer lokaal is, maar ook dat levert niet heel veel op.
Krijg nu op 500 volgens zo'n 30 tot 60 likes per foto. Ben ik zeker tevreden over.![]()
Ben trouwens wel benieuwd hoe mensen hun kwaliteit behouden bij het posten van een foto die gemaakt is met camera? Hoe doen jullie dat?
Als ik een week steady die 500 volgers heb ga ik ook een winactie doen met een Teek-Em band voor de hond.
[ [url=m/hxa1U0.jpg]Afbeelding[/url] ]