tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 09:23

Suzanne F. schreef:
Dat heeft hij nog subtiel verwoord Winged. Het komt er op neer dat hij je alleen maar wilt n**ken.

Ja, dat weet ik. Opzich fijn dat ik weet dat ik wat 'amusement' kan krijgen als ik wil. Maar ik ben niet op zoek naar een FWB of iets in die richting. Goede nieuws is dat we ook nog nieteens in een bed oid zijn beland samen :+

(en beste amusement komt vooralsnog van de SF2)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 12:49

Suzanne F. schreef:
Dat heeft hij nog subtiel verwoord Winged. Het komt er op neer dat hij je alleen maar wilt n**ken.

Dat zou je denken, maar in mijn geval is dat dus niet zo. Dat heeft ook een reden waar ik niet openbaar over wil praten.

Maar ik snap jullie, absoluut.

(Ik reageerde omdat Winged haar situatie in zekere zin vergelijkbaar lijkt. Wel alles willen, maar geen relatie noemen)

Winged

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 14:28

Snap ik hoor. Alleen spreekt deze het heel duidelijk uit. En dat scheelt voor mij want in die zin hoef ik mij nu alleen maar een beetje sip te voelen voor 'another failed talking stage'.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 14:33

Winged schreef:
Snap ik hoor. Alleen spreekt deze het heel duidelijk uit. En dat scheelt voor mij want in die zin hoef ik mij nu alleen maar een beetje sip te voelen voor 'another failed talking stage'.

Dat scheelt, je weet waar je aan toe bent maar gelukkig wordt je er nog steeds niet van. Hier is dat uitspreken dus 'on hold'. Ik heb voor mezelf een soort deadline gesteld. Als er daarna geen poging gedaan is om terug te komen op het gesprek dan is het gewoon klaar.
Wat ik dan ga doen weet ik niet, zie ik dan wel.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 21:45

Nou hier is het ook gedaan met mijn date. Helemaal prima, maar wat me wel heel verdrietig maakt is de bevestigende gedachte: zie je wel, je bent niet goed genoeg.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 21:48

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 21:55

Zertab schreef:
Nou hier is het ook gedaan met mijn date. Helemaal prima, maar wat me wel heel verdrietig maakt is de bevestigende gedachte: zie je wel, je bent niet goed genoeg.

Nee joh, hij is gewoon een sukkel.

:knuffel:

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 21:58

Zertab schreef:

Dat is niet zo :(:) Ook niet wat ie in die woorden heeft gezegd maar jullie kijk is beide anders en is gewoon niet de juiste match geweest. De juiste komt echt wel :knuffel:

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 22:20

Thanks allemaal <3

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 22:23

Zertab schreef:

Jij bent altijd goed genoeg. Iemand moet van je houden, zoals hoe je bent. Want dat ben jij waard :knuffel:

Die mannen zijn eigenlijk niets anders dan banketstaaf op pootjes.

*edit*: l*llen op pootjes (geniaal dat bokt censuur, ik zie dan ook een echte banketstaaf met pootjes :') )

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 08:22

Zertab, hij was gewoon niet de match voor jou. Voor de juiste ben je gewoon helemaal perfect.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 22:47

Dankjewel! <3

Gelukkig is het verdriet alweer over. Wel even helemaal klaar met mannen. Ik blijf wel alleen :)

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 06:47

Zertab schreef:
Dankjewel! <3

Gelukkig is het verdriet alweer over. Wel even helemaal klaar met mannen. Ik blijf wel alleen :)

Wat knap van je!
Nou.. daar kan ik me ook wel in vinden :') In elk geval voorlopig dan.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 08:47

Ik ben al 15 jaar alleen en heb het uitermate goed naar mijn zin. Ik ben echt bewust alleenstaand.
Ook voor mezelf ooit die keuze gemaakt na zeker 5 jaar verspild te hebben aan verdriet en donkere plaatsen. Ik koos voor mezelf en ben sindsdien gelukkiger dan ik ooit eerder ben geweest.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 12:48

Dikke knuffel Zertab, maar je bent zeker wél genoeg :knuffel:

Wat een druiloor Wabisabi, hebben jullie dan nu nog contact? Ik zou hem echt duidelijk maken dat wat hij gedaan heeft niet oké is en vervolgens al het contact verbreken, waar halen ze het lef soms vandaan...

