Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 21:01

Pirouette66 schreef:
Neem een Mr. Grey :7

Ervaring met Mr Grey in bed misschien? <<)

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 21:07

DeMolenhoek schreef:
Pirouette66 schreef:
Neem een Mr. Grey :7

Ervaring met Mr Grey in bed misschien? <<)

On topic blijven!!!!! Anders worden we verplaatst!!! ;)

Hier staat Christmas Tree Cutting aan, buiten verwachting goed :j

Anoniem

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 21:10

Jeetje zeg, Mr. Grey is toch gewoon een Kringle geur. Mag er al met de naam niet eens gelachen worden... Ik snap hem...

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 21:13

Sorry, ik kom even binnenvallen! Ik wil ook graag gaan 'beginnen' met het branden van waxmelts :) Ik ben bezig geweest met een bestelling, dit is het tot nu toe:

- Cinnamon vanille (Bridgewater)
- Christmas Bliss (Bridgewater)
- Afternoon retreat (Bridgewater)
- Autumn (GC)
- French Autumn (GC)
- Holiday Embers Goose (GC)
- Pumpkin Spice Muffin (GC)
- Apples & Cinnamon (Village)
- Mulled Cider (Village)
- Tea Time Village (Village)
- Vanilla Chai (Yankee)

Allemaal losse blokjes, ik wil de geuren wel graag eerst proberen. :) Ik hou absoluut niet van zoete, extreem sterke of bloemen geuren. Het liefst heb ik een wat kruidige geur, die wel 'natuurlijk' ruikt. Ook wil ik niet meerdere geuren bestellen die (vrijwel) identiek zijn. Kent iemand iets van mijn lijstje en heeft diegene nog tips? *\o/*

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 21:17

Hahaha grapjas _O- _O-

Welkom Celestial :). Leuk lijstje, me like :)). ik vind kaneel over het algemeen een heftig kruidengeurtje. Het slaat het snel op mijn keel en krijg hoestbuien, dus wil ze het liefst icm met een lichte tegenhanger zoals vanille oid. Maar er zijn ook genoeg mensen die kaneel heerlijk vinden en waarbij het niet sterk genoeg kan dus helaas: voor iedereen is de geurbeleving anders. Niet zo hulpzaam sorry :')

Wme: comfort geur?

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 21:19

Yv_ schreef:
Hahaha grapjas _O- _O-

Welkom Celestial :). Leuk lijstje, me like :)). ik vind kaneel over het algemeen een heftig kruidengeurtje. Het slaat het snel op mijn keel en krijg hoestbuien, dus wil ze het liefst icm met een lichte tegenhanger zoals vanille oid. Maar er zijn ook genoeg mensen die kaneel heerlijk vinden en waarbij het niet sterk genoeg kan dus helaas: voor iedereen is de geurbeleving anders. Niet zo hulpzaam sorry :')

Wme: comfort geur?

Dankjewel! Dit is zeker wel nuttig, ik wil het graag ook niet te heftig. Maakt dit qua merk nog verschil? En weet je toevallig of een specifieke geur uit mijn lijst zo sterk is qua 'kaneel beleving'? Dan kies ik liever een andere :j Mocht je daar nog tips voor hebben, is dat altijd fijn :D

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 21:21

Celestial; heb je een elektrische brander of met theelicht?

Goose Creek is nl. niet fijn in combinatie met een theelicht-brander
De geuren die je hebt gekozen ken ik niet, dus daar kan ik je niet mee helpen

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 21:22

Ja comfort meltjes rustgevende meltjes ;)

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 21:23

Pirouette66 schreef:
Celestial; heb je een elektrische brander of met theelicht?

Goose Creek is nl. niet fijn in combinatie met een theelicht-brander
De geuren die je hebt gekozen ken ik niet, dus daar kan ik je niet mee helpen

Oh dat is ook een goede. Ik ga voor een theelicht brander ja. Jammer, want de geurtjes van GC spreken me zo vanaf het scherm wel het meest aan -O- Bedankt!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 21:40

Er zijn mensen bij wie Goose Creek het wel doet hoor op een theelicht brander, maar dan vooral op de hogere branders. GC wordt snel te warm en doet het dan niet goed. Daarom adviseren ze een electrische brander te gebruiken :) Je kan natuurlijk altijd 1 of 2 blokjes bestellen en gewoon proberen of het gaat op jouw brander. Sowieso geen te kleine/lage brander nemen hoor, dat is voor geen enkele soort waxmelts echt goed.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-16 21:42

Celestial schreef:
Sorry, ik kom even binnenvallen! Ik wil ook graag gaan 'beginnen' met het branden van waxmelts :) Ik ben bezig geweest met een bestelling, dit is het tot nu toe:

- Autumn (GC)
- French Autumn (GC)
- Mulled Cider (Village)
- Vanilla Chai (Yankee)

Allemaal losse blokjes, ik wil de geuren wel graag eerst proberen. :) Ik hou absoluut niet van zoete, extreem sterke of bloemen geuren. Het liefst heb ik een wat kruidige geur, die wel 'natuurlijk' ruikt. Ook wil ik niet meerdere geuren bestellen die (vrijwel) identiek zijn. Kent iemand iets van mijn lijstje en heeft diegene nog tips? *\o/*

Je hebt heel wat sterke kaneelgeuren ertussen staan. Daar zou ik dan niet voor gaan.
Afternoon Retreat is een goede keuze, Cabin in the Woods van Goose Creek zou wat zijn, net als Patchouli. Bridgewater van Bridgewater is ook fijn.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 21:46

Spellbound had het opgegeven, dus nu heb ik maple sugar van Kringle opgezet :D Heerlijk al die nieuwe geurtjes :D

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 21:49

Lisitano schreef:
Celestial schreef:

- Autumn (GC)
- French Autumn (GC)
- Mulled Cider (Village)
- Vanilla Chai (Yankee)

Je hebt heel wat sterke kaneelgeuren ertussen staan. Daar zou ik dan niet voor gaan.
Afternoon Retreat is een goede keuze, Cabin in the Woods van Goose Creek zou wat zijn, net als Patchouli. Bridgewater van Bridgewater is ook fijn.

