Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 13:13

Nou echt! Ik ben nog steeds aan het stuiteren. :D

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 13:20

chanelle14 schreef:
Marit schreef:

Ik erger me er al tijden aan, die scroll functie op jouw website :') Hoe werkt dat ding? Hij is zo irritant op een of andere manier _O- Hij vliegt nog een heel stuk verder nadat je klaar bent met scrollen waardoor je NOOIT precies eindigt waar je wil

Uh, hoe scroll je dan? Pak je hem altijd vast met je muis oid? Ik scroll namelijk altijd gewoon met twee vingers op mn touchpad zeg maar, dus heb er geen last van. Heb ook geen idee hoe ik het kan fixen. :oo

Edit: lukt het nu wel? Ik heb mijn share buttons aan de andere kant gezet, waardoor je er beter bij kunt.

Ik heb het ook gewoon normaal.. doet bij mij op beide manieren normaal. (heb nu wel een gewone pc met muis)

Ik heb weer een nieuwe How to style online staan, dit keer met een roze jas. Ik hoor steeds van meer mensen dat ze een look aan hebben door mijn how to style, super leuk om te horen is dat! :D
www.fajez.nl

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 13:22

chanelle14 schreef:
Uh, hoe scroll je dan? Pak je hem altijd vast met je muis oid? Ik scroll namelijk altijd gewoon met twee vingers op mn touchpad zeg maar, dus heb er geen last van. Heb ook geen idee hoe ik het kan fixen. :oo

Edit: lukt het nu wel? Ik heb mijn share buttons aan de andere kant gezet, waardoor je er beter bij kunt.

Ik scroll gewoon met 2 vingers op mijn touchpad! maar normaal gesproken scroll je gewoon net zo lang tot je stopt met schuiven met je vingers, dan staat het scherm weer stil. Maar op jou site glijd hij dan nog een heel stuk door.
Als je dat scroll ding vastpakt inderdaad niet, maar bij normaal scrollen wel.. Bij geen enkele andere site heb ik dat :+

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 13:32

Wat raar zeg, ik heb er geen last van en op andere computers dat ik heb gekeken heb ik ook nog niks geks gemerkt. Hopelijk hebben niet veel meer mensen er last van. :=

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 13:59

Ik heb dat inderdaad ook wat Marit zegt.
Maar ik heb het even voor je nagekeken, op mijn gewone computer heb ik nergens last van (windows). Maar op mijn laptop wel (Macbook). Misschien dat het daar aan ligt?

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 14:05

Geen idee, ik heb het op mijn eigen macbook niet en op de iMacs op school ook niet, echt raar!
Heb ook geen idee hoe ik het op moet lossen. Ik kan me herinneren dat ik op mijn oude mobiel wel problemen had met scrollen, het zou maar zo kunnen dat dat hetzelfde was.

Het wordt tijd dat ik nou eens een goed (werkend) thema vind/laat maken. :')

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 14:11

Ik heb er op mij Windows geen last van hoor, Chanelle! En leuk zo dat handschrift :D

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 14:26

Ik trek trouwens op de een of andere manier allemaal russen naar mijn site. :')
Ze komen vanaf Aliexpress bij mijn site terecht en klikken daarna natuurlijk meteen weg, waardoor mijn
bounce rate echt gigantisch is. :=

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 15:19

Artikel is mooi geworden Marit! Toppie!

Morgen heb ik een nieuw artikel en zaterdag een vervolg op t wetenschappelijk onderzoek :)

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 15:38

Ik heb er ook geen last van hoor, Chanelle, wel scrolt hij iets meer "soepel" dan normaal, dus hij stopt niet heel abrubt. Maar bij mij gaat hij niet nog echt veel verder door

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 17:04

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 19:53

Tazzey schreef:
Hij is uiteindelijk geëindigd op 1080 :o Ik ben daar best heel erg trots op. Ik had veel publiek uit UK en VS terwijl het toch Nederlandstalige artikelen zijn.

Wat gaaf, gefeliciteerd! *\o/*
Mijn nieuwste artikel: Tentamens en tropische eilanden

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 20:43

Ik heb vandaag een mini mijlpaal, 100 unieke bezoekers op een dag. Veel minder dan de getallen die hier genoemd worden,
maar ik moet ergens beginnen. :D
Laatst bijgewerkt door chanelle14 op 18-12-14 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 21:02

Gefeliciteerd! Altijd fijn als je je eigen record bereikt! +:)+

M_nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 21:15

Marit schreef:
Ik erger me er al tijden aan, die scroll functie op jouw website :') Hoe werkt dat ding? Hij is zo irritant op een of andere manier _O- Hij vliegt nog een heel stuk verder nadat je klaar bent met scrollen waardoor je NOOIT precies eindigt waar je wil

Ik merkte het ook al. Was wel 5 minuten ( :') ) bezig om uiteindelijk bij de plek te komen waar ik wil komen. Snap ook niet wat je hier aan moet doen.

Woww! :wow: Wat een bezoekers! Ga vandaag ook maar weer iets op mijn blog zetten :)

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 07:43

Hallo ik kom weer eens binnenvallen. Ik moest 22 pagina's bijlezen (en al die blogs) maar het was leuk! Ik volg blackletterday, purecottongrass en kimmmsteinnu ook op FB. :)

Ik heb vandaag nogal een persoonlijke post geblogd. Over paarden trainen schrijven is ook persoonlijk, maar dan anders. Wat afstandelijker. Maar ja een druk op de knop en het zit op alle social media, oeps. Oja. Dat was handig toch... eh.... Nouja Reward based training and how I treat myself

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 09:49

Ik ben aan het bedenken wat ik met Kerst op mijn nagels doe, dit is absoluut een kanshebber!

Holly Back Girl <3

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 10:01

Candy Cane kleurtjes. :)

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 10:19

Ohhh, wat baal ik van die niet goed werkende scrollbalk. -O-
Guess what, ik ben maar eens even naar betaalde templates aan het kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 10:29

Ik heb nergens last van Chanelle. Heb het getest op iPad, iPhone, iMac en MacBook. En ook nog op een windhoos XP.

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 10:30

Ja achja, hij zal voorlopig nog wel even zo blijven, totdat ik het perfecte thema heb gevonden.
Wie weet ga ik in de vakantie maar eens een poging doen tot mijn eigen design in elkaar zetten. Gaat zeker wat tijd in zitten, maar dan heb je wel wat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 10:31

Hier scrolt hij ook gewoon normaal hoor :D

Best een eye opener HippoLogic.
Moet het even laten bezinken, maar ik doe precies hetzelfde...

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 11:10

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 11:43

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 11:54