CalipsoLover schreef:Wat een druiloor Wabisabi, hebben jullie dan nu nog contact? Ik zou hem echt duidelijk maken dat wat hij gedaan heeft niet oké is en vervolgens al het contact verbreken, waar halen ze het lef soms vandaan...
Nou... ik voel me eigenlijk wonderbaarlijk goed. Helaas is contact verbreken niet mogelijk (want we zijn collega's). Maar ik ga niet langer in de slachtoffer rol zitten. Ik ga ook niet meer vertellen wat hij heeft gedaan, omdat hij mijn aandacht gewoon niet verdiend. Op geen enkele manier.
Ik kan mijn energie beter zelf gebruiken om met mezelf aan de slag te gaan. 
CalipsoLover schreef:Nu zijn wij bijvoorbeeld ook echt niet meer samen, wij hebben geen pact meer om loyaal te zijn aan elkaar, maar hij laat duidelijk merken dat hij dat wel is (hebben we vorige week een gesprek over gehad). Ben ook van plan om hem nu even in een moeilijk parket te brengen omdat ik dat niet ben en daar wel eerlijk over wil zijn, geen idee hoe zijn reactie daarop gaat zijn maar ik ga niet blijven wachten op iemand.
Maar heeft hij dan nog hoop dat jullie samenkomen? Lijkt me best wel een lastige situatie. Kost het niet heel veel energie?