Weinig wind en een heerlijk zonnetje...pfiiiiiieeeeew...wat een verschil met de voorbije dagen/weken Vanmorgen de paarden droog en zonder weg te waaien kunnen buitenzetten en nu rijden in een opgedroogde piste....meer kan een mens echt niet vragen op dit moment
Vanmorgen zowaar droog en niet zo winderig meer, voor het eerst in denk ik een week of 6 met oude knol stukje kunnen wandelen. En ik bedacht me met borstelen van ons jonge mannetje dat het pas de derde keer is dat hij echt droog is sinds we hem hebben. Nu een week of 4 geleden, dat is wel heel erg.
Heerlijk weer. Lekker zonnetje. Heerlijk kunnen rijden in onze blubberbak.
quartel
Geplaatst: 16-01-15 17:41
Wat een genot vandaag na al die zeikregen Gewoon in de zon gestaan....paard ook lekker alle zonnestrlane op staan zuigen. Heerlijk......zo mag het wel blijven
fargo
Geplaatst: 16-01-15 17:54
He en wat was het vanmorgen al heerlijk licht en nu ook nog best wel helder en licht buiten. Lekker hoor!
Helaas zie ik op mijn telefoon dat er voor DH al weer regen aankomt??? DAT vind ik niet zo leuk!!
Ik denk ook niet dat we hier sneeuw krijgen, morgen ga ik richting Hoorn, ben benieuwd hoe het weer daar zal zijn dan. Voor zondag zie ik wel sneeuw staan op mijn appltje.
Marcella
Geplaatst: 16-01-15 18:41
Nee geen sneeuw graag voor vannacht mag namelijk morgen om 04.00 uur weer bezig zijn met werken.
En de pony's ook! Die gingen helemaal uit hun plaat op de wei
dravergekkie
Geplaatst: 16-01-15 19:07
Heerlijk weer geweest vandaag , beetje jammer dat al die regen die nu weer naar beneden komt het weer moet verpesten
gohya
Geplaatst: 16-01-15 19:15
esje01 schreef:
Wat kan je gelukkig zijn met een zonnetje en een droge dag
Ja echt he. Heerlijk in de zon,zonder jas kunnen mesten. Volgens de berichten op t.v. geen vorst aankomende nacht, ze zeggen boven het vriespunt tot +2.
zonnetje en heeel fris nu. sneeuw zit ik nu niet zo op te wachten.. moet weer met t ov. woohooo de sneeuw in friesland was helaas na een paar uur al weer weg van de week
Heerlijk weer gehad de hele dag, tot vanavond rond een uur of 19:00... Regen... Gelukkig niet extreem en ik hoop dat het morgen toch wat is opgedroogd. Morgen en de rest van de week lijkt het prima weer te worden!