Pirouette66 schreef:Neem een Mr. Grey
Ervaring met Mr Grey in bed misschien?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:Hahaha grapjas![]()
Welkom Celestial. Leuk lijstje, me like
. ik vind kaneel over het algemeen een heftig kruidengeurtje. Het slaat het snel op mijn keel en krijg hoestbuien, dus wil ze het liefst icm met een lichte tegenhanger zoals vanille oid. Maar er zijn ook genoeg mensen die kaneel heerlijk vinden en waarbij het niet sterk genoeg kan dus helaas: voor iedereen is de geurbeleving anders. Niet zo hulpzaam sorry
Wme: comfort geur?
Pirouette66 schreef:Celestial; heb je een elektrische brander of met theelicht?
Goose Creek is nl. niet fijn in combinatie met een theelicht-brander
De geuren die je hebt gekozen ken ik niet, dus daar kan ik je niet mee helpen
Celestial schreef:Sorry, ik kom even binnenvallen! Ik wil ook graag gaan 'beginnen' met het branden van waxmeltsIk ben bezig geweest met een bestelling, dit is het tot nu toe:
- Cinnamon vanille (Bridgewater)
- Christmas Bliss (Bridgewater)
- Afternoon retreat (Bridgewater)
- Autumn (GC)
- French Autumn (GC)
- Holiday Embers Goose (GC)
- Pumpkin Spice Muffin (GC)
- Apples & Cinnamon (Village)
- Mulled Cider (Village)
- Tea Time Village (Village)
- Vanilla Chai (Yankee)
Allemaal losse blokjes, ik wil de geuren wel graag eerst proberen.Ik hou absoluut niet van zoete, extreem sterke of bloemen geuren. Het liefst heb ik een wat kruidige geur, die wel 'natuurlijk' ruikt. Ook wil ik niet meerdere geuren bestellen die (vrijwel) identiek zijn. Kent iemand iets van mijn lijstje en heeft diegene nog tips?
Lisitano schreef:Celestial schreef:Sorry, ik kom even binnenvallen! Ik wil ook graag gaan 'beginnen' met het branden van waxmeltsIk ben bezig geweest met een bestelling, dit is het tot nu toe:
- Cinnamon vanille (Bridgewater)
- Christmas Bliss (Bridgewater)
- Afternoon retreat (Bridgewater)
- Autumn (GC)
- French Autumn (GC)
- Holiday Embers Goose (GC)
- Pumpkin Spice Muffin (GC)
- Apples & Cinnamon (Village)
- Mulled Cider (Village)
- Tea Time Village (Village)
- Vanilla Chai (Yankee)
Allemaal losse blokjes, ik wil de geuren wel graag eerst proberen.Ik hou absoluut niet van zoete, extreem sterke of bloemen geuren. Het liefst heb ik een wat kruidige geur, die wel 'natuurlijk' ruikt. Ook wil ik niet meerdere geuren bestellen die (vrijwel) identiek zijn. Kent iemand iets van mijn lijstje en heeft diegene nog tips?
Je hebt heel wat sterke kaneelgeuren ertussen staan. Daar zou ik dan niet voor gaan.
Afternoon Retreat is een goede keuze, Cabin in the Woods van Goose Creek zou wat zijn, net als Patchouli. Bridgewater van Bridgewater is ook fijn.
Alwiene schreef:Er zijn mensen bij wie Goose Creek het wel doet hoor op een theelicht brander, maar dan vooral op de hogere branders. GC wordt snel te warm en doet het dan niet goed. Daarom adviseren ze een electrische brander te gebruikenJe kan natuurlijk altijd 1 of 2 blokjes bestellen en gewoon proberen of het gaat op jouw brander. Sowieso geen te kleine/lage brander nemen hoor, dat is voor geen enkele soort waxmelts echt goed.
Yv_ schreef:Ik brand gc ook gewoon op een theelichtbrander. Gaat prima. Heb wel een hoge brander van zo'n 14-15 cm.
Naar de 1000poot gaan lijkt me altijd leuk! Snuffelen in overvloed
Iloveiswan schreef:Als 45 minuten met het ov hier vandaan 1000 poot zat was ik er allang geweestDat is echt dichtbij. Voor mij is het dichtste bij naar een yc winkel minstens een uur met ov