Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 10:17

Ik ben heel erg moe en ik heb tot 19:00 college vanavond. -O-

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 10:20

Sterkte Tancreda! Ik duim mee.

Er zijn heel veel mensen die niet diervriendelijk rijden. Eigenlijk zou je iedereen willen laten lessen op van die robotpaarden voordat ze op een echt dier terechtkomen.

Ergernis: Het is maandag en mensen kunnen dingen niet normaal aanleveren waardoor ik alles weer door kan zoeken :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 10:50

Mijn stem is er vandoor.

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 11:29

4 uur vannacht 3 knapen die het leuk vonden om afzetborden midden op de weg te gaan zetten. Ze hadden er geen rekening mee gehouden dat mijn man al wakker was.

Gelukkig is carnaval snel voorbij.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 11:37

Eerst al de katten die bedachten dat mijn ontbijt-tijd de perfecte tijd was om naar de wc te gaan, en vervolgens hadden ze ook nog allebei een ongelukje dus kon ik vlak voor ik naar de mondhygieniste nog kattenbillen schoon maken :x :x

Gelukkig wel een nieuwe mondhygieniste, deze is een stuk minder bruut dan de vorige := Ergernis is wel dat ze bevestigde dat ik toch echt terug moet naar de orthodontist, ondanks de spalk gaan mijn tanden weer aan de wandel ^)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 11:39

En vriendschap met de wc pot.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 12:00

Wanneer zou ik contact op kunnen nemen met gemeente? Begin december iets aangevraagd, expres toen al omdat ze er 8 weken over mogen doen, tenzij ze meer informatie nodig hebben. Die zijn voorbij, maar heb geen extra informatie aan moeten leveren, maar ook geen besluit ontvangen en ook niet hetgene wat ik aangevraagd heb?

Vorig jaar ontving ik het de 10e, dus misschien komt het nog omdat de 10e in het weekend viel, maar had toch wrl al brief verwacht?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 12:03

Gewoon gaan bellen MWM

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 12:09

Gedaan, maar heb ik dus geen reet aan.
'Ja behandeltermijn is voorbij... Ik zal degene die het in behandeling heeft een mail sturen, die is er einde van de week weer'

En dan mag ik volgend jaar weer pas later aanvragen, omdat zij zo sloom zijn.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-24 12:11

Er komt een pakketje en nu ben ik helemaal verlamd. Durf de deur niet uit want heb geen specifiek tijdvak maar ik heb ook geen eten in huis voor ontbijt/lunch.

Bovenop alles ook nog eens enorm last van mijn faalangst. Moet eigenlijk aan mijn plan van aanpak werken voor mijn afstudeeronderzoek maar er is nog zo veel onduidelijk over het daadwerkelijke probleem dat ik er helemaal op vastloop.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 12:16

Is het mogelijk om een lekker broodje te bestellen voor jezelf? :)

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 13:00

Fly_high schreef:
Zo mijn ergernis van de week alvast (wees voorbereid dat ik vaker hierover kom zeuren :+ ) - gisteren is er tijdens een wedstrijd andermans paard over/op mijn auto gesprongen, auto daardoor uiteraard helemaal niet bruikbaar -O- het is lekker 0 graden, ik heb geen ander vervoer en de tegenpartij heeft ook nog niets laten horen. De rest zal ik voor mezelf houden want het is niet nuttig of netjes om het nu al online te dumpen maar ik ben gewoon zo boos :')

Echt heb zin om even met borden te smijten ofzo, wat een mooi begin van het jaar -O-

Zo ik kan deze weer opgraven, dit gedoe loopt nog steeds -O- auto is helaas nog niet hersteld, verzekeraar wil blijkbaar geen onkosten uitbetalen enkel schadeherstel zelf :\ en de tegenpartij heb ik echt geen woorden voor.

Is iemand die in haar eigen beleving een beroemde springruiter en paardentrainer is :+ met bijbehorende KvK-inschrijving, website en al maar in de praktijk slechts wat in de BB aanrommelt op de manier waar je doorsnee amateur zich diep voor zou schamen :') Nou daar zou ik me misschien niet mee moeten bemoeien, maar dat je door je eigen roekeloze gedrag je paard andermans auto laat slopen en alle verantwoordelijkheid ontkent tja -O-

Op socials van bedrijf in kwestie (*** heet de hele professionele onderneming, aanrader om de rijfilmpjes te kijken := ) uiteraard alleen maar mooie wedstrijdplaatjes en er zijn heel toevallig stallen vrij om paarden in zgn "training" te zetten :') echt dat sommige mensen geen schaamte kennen :\
Laatst bijgewerkt door xingridx op 16-02-24 12:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam bedrijf verwijderd

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-24 13:05

[***] schreef:
Is het mogelijk om een lekker broodje te bestellen voor jezelf? :)

Nee helaas, er bezorgt hier niks op dit tijdstip.. -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 13:06

