Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
chanelle14 schreef:Marit schreef:
Ik erger me er al tijden aan, die scroll functie op jouw websiteHoe werkt dat ding? Hij is zo irritant op een of andere manier
Hij vliegt nog een heel stuk verder nadat je klaar bent met scrollen waardoor je NOOIT precies eindigt waar je wil
Uh, hoe scroll je dan? Pak je hem altijd vast met je muis oid? Ik scroll namelijk altijd gewoon met twee vingers op mn touchpad zeg maar, dus heb er geen last van. Heb ook geen idee hoe ik het kan fixen.
Edit: lukt het nu wel? Ik heb mijn share buttons aan de andere kant gezet, waardoor je er beter bij kunt.
chanelle14 schreef:Uh, hoe scroll je dan? Pak je hem altijd vast met je muis oid? Ik scroll namelijk altijd gewoon met twee vingers op mn touchpad zeg maar, dus heb er geen last van. Heb ook geen idee hoe ik het kan fixen.
Edit: lukt het nu wel? Ik heb mijn share buttons aan de andere kant gezet, waardoor je er beter bij kunt.
Tazzey schreef:Hij is uiteindelijk geëindigd op 1080Ik ben daar best heel erg trots op. Ik had veel publiek uit UK en VS terwijl het toch Nederlandstalige artikelen zijn.
Marit schreef:Ik erger me er al tijden aan, die scroll functie op jouw websiteHoe werkt dat ding? Hij is zo irritant op een of andere manier
Hij vliegt nog een heel stuk verder nadat je klaar bent met scrollen waardoor je NOOIT precies eindigt waar je wil