Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
liespower94 schreef:Dit had ik aan met een sinterkerstennieuwdiner
Jurkje: H&M Divided
Panty: Hema (60 dn)
Sneakers: scapino
Vestje: H&M
Ik heb een hekel aan te nette jurkjes dus had het een beetje casual gemaakt
http://i58.tinypic.com/2m82zuq.jpg
Foto in een link vanwege 'h0er- incident'
Frummels schreef:Ik heb vandaag deze sneakers gekocht:
[ Afbeelding ]
Was natuurlijk totaal niet de bedoeling, maar ze waren in de sale.En ze zitten heerlijk, net slofjes!
fetisje schreef:Moest iemand interesse hebben in deze jumpsuit:
http://www.asos.com/new-look-tall/new-look-tall-lace-shoulder-jumpsuit/prod/pgeproduct.aspx?iid=4455794&SearchQuery=jumpsuit&pgesize=36&pge=8&totalstyles=526&gridsize=3&gridrow=7&gridcolumn=3
UK 8. Past bovenaan perfect. Maar is eigenlijk uit de Tall Collectie, waardoor het vanaf mijn heup naar onder toe te groot is. Ik ben zelf 1.69m en de collectie is eigenlijk bestemd voor dames vanaf 1.75.
Stuur gerust een pb. Hopelijk kan ik er iemand anders een plezier mee doen, is namelijk echt een mooi ding!
Natsuki schreef:Leuke schoenen op de vorige pagina!![]()
Outfit is ook niet zo mijn ding. Ik had er dan een dunnere panty onder gedaan en nu met winter leuke laarsjes
Zelf ben ik qua schoenen nog erg aan het twijfelen. Enigste wat ik nu heb is zwarte pumps, en ik ben bang dat dat niet kan. Het jurkje gaat zoiets zijn:
(Let maar even niet op mijn gezicht, weet niet wat ik aan het doen was
[ [url=m/k4fchm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Frummels schreef:Ik heb vandaag deze sneakers gekocht:
[ Afbeelding ]
Was natuurlijk totaal niet de bedoeling, maar ze waren in de sale.En ze zitten heerlijk, net slofjes!
Natsuki schreef:Tja, ik weet het niet helemaal, misschien omdat ik ook weinig hakken draag..
Kan trouwens ook zijn dat het een rood jurkje word in een gelijkaardig model, dus dat is dan ook weer anders, niet?
xRoosss schreef:Frummels schreef:Ik heb vandaag deze sneakers gekocht:
[ Afbeelding ]
Ooohhhh, wat zijn die stoer!!*weerstaan niet de costes webshop te bezoeken*
Natsuki, wauw prachtig jurkje staat je prachtig! En zwart kan gewoon prima toch?zag bij de Primark zwarte glitter pumps, klinkt vreselijk maar ze waren echt heel erg leuk!