Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Ik kan niet slapen omdat ik steeds kramp krijg in mijn voet. Dan moet ik snel uit bed om op te staan. Met de druk op mijn voet gaat de kramp weg maar dit is zo niet handig. En de kramp doet echt pijn dus snel handelen is noodzakelijk.
Iemand hier ervaring mee? Het wordt ook erger en steeds vaker.
Nyaleti schreef:Welke magnesium slik je?
Er zijn best wat varianten en niet allemaal zijn de beste keuze als je het voor wat fysieks wilt gebruiken.
En er zijn ook heel veel varianten op de markt die je amper / niet opneemt en vooral laxerend werken
Sintara schreef:Ik dacht ff snel bloed te laten prikken.. doen ze alle stresshormonen ook weer dus ik moet eerst 15 minuten stilzitten. Geen tijd voor dit gedoe![]()
Maar wel blij ook ergens dat ze lekker zorgvuldig zijn. Mijn hormonentroep is zo gigantisch overhoop
Bellatrix schreef:Ik slik magnesium bij.
Net weer 5x ofzo. Voornamelijk rechts maar ook links. Opstaan helpt het beste. Ik had wel meer kunnen drinken vandaag ja. Zal morgen meer drinken en kijken of dat helpt.
xSagan schreef:@Siggieslief, kan stress niet bij je meespelen? Lees dat werk niet altijd makkelijk is. Merk ik hier ook hoor. Wel vervelend voor je ..
Bellatrix schreef:Dat wrijf je erop? Zodat het intrekt? En dat werkt tegen krampvoeten?