Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 09:03

Alle stress voor niets,ik heb een dierenarts in Duitsland gevonden die nog plek heeft.6/7 minuten van ons huis en hij is Nederlands.Nou ja,in het Duits had ik mij ook wel gered.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 09:04

melanie0906 schreef:
fjordjes schreef:
Printers.. Ik haat die dingen, ze doen nooit wat ik wil. Dat ding beslist zelf wanneer de inkt op is terwijl er nog inkt in zit. En als ik hem terug klik zegt ie niet detecteerbaar terwijl ik gewoon dezelfde gebruikt.

Rage against the machine heeft nooit gezegd over welk apparaat het gaat maar er zijn geruchten!:p

_/-\o_

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 09:07

juval schreef:
Flowery schreef:
Even een flinke klaagzang… Ik ben helemaal KLAAR met mijn werkgever die steeds mijn salaris te laat betaalt -:(- Juni en juli heb ik pas half augustus gekregen, salaris van augustus wacht ik nog op… _-:( Heb deze en volgende week vakantie en we kunnen niks ondernemen want ik ben gewoon door mijn geld heen, moet constant van mensen lenen om mijn vaste lasten te kunnen betalen en áls ik dan eindelijk salaris heb, is het grootste deel alweer op om alle leningen terug te betalen.
Heb ondertussen rechtsbijstand ingeschakeld maar dat zorgt er natuurlijk niet voor dat ik op een magische wijze wel mijn salaris heb.

Ik hoop zó per 1 november weg te zijn. Blegh :x

wat verschrikkelijk balen zeg. Dit is wel een geval waar je de vakbond zou kunnen inschakelen. Ik neem aan dat meer collega's hier last van hebben. Als een bedrijf de financiële verplichtingen niet meer kan voldoen dan moeten ze failliet worden verklaard en krijg je je geld via het UWV. sterkte

Zou ook melding maken richting uwv.

Je ook zelf je salaris vorderen met je heb dan ook recht op rente.

Let op dit gaat niet gewaardeerd worden door werkgever.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 09:09

ik erger mij eraan dat mijn dochter met grote spoed een nieuwe woning zocht omdat de verkering uit is en ze zijn huis zsm moet verlaten.

nu had ze heel veel geluk en is ze via loting op de 1e plek gekomen voor een tijdelijke huurwoning.... Het punt is nu alleen, de sleutels zijn kwijt, al vanaf vrijdag... ze kan dus niet bezichtigen of verhuizen. Heel frustrerend dit. Ik zou zeggen bel een slotenmaker en regel dit. Maar dat schijnt allemaal eindeloos te moeten duren.

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 09:17

Maar ze heeft wel iets,kan ze er lang blijven wonen?

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 09:59

juval schreef:
Flowery schreef:
Even een flinke klaagzang… Ik ben helemaal KLAAR met mijn werkgever die steeds mijn salaris te laat betaalt -:(- Juni en juli heb ik pas half augustus gekregen, salaris van augustus wacht ik nog op… _-:( Heb deze en volgende week vakantie en we kunnen niks ondernemen want ik ben gewoon door mijn geld heen, moet constant van mensen lenen om mijn vaste lasten te kunnen betalen en áls ik dan eindelijk salaris heb, is het grootste deel alweer op om alle leningen terug te betalen.
Heb ondertussen rechtsbijstand ingeschakeld maar dat zorgt er natuurlijk niet voor dat ik op een magische wijze wel mijn salaris heb.

Ik hoop zó per 1 november weg te zijn. Blegh :x

wat verschrikkelijk balen zeg. Dit is wel een geval waar je de vakbond zou kunnen inschakelen. Ik neem aan dat meer collega's hier last van hebben. Als een bedrijf de financiële verplichtingen niet meer kan voldoen dan moeten ze failliet worden verklaard en krijg je je geld via het UWV. sterkte

Kan je de vakbond ook inschakelen als je niet onder een cao valt? Ik ben de enige in loondienst in het bedrijf, helaas -O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 10:26

De (rooie) kat die net binnenkwam met een pluk (zwart) haar uit zn mond. Dat heeft vast ook niets te maken met het oorverdovende gekrijs van de andere (zwarte) kat wat ik net hoorde uit de slaapkamer :7

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 10:59

Ik wil geld overmaken , maar de gehele tijd krijg ik dat het rekeningnummer niet klopt.
Heb wel weer een mail gestuurd, maar het zou op zich handig zijn als ik vandaag kan betalen.

