Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-23 08:54

Berdien schreef:
Zoveel gedroomd, daarna zo beroerd wakker geworden. Ben zo klaar met dit gezeik.

Hier hetzelfde, en ook echt van die stressdromen waar er echt vanalles misgaat. Ben doodop, kan dit echt niet gebruiken als ik nog zo veel aan school moet doen.

Winged

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 09:18

Jeetje wat een leed hier. Lieve dames die het nodig hebben: een hele dikke virtuele knuffel :(:)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 09:21

Tiggs schreef:
Dat de meeste hardloopbroeken zo kort zijn.

Fusion! Halverwege je bovenbeen (iets langer nog) en zitten fantastisch! Beste broekjes die ik ooit heