Pascalle90 schreef:@danielle Florence en colien
We daten nu een maand en ik heb aangegeven bij de tweede date dat ik niet op zoek ben naar friends with benefits en hij gaf aan net uit een relatie te komen dus dat hij dat niet gelijk wilde. Ook vond hij het wel prima om elkaar 1 keer per week te zien voorlopig maar na 2 dates was hij al helemaal om en nu wil die me elke dag zien hahaha.
Hij ziet relatie wel als iets serieus zegmaar dus dat label wil hij er niet aan plakken na een paar keer zien.
Op zich prima want we zijn wel gewoon exclusief dus ik zie niet echt het verschil.
Hij is bij mij geweest en heeft mijn zusje en moeder ontmoet. En hij heeft zijn familie ook over mij verteld en ik ben zowaar goedgekeurd door zijn opa en oma![]()
Maar goed ik heb dus wel aangegeven een relatie te willen als het goed voelt dus de bal ligt wat dat betreft bij hem. Ik heb in ieder geval wel het gevoel dat hij me erg leuk vind en dat steekt ie ook niet onder stoelen of banken
Colien schreef:Ik zou er echt gewoon de opmerking ingooien hoor of je 'm je vriend mag noemen, maar zo ben ik
@Pascalle: Ik zou er gewoon lekker van genieten, klinkt alsof het allemaal goed zit.

@Colien: Als mijn date mij na een maand al zou pushen om er een label aan te hangen zou ik daar niet blij van worden. Helemaal als je meteen duidelijk hebt aangegeven dat je rustig aan wilt doen en wel de bevestiging hebt gegeven exclusief te zijn. Maar goed uiteindelijk moet iedereen natuurlijk doen waar hij/zij zich goed bij voelt