Qut en Tzs, dat kan toch gewoon niet woehaahahaha, ik hou van die vreselijke namen. Wat gebeurt er met zwangere vrouwen? Dat ze hun kinderen zulke namen geven?
Jindai
Geplaatst: 13-01-15 22:25
Nou doe je net alsof het the Wurst name ever is...... [/quote] ik vind het eerlijk gezegd het wurst case scenario. [/quote]
Wacht maar, ik voorspel dat er iemand binnenkort zijn/haar kind Wurst noemt! En als er één schaap over dam is, volgen er meer. Krijgen we een heuse Wurst-outburst!
Nickas
Geplaatst: 13-01-15 23:29
Jilletje schreef:
*kruipt onder de mee lees steen vandaan*
ik heb de meest geniale naam allertijden gehoord mijn vriend had een sollicitatie gesprek bij een meneer die Reggea Muts heet
Die moet je opgeven voor de Schaamnaam bij de Coen&Sandershow op 3fm!
Die vernoemingen zijn in 99% echt verschrikkelijk. Ze mogen daar ook best een weigering opgeven bij de burgerlijke stand. Wie bedenkt nou Qut? Serieus, van alle namen in dit wereldgedoe...
Nou idd. Wat mij betreft mag er best een rem op het geven van namen lastig om ergens een grens te trekken, maar verzin maar iets.. Als ze achternamen weigeren, dan kunnen ze ook vast wel wat voornamen gaan weigeren.
Djowie is echt compleet 'not done'! Met zo'n naam kan je zakelijk toch eigenlijk gewoon 0,0 bereiken.....
Heb bijna alle boeken van Heleen van Royen eigenlijk wel gelezen, maar 'papa-kofi' kwam me niet bekend voor.... Wel heeft een hoofdpersoon in een van haar boeken een (Afrikaanse/ iets die kant op) kennis/vriend die 'Koffi' heet, die ook allemaal oude kranten enzo verzameld, bedoel je die? Dat kan ik dus ook niet lezen zonder aan een kop koffie te denken.