Sorry, kon het even niet laten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moirin schreef:Hallo iedereen!
Ik ben net terug van een vakantie naar Marokko, en natuurlijk kon ik het niet laten wat foto's van de lucht aldaar te maken
Vanmiddag in het vliegtuig:
[ [url=m/Mw3aqQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eerder van de week in het atlas gebergte:
[ [url=m/RtSbZJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
k_m schreef:Ik was eens tussen mijn oude foto's aant kijken en zag deze, zit hier een aambeeld bij of kan dat totaal niet?
[ Afbeelding ]
MonteKarlo schreef:drawerlover schreef:
Ik denk dat de kans groter is dat je goede feedback krijgt op een foto als je die hier plaatst vanwege de 'geleerde' weermensen die dit topic volgen dan daar.
Of dat moet de bedoeling van dat topic niet zijn?
drawerlover schreef:MonteKarlo schreef:
Ik denk dat de kans groter is dat je goede feedback krijgt op een foto als je die hier plaatst vanwege de 'geleerde' weermensen die dit topic volgen dan daar.
Of dat moet de bedoeling van dat topic niet zijn?
Ja eigenlijk wel. Ik snap dat. Maar ik had een pb van een mondje gekregen die dat als tip gaf. Ik heb gedaan om te kijken wat voor resultaat eruit komt
k_m schreef:Ik was eens tussen mijn oude foto's aant kijken en zag deze, zit hier een aambeeld bij of kan dat totaal niet?
[ Afbeelding ]
xTitanic schreef:k_m schreef:Ik was eens tussen mijn oude foto's aant kijken en zag deze, zit hier een aambeeld bij of kan dat totaal niet?
[ Afbeelding ]
Denk dat dat inversie is. Cumuli waarvan de beweging naarboven wordt tegengehouden door een koude luchtlaag?