Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Fly_high schreef:Zo mijn ergernis van de week alvast (wees voorbereid dat ik vaker hierover kom zeuren) - gisteren is er tijdens een wedstrijd andermans paard over/op mijn auto gesprongen, auto daardoor uiteraard helemaal niet bruikbaar
het is lekker 0 graden, ik heb geen ander vervoer en de tegenpartij heeft ook nog niets laten horen. De rest zal ik voor mezelf houden want het is niet nuttig of netjes om het nu al online te dumpen maar ik ben gewoon zo boos
![]()
Echt heb zin om even met borden te smijten ofzo, wat een mooi begin van het jaar
Fly_high schreef:Fly_high schreef:Zo mijn ergernis van de week alvast (wees voorbereid dat ik vaker hierover kom zeuren) - gisteren is er tijdens een wedstrijd andermans paard over/op mijn auto gesprongen, auto daardoor uiteraard helemaal niet bruikbaar
het is lekker 0 graden, ik heb geen ander vervoer en de tegenpartij heeft ook nog niets laten horen. De rest zal ik voor mezelf houden want het is niet nuttig of netjes om het nu al online te dumpen maar ik ben gewoon zo boos
![]()
Echt heb zin om even met borden te smijten ofzo, wat een mooi begin van het jaar
Zo ik kan deze weer opgraven, dit gedoe loopt nog steedsauto is helaas nog niet hersteld, verzekeraar wil blijkbaar geen onkosten uitbetalen enkel schadeherstel zelf
en de tegenpartij heb ik echt geen woorden voor.
Is iemand die in haar eigen beleving een beroemde springruiter en paardentrainer ismet bijbehorende KvK-inschrijving, website en al maar in de praktijk slechts wat in de BB aanrommelt op de manier waar je doorsnee amateur zich diep voor zou schamen
Nou daar zou ik me misschien niet mee moeten bemoeien, maar dat je door je eigen roekeloze gedrag je paard andermans auto laat slopen en alle verantwoordelijkheid ontkent tja
![]()
Op socials van bedrijf in kwestie (*** heet de hele professionele onderneming, aanrader om de rijfilmpjes te kijken) uiteraard alleen maar mooie wedstrijdplaatjes en er zijn heel toevallig stallen vrij om paarden in zgn "training" te zetten
echt dat sommige mensen geen schaamte kennen
[***] schreef:Fly_high schreef:Op socials van bedrijf in kwestie (*** heet de hele professionele onderneming, aanrader om de rijfilmpjes te kijken)
Ik check mentaal al uit als iemand zichzelf op haar eigen website een 'bekende paardentrainer' noemt.
Fly_high schreef:Na ja, stel je voor dat je Jeroen Dubbeldam heet, dan zou het IMO best mogen