Nou ja even afwachten....

Al zijn dit dingen wat ik heel vervelend vind, mensen wachten op hun geld...
Maar aan de andere kant als mij het verkeerde rekening nummer wordt opgestuurd kan ik ook niks aan doen.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 11:05

Netjes het Iban ingegeven? Nl 2 cijfers bank 0 en dan het nr?

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 11:10

Aan mezelf. Op kantoordagen kan ik zo goed ritme houden met eten, ik pak wat fruit rond 10 uur, tevens ontbijt. Dan rond half 1 lunch en dan avondeten.

Ik werk thuis en zit nu met een zak m&m's voor mijn neus... verder nog niks gehad vandaag. Waarom lukt het thuis niet om ritme te houden terwijl ik wel het fruit gesneden en wel klaar heb liggen in de koelkast _-:(

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 11:31

Keizerinnnn schreef:
Aan mezelf. Op kantoordagen kan ik zo goed ritme houden met eten, ik pak wat fruit rond 10 uur, tevens ontbijt. Dan rond half 1 lunch en dan avondeten.

Ik werk thuis en zit nu met een zak m&m's voor mijn neus... verder nog niks gehad vandaag. Waarom lukt het thuis niet om ritme te houden terwijl ik wel het fruit gesneden en wel klaar heb liggen in de koelkast _-:(

Dit heb ik dus precies andersom :'). Thuis perfect ritme. Op kantoor alles behalve -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 11:32

rien10 schreef:

Ja, zowel op ing app als laptop geprobeerd qua. Nummer zelf ingetikt en gekopieerd en geplakt.

Het is helaas maar even wachten op een mail terug.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 11:32

Haha ellende he... op kantoor heb ik dit soort snoepsnaai niet liggen wat weer scheelt. Hoewel we het op kantoor graag over eten hebben en we de eerste zak pepernoten ook alweer op hebben en dan kan ik het niet laten liggen. Maar dan hou ik me verder wel aan andere maaltijden.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 12:02

Schoenen zijn niet meer waterdicht en er zit een gat in mijn sok. En ik kom er net achter dat er zo'n waterafvoer gat in een van mijn nieuwe bloempotten zit. Nu kan ik die laatste plant pas morgen overpotten als ik zo'n onderzetter heb.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 12:32

Zebrastreep schreef:
rien10 schreef:

Ja, zowel op ing app als laptop geprobeerd qua. Nummer zelf ingetikt en gekopieerd en geplakt.

Het is helaas maar even wachten op een mail terug.

Edit: het rekeningnummer klopte inderdaad niet , was een cijfer verkeerd. Maar in ieder geval opgelost *\o/*

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 12:35

De kleinzieligheid van sommige mensen. Net de woningbouw aan de deur gehad vanwege een klacht over iets waar anderen echt onmogelijk last van kunnen hebben. Maar blijkbaar toch :')

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 12:56

Bui op mijn hoofd gehad. Bah.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 12:58

Aan mensen die zeuren dat ze willen dat het herfst wordt of nog kouder. Kom op zeg, we hebben net een maand zomer gehad. Geniet er nog even van.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 12:59

Flowery schreef:
Kan je de vakbond ook inschakelen als je niet onder een cao valt? Ik ben de enige in loondienst in het bedrijf, helaas -O-

Ja.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 14:01

Al de hele dag hoofdpijn, en weer dat vieze weer.

En moet eigenlijk ook nog boodschappen doen, maar heb spontaan geen zin meer.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 14:22

Wachten duurt laaaaang

Ben mee met m'n man omdat zijn autoruit vervangen moest worden bij de carglass en dacht gaan we in de tussentijd ff bij de woonboulevard kijken want we moeten nog een nieuwe bank hebben. Kwart voor 11 de afspraak, zou maximaal 2,5 uur duren. 3x raden waar ik nu nog zit...

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 14:44

Storing bij de Rabobank, net nu ik de huur voor de nieuwe woning moet overmaken.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 14:52

Storing op het werk (alweer). En ja, ik werk bij de Rabobank :\

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 15:01

moest wat opvragen bij uwv maar ook daar was storing. zal vast iets in de lucht hangen

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 15:11

Moska schreef:
Storing op het werk (alweer). En ja, ik werk bij de Rabobank :

Bij mij doet ie t weer.