Heel erg bedankt! GC werd me helaas afgeraden ivm kaarsbrander en Bridgewater hebben ze niet bij de 1000poot... Ik ga nog een goed kijken.
Laatst bijgewerkt door Celestial op 20-01-16 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 21:50

Alwiene schreef:
Er zijn mensen bij wie Goose Creek het wel doet hoor op een theelicht brander, maar dan vooral op de hogere branders. GC wordt snel te warm en doet het dan niet goed. Daarom adviseren ze een electrische brander te gebruiken :) Je kan natuurlijk altijd 1 of 2 blokjes bestellen en gewoon proberen of het gaat op jouw brander. Sowieso geen te kleine/lage brander nemen hoor, dat is voor geen enkele soort waxmelts echt goed.

Heel erg bedankt voor je tip! Daar ga ik zeker op letten morgen. Is er een soort 'minimum'hoogte of moet je het echt inschatten?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 21:51

Ik brand gc ook gewoon op een theelichtbrander :j. Gaat prima. Heb wel een hoge brander van zo'n 14-15 cm. Maar Yankee gehrt daar weer totaal niet fijn op, die leg ik standaard op m'n kleine brNder. Die is 9cm.

Naar de 1000poot gaan lijkt me altijd leuk! Snuffelen in overvloed :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 21:53

Zijn mensen hier ook fan van Lampe Berger? Die hebben zulke fijne geuren!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 21:53

1000 poot heeft wel bridgewater hoor!! Ook in losse blokjes, had ze vandaag nog bij mijn 1000poot bestelling zitten. Ik zou proberen te gaan voor een brander van minimaal een cm of 12 denk ik.

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 21:54

Yv_ schreef:
Ik brand gc ook gewoon op een theelichtbrander :j. Gaat prima. Heb wel een hoge brander van zo'n 14-15 cm.

Naar de 1000poot gaan lijkt me altijd leuk! Snuffelen in overvloed :D

Ja ik zie helaas dat het toch nog 45 minuten met het OV is -O- Wellicht een keertje in het weekend. Waar heb jij je brander besteld? Op de site van de 1000poot hebben ze geloof ik alleen wat lagere modellen tot 10 cm.

@ Alwine, ik bedoelde de geur Bridgewater van Bridgewater, sorry!

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 21:56

Als 45 minuten met het ov hier vandaan 1000 poot zat was ik er allang geweest _O- Dat is echt dichtbij. Voor mij is het dichtste bij naar een yc winkel minstens een uur met ov

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 21:58

Iloveiswan schreef:
Als 45 minuten met het ov hier vandaan 1000 poot zat was ik er allang geweest _O- Dat is echt dichtbij. Voor mij is het dichtste bij naar een yc winkel minstens een uur met ov

Ik moet vanuit Eindhoven komen, niet vanuit den Bosch, sorry. Dus eerst met de bus, dan met de trein en vanuit Den Bosch weer met de bus. Dus dik 1,5 uur totaal. Vind ik toch net wat te gek... :j

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 22:00

Hahaha ja dat geld voor mij ook Iloveiswan, dan had ik er allang gestaan hahahaha.

Ah Celestial, dat had ik even niet in de gaten :) Is ook verwarrend van ze een geurnaam hetzelfde noemen als de merknaam.

1,5 uur enkele reis? Dat is beetje veel van het goede ja hihi.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 22:00

Joh bestel gewoon ergens een paar blokjes van verschillende merken dan zit je bij de 1000 poot goed en kun je zelf ruiken wat je lekker vind.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 22:01

Zal even kijken hoelang het voor mij is naar 1000 poot.

Ooo maar 3:54 minuten en 32 euro enkele reis 8)7

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 22:09

Lieveli, hier geen ervaring met Lampe Berger. Wel zien staan in het winkeltje in Den Haag waar ze Heart&Home verkopen, maar had teveel haast om op m'n gemak te kunnen ruiken. Viel me wel op dat de branders echt flínk aan de prijs zijn :oo . Dat is geurolie toch ipv melts? Of had ik verkeerd gekeken?

Celestial, ik heb 2 branders bij de Intratuin vandaan, zijn gewoon van ScentChips. De andere was in de aanbieding van de Xenos. Stelt niet zoveel voor (erg krasgevoelig) en is ook niet zo heel erg mooi, maar qua maat was het precies een tussenmaatje van de andere 2 die ik al had. Heb 'm vaak in de wc staan :D.

Oh, ik mag dan toch niet zo klagen hoor ik. 1000poot is zo'n 5 kwartier, maar binnen een half uur zit ik bij Yankee in Den Haag, binnen 10 minuten bij de Heart&Home in Den Haag en met een half uurtje in Rotterdam. Valt dus best mee, al had ik liever fietsafstand gehad :P.

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 22:10

Ik kan mijn bestelling bij de 1000poot niet afronden. Hij doet niks als ik op de knop druk. Heeft iemand hier eerder last van gehad?

@ Yv, bedankt! Ik heb er toch een op de site van 1000poot gevonden :j
Laatst bijgewerkt door Celestial op 20-01-16 22:11, in het totaal 1 keer bewerkt