Vervelend Winged, maar zo weet je meteen ook waar je staat en wat je eraan hebt _/-\o_

Knap hoor Suzanne, ik zou het (nog) niet kunnen. Al vond ik het jaar dat ik compleet single was zonder dates ook het fijnste/gelukkigste...

Ik herken echt heel veel van wat je zegt Denies, het is ook heel moeilijk om die knop om te draaien want voor de rest zit alles ook gewoon goed. Ik heb wel al een paar keren de relatie proberen verbreken, maar elke keer zonder succes omdat hij twee weken (soms ook twee dagen) later weer voor de deur stond. Blokkeren is een optie, maar voor mij persoonlijk gaat dat te ver omdat hij mij op zich ook niks misdaan heeft. Nu zijn wij bijvoorbeeld ook echt niet meer samen, wij hebben geen pact meer om loyaal te zijn aan elkaar, maar hij laat duidelijk merken dat hij dat wel is (hebben we vorige week een gesprek over gehad). Ben ook van plan om hem nu even in een moeilijk parket te brengen omdat ik dat niet ben en daar wel eerlijk over wil zijn, geen idee hoe zijn reactie daarop gaat zijn maar ik ga niet blijven wachten op iemand.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 13:15

Ik ben liever niet single, maar merk dat ik vooral heel erg veel eisen heb... Een man moet wel echt een aanvulling op mijn leven zijn, en in praktijk komt het erop neer dat ik bij vrijwel elke man denk: laat maar. De paar die wel mijn aandacht wisten te trekken waren lastige types: hyperintelligente maar weinig sociale skills. Vaak extreem gevoelig (dat vind ik heel fijn) maar dat is vaak ook erg gecompliceerd. En bindingsangst :').
Dus ik heb er een hard hoofd in :)) Ik weet niet goed wat ik eraan moet doen. Zelfs jongens die op papier geweldig lijken vind ik niet genoeg mentale uitdaging bieden, of te weinig energiek...

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 14:13

CalipsoLover schreef:
Ik herken echt heel veel van wat je zegt Denies, het is ook heel moeilijk om die knop om te draaien want voor de rest zit alles ook gewoon goed.

Het is geen wedstrijdje maar ik vind onze situaties niet vergelijkbaar. Jij bent degene die er voor kiest om de relatie, die er was, te verbreken. Dat zeg je overigens nu nog een keer. Ik zit niet in een situatie waar er al een relatie is, ik zit in een compleet andere situatie en daarnaast ben ik ook niet degene die bewust kiest om er uit te stappen. In dit geval ben ik met mijn gevoel in afwachting van wat hij durft uit te spreken, want de acties liegen er niet om.
Ik zet niet alles openbaar op internet maar er is zoveel meer. Maar ook los van die extra informatie, vind ik onze situaties niet vergelijkbaar. Dat jij je rot voelt, ja hoor dat kan ik me absoluut voorstellen en ik gun je ook meer rust en een fijne relatie. Maar zoals ik (en andere) ook al eerder hebben aangegeven is dit iets wat je ook bij jezelf moet nagaan omdat jij een benauwd gevoel krijgt, of hoe je het eerder ook beschreef. :knuffel:

Voor het gemak roep ik ook 'geen gezeik aan m'n hoofd, blijf wel single'. Maar als ik terug denk aan het geen wat deze persoon mij laat voelen dan zou ik dat echt niet willen missen. Dan is het meer noodgedwongen omdat ik de juiste niet tegen kom. Maar schijnbaar heb ik iets over me wat mensen met bindingsangst of dergelijke aantrekt.

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 17:14

CalipsoLover schreef:
Wat een druiloor Wabisabi, hebben jullie dan nu nog contact? Ik zou hem echt duidelijk maken dat wat hij gedaan heeft niet oké is en vervolgens al het contact verbreken, waar halen ze het lef soms vandaan...

Nou... ik voel me eigenlijk wonderbaarlijk goed. Helaas is contact verbreken niet mogelijk (want we zijn collega's). Maar ik ga niet langer in de slachtoffer rol zitten. Ik ga ook niet meer vertellen wat hij heeft gedaan, omdat hij mijn aandacht gewoon niet verdiend. Op geen enkele manier.

Ik kan mijn energie beter zelf gebruiken om met mezelf aan de slag te gaan. :)

CalipsoLover schreef:
Nu zijn wij bijvoorbeeld ook echt niet meer samen, wij hebben geen pact meer om loyaal te zijn aan elkaar, maar hij laat duidelijk merken dat hij dat wel is (hebben we vorige week een gesprek over gehad). Ben ook van plan om hem nu even in een moeilijk parket te brengen omdat ik dat niet ben en daar wel eerlijk over wil zijn, geen idee hoe zijn reactie daarop gaat zijn maar ik ga niet blijven wachten op iemand.

Maar heeft hij dan nog hoop dat jullie samenkomen? Lijkt me best wel een lastige situatie. Kost het niet heel veel energie?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 17:16

Lijkt me wel een heuse uitdaging om zo iemand continu nog tegen te komen. Mijn ex en vorige relaties kom ik godzijdank niet zomaar in het wild tegen zeg maar.

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 17:26

xDenies schreef:
Lijkt me wel een heuse uitdaging om zo iemand continu nog tegen te komen. Mijn ex en vorige relaties kom ik godzijdank niet zomaar in het wild tegen zeg maar.

Het zal absoluut een uitdaging zijn, maar liever voor hem dan voor mij. Ik besef dat ik het zo onwijs prima voor elkaar heb zelf, ik niemand nodig heb voor mijn geluk en ik wil daar ook niemand meer voor verantwoordelijk laten zijn.

Ik wil een man die ook zo in het leven staat en samen genieten van alle mooie dingen die dit leven te bieden heeft. Met me praat, eerlijk is en niet zomaar opgeeft. Een relatie is geven en nemen. Ik heb de afgelopen 3,5 jaar veel te veel gegeven. Eigenlijk heb ik mezelf gewoon voor de gek gehouden.

Ik ben helemaal klaar met die emotioneel arme natte winden. :evaw:

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 17:28

Wauw, heel mooi dat je het zo kan zien! En je hebt ook absoluut gelijk! Houd die power vast hoor!!

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 17:56

xDenies schreef:
Wauw, heel mooi dat je het zo kan zien! En je hebt ook absoluut gelijk! Houd die power vast hoor!!

Dankjewel :) Maar podverdrie jij zit ook wel in een lastige situatie. Kunnen jullie er samen over praten? Of is dat erg lastig?

En natuurlijk ook dankjewel voor alle andere bokkers hier. Echt, jullie geven me onwijs veel steun! <3 Heel lieve en begripvolle reacties.
Ik maak geen illusie dat ik mogelijk nog wel af en toe zal terug vallen in verdriet of gemis. Maar, dat is ook helemaal prima en oke.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 18:31

Terugvallen mag, we zijn er hier voor je en ook via PB als je dat fijner vind :)

Ja mijn situatie is gewoon een dingetje. Er over praten wil ik liever face to face doen maar ja.. wanneer ik hem weer zie is een tweede. En ik denk door mijn vraag de laatste keer dat er geen nieuwe keer meer komt.

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 19:18

xDenies schreef:
Terugvallen mag, we zijn er hier voor je en ook via PB als je dat fijner vind :)

Ja mijn situatie is gewoon een dingetje. Er over praten wil ik liever face to face doen maar ja.. wanneer ik hem weer zie is een tweede. En ik denk door mijn vraag de laatste keer dat er geen nieuwe keer meer komt.

Dat is super lief!! :)

En kun je niet op jou verzoek afspreken? Misschien ook om het af te sluiten? Of om juist in het diepe te springen :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 19:28

Ja maar ik heb ergens de lef niet helemaal om af te spreken. Of niet dat, rijd er gerust heen. Maar de lef om het te vragen. Ik weet ik heb mezelf er alleen maar mee. Maar 3 weken terug ben ik daar geweest en alle keren ervoor was afgezegd wegens van alles en nog wat. Gelukkig wastie zich daar ook wel bewust van.. maar ja..

Kan altijd nog alle abbos het wachtwoord vervangen. Dan is de boodschap ook wel duidelijk. Maar voel me dan zo'n bitch...