Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Foaly schreef:ASN app die in storing ligt. En ik wacht al sinds vrijdag op mn zorgtoeslag en mn salaris
Nyaleti schreef:Foaly schreef:ASN app die in storing ligt. En ik wacht al sinds vrijdag op mn zorgtoeslag en mn salaris
Wilde er net over komen klagen.
Geen ASN maar ik heb ook nog niks binnen.. Wacht op m'n zorgtoeslag want moet een grote uitgave doen![]()
Die idd vrijdag (of donderdag als vrijdag wel een feestdag was?) al binnen had moeten zijn..
Foaly schreef:Ik heb inmiddels wel de melding dat het gestort is maar ik kan nog steeds niet in de app. En dat is gelijk de volgende klaag, want ik ben vorige maand van 40 naar 36 uur gegaan maar volgens mij hebben ze 32 uur ingevuld want het is echt een flink stuk minder dan ik had berekend. Hoop dat het een foutje is want zo'n gat had ik even niet op gerekend
Foaly schreef:Ik heb inmiddels wel de melding dat het gestort is maar ik kan nog steeds niet in de app. En dat is gelijk de volgende klaag, want ik ben vorige maand van 40 naar 36 uur gegaan maar volgens mij hebben ze 32 uur ingevuld want het is echt een flink stuk minder dan ik had berekend. Hoop dat het een foutje is want zo'n gat had ik even niet op gerekend