Fly_high schreef:
Fly_high schreef:
Zo mijn ergernis van de week alvast (wees voorbereid dat ik vaker hierover kom zeuren :+ ) - gisteren is er tijdens een wedstrijd andermans paard over/op mijn auto gesprongen, auto daardoor uiteraard helemaal niet bruikbaar -O- het is lekker 0 graden, ik heb geen ander vervoer en de tegenpartij heeft ook nog niets laten horen. De rest zal ik voor mezelf houden want het is niet nuttig of netjes om het nu al online te dumpen maar ik ben gewoon zo boos :')

Echt heb zin om even met borden te smijten ofzo, wat een mooi begin van het jaar -O-

Zo ik kan deze weer opgraven, dit gedoe loopt nog steeds -O- auto is helaas nog niet hersteld, verzekeraar wil blijkbaar geen onkosten uitbetalen enkel schadeherstel zelf : en de tegenpartij heb ik echt geen woorden voor.

Is iemand die in haar eigen beleving een beroemde springruiter en paardentrainer is :+ met bijbehorende KvK-inschrijving, website en al maar in de praktijk slechts wat in de BB aanrommelt op de manier waar je doorsnee amateur zich diep voor zou schamen :') Nou daar zou ik me misschien niet mee moeten bemoeien, maar dat je door je eigen roekeloze gedrag je paard andermans auto laat slopen en alle verantwoordelijkheid ontkent tja -O-

Op socials van bedrijf in kwestie (*** heet de hele professionele onderneming, aanrader om de rijfilmpjes te kijken := ) uiteraard alleen maar mooie wedstrijdplaatjes en er zijn heel toevallig stallen vrij om paarden in zgn "training" te zetten :') echt dat sommige mensen geen schaamte kennen :

Ik moet lachen om de knulligheid van de organisatie, maar deze gehele situatie is natuurlijk dieptriest :\.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 13:06

Briefje op de deur met doe het pakketje maar in de container oid. En dan gewoon snel naar de appie. :P

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 13:09

Fly_high schreef:
Op socials van bedrijf in kwestie (*** heet de hele professionele onderneming, aanrader om de rijfilmpjes te kijken := )

Ik check mentaal al uit als iemand zichzelf op haar eigen website een 'bekende paardentrainer' noemt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 13:10

[***] schreef:
Fly_high schreef:
Op socials van bedrijf in kwestie (*** heet de hele professionele onderneming, aanrader om de rijfilmpjes te kijken := )

Ik check mentaal al uit als iemand zichzelf op haar eigen website een 'bekende paardentrainer' noemt.

Vooral als niemand er ooit van gehoord heeft :)).

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 13:16

JS: Joh, Stom.
of Ja, Stop!

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 13:18

[***] schreef:
Fly_high schreef:

Na ja, stel je voor dat je Jeroen Dubbeldam heet, dan zou het IMO best mogen :P

Deze bekende paardentrainer is inmiddels wel bekend aan het worden in de regio, alleen niet vanwege haar springprestaties :+

Tot het voorval met de auto leefde ik trouwens in veronderstelling dat het gewoon een buitengewoon lompe amateur was met al die gekke uitsluitingen in de BB en alles wat er in de losrijbaan gebeurde, maar het blijkt dus een bekende paardentrainer :') _O-

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 13:28

wat vervelend fly-high, ik hoop dat het snel opgelost wordt. gevalletje rechtsbijstand wellicht?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 13:30

Zo Fly, daar ben je mooi klaar mee..
Getuige oproep plaatsen? Via de vereniging waar het wad ofzo?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 13:37

Fly_high, nog steeds niet opgelost joh?!

Wat vreselijk belachelijk. Voor zo'n bekende en professionele trainer heeft ze haar zaakjes wel extreem slecht op orde.
Geen rechtsbijstand die je erop kan zetten? Of zijn die al bezig?

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 14:08

Fly_high schreef:
Na ja, stel je voor dat je Jeroen Dubbeldam heet, dan zou het IMO best mogen :P

Eens hoor, maar naar mijn idee zeggen echt bekende ruiters/mensen niet zo snel dat ze bekend zijn. Als iemand zichzelf bekend noemt, veroordeel ik diegene al snel tot 'hooguit middelmatig'. Dat kan ook mijn vooroordeel zijn hoor. :')

Maar wel irritante situatie.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 14:24

Nou ja soms om jezelf te verkopen is een soort (valse) arrogantie wel behulpzaam. Maar dan moet je wel het een en ander waar kunnen maken natuurlijk.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 14:38

Misschien wel even oppassen met het noemen van namen. Voor je het weet zit je opeens in het kader 'laster'.

Mensen die afspraken gaan inplannen op je vrije dag. En dan 'kun je niet die dag er wel zijn?'
Nee vriend, ik heb mijn vrije dagen tussen Kerst en oud en nieuw al opgeofferd en een paar weekenden doorgewerkt. In het kader 'in januari kan ik vast even vrij zijn'. Dat is niet gelukt. En ik wil graag even 2 dagen vrij.

Waaaarom ga ik mijzelf tegen zulke mensen verantwoorden als ik letterlijk in mijn agenda 'afwezig' heb staan.