Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 14:24

Pascalle90 schreef:
@danielle Florence en colien
We daten nu een maand en ik heb aangegeven bij de tweede date dat ik niet op zoek ben naar friends with benefits en hij gaf aan net uit een relatie te komen dus dat hij dat niet gelijk wilde. Ook vond hij het wel prima om elkaar 1 keer per week te zien voorlopig maar na 2 dates was hij al helemaal om en nu wil die me elke dag zien hahaha.
Hij ziet relatie wel als iets serieus zegmaar dus dat label wil hij er niet aan plakken na een paar keer zien.
Op zich prima want we zijn wel gewoon exclusief dus ik zie niet echt het verschil.
Hij is bij mij geweest en heeft mijn zusje en moeder ontmoet. En hij heeft zijn familie ook over mij verteld en ik ben zowaar goedgekeurd door zijn opa en oma _O-

Maar goed ik heb dus wel aangegeven een relatie te willen als het goed voelt dus de bal ligt wat dat betreft bij hem. Ik heb in ieder geval wel het gevoel dat hij me erg leuk vind en dat steekt ie ook niet onder stoelen of banken :D

Colien schreef:
Ik zou er echt gewoon de opmerking ingooien hoor of je 'm je vriend mag noemen, maar zo ben ik :')

@Pascalle: Ik zou er gewoon lekker van genieten, klinkt alsof het allemaal goed zit. :j

@Colien: Als mijn date mij na een maand al zou pushen om er een label aan te hangen zou ik daar niet blij van worden. Helemaal als je meteen duidelijk hebt aangegeven dat je rustig aan wilt doen en wel de bevestiging hebt gegeven exclusief te zijn. Maar goed uiteindelijk moet iedereen natuurlijk doen waar hij/zij zich goed bij voelt

Charlottemv

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 16:04

@shayenne daarom laat ik het ook gewoon lekker zo gaan want het voelt gewoon goed en het is maar een label. Zegt mij wel genoeg als hij vraagt of ik nog vakantie heeft zodat hij zijn vakantie daarop kan afstemmen en het feit dat hij best wel zenuwachtig was over het feit dat ik het hele weekend los zou gaan op de zwarte cross vond ik ook wel leuk :D

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 16:08

Is het trouwens heel gek dat ik mijn super likes eigenlijk niet meer gebruik? Of houden jullie het ook vooral bij gewoon liken?

Goof schreef:
mirthheee schreef:
Vinden jullie dat voor de date de jongen naar de dame moet komen voor de eerste date of? Mij is verteld dat de jongen naar het meisje moet komen als eerste date.

Wie heeft je dat verteld dan? Er zijn in de date-wereld echt helemaal geen regels namelijk.

Only the rules of attraction 8-)

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 16:10

Ik gebruik nooit een super like en vrijwel alle mannen die mij een super like geven krijgen een kruisje. Want vaak zijn dat erg sneue types...

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 16:14

Blue_flower schreef:
Ik gebruik nooit een super like en vrijwel alle mannen die mij een super like geven krijgen een kruisje. Want vaak zijn dat erg sneue types...

Jeej ik ben minder sneu :') :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 16:27

Blue_flower schreef:

Waarom dat nou weer? :?

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 16:56

Relaxed schreef:
Blue_flower schreef:

Waarom dat nou weer? :?

Omdat dat mijn ervaring met de meeste is.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 17:15

Hier ook hoor. Altijd van die niet zulke vlotte types := gister zat er wel een super like tussen die ik geliked heb om het een kans te geven, die viel wel mee :P

Btw en ik val niet op mooi ofzo :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 17:17

Het heeft ook wel iets wanhopigs, want een gewone like is niet goed genoeg?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 17:18

Ik vind het ook een beetje overkomen als te graag willen en dat vind ik dan meteen niet zoveel aan :P

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 17:20

Vind zo'n super like ook vaak een schreeuw om aandacht, zo van; zie mij, zie mij! Like mij!
Maar dat is een gevoel.. superlikes die ik gehad heb, waren idd meestal geen hele leuke, vlotte gasten.
Toevallig van de week wel een leuke match door een superlike, maar dat was ook de eerste.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 17:23

Ben ik gelukkig niet de enigste. Hihi

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 18:03

Ik geef ook geen superlikes of t moet per ongeluk zijn das me wel eens gebeurd :') en als ik ze krijg dan kijk ik gewoon of ik ze normaal ook zou liken of niet :Y) vaker niet dan wel :')

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 19:19

Yonker schreef:
Ik geef ook geen superlikes of t moet per ongeluk zijn das me wel eens gebeurd :') en als ik ze krijg dan kijk ik gewoon of ik ze normaal ook zou liken of niet :Y) vaker niet dan wel :')

Ik heb dat per ongeluk gehad.. Toevallig bij echt een 'kneusje' en die vroeg gelijk waaraan hij de superlike had verdient. :+

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 19:29

Oh dat is ook zo een afknapper, de vraag waarom je 'm liked. Zo iemand is het echt niet voor mij :+

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 20:00

Hier alleen een superlike als het perongeluk gaat :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 22:59

mirthheee schreef:
Yonker schreef:

Ik heb dat per ongeluk gehad.. Toevallig bij echt een 'kneusje' en die vroeg gelijk waaraan hij de superlike had verdient. :+

_O- _O- _O-

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 08:04

Wij hebben nu ook een facebookrelatie :+

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 08:10

Ik ben eenzaam dus ik heb mijn facebook relatie status veranderd in "het is ingewikkeld".

Volgende week zie ik m'n date weer. :D

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 08:51

Ik vind een superlike ook een beetje kansloos hoor. Zijn inderdaad eigenlijk altijd kneusjes :=

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 08:56

Ik heb zelf nog nooit een superlike gegeven.. wel gehad, vond het enerzijds kansloos, anderzijds wel leuk. Maar ik heb nooit een fatsoenlijk gesprek of date gehad geloof ik met iemand die me een superlike had gegeven. Vind het persoonlijk ook wel wat hopeloos overkomen :+

DanielleB leuk :D ik sta nog steeds op vrijgezel maar hoop stiekem niet lang meer O:)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 09:02

:+ Ik kreeg inderdaad ook bijna alleen maar superlikes van kneusjes...

Dus ik zou ze niet te veel meer geven hihi!

Ben benieuwd Anne_bento!

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 09:05

Ik heb mn vriend overgehouden aan een superlike :=
Heb z'n profiel ook niet anders bekeken dan de anderen, denk echt dat dat per persoon verschilt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 09:07

Vaak hangt het ook van de persoon af waar je iets van krijgt. Ik bedoel, als mijn ex stiekem een bos bloemen in mijn appartement zette voor als ik uit college kwam vond ik dat vervelend en het niet respecteren van mijn ruimte. Maar toen mijn toen-nog-vriendje het deed vond ik het lief en romantisch.

Ik meet met 2 maten.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 09:32

lieveli schreef:
Vaak hangt het ook van de persoon af waar je iets van krijgt. Ik bedoel, als mijn ex stiekem een bos bloemen in mijn appartement zette voor als ik uit college kwam vond ik dat vervelend en het niet respecteren van mijn ruimte. Maar toen mijn toen-nog-vriendje het deed vond ik het lief en romantisch.

Ik meet met 2 maten.

Moet kunnen :+

Zo vond ik het van m'n 1e ex echt niet oké dat hij zijn motorrijbewijs wilde gaan halen, levensgevaarlijk in mijn ogen :=
Mijn ex daarna had 2 motoren en reed als een debiel dus ik vond het echt niet cool als hij ging rijden :roll:
Mijn huidige date rijdt motor en ik vind het stoer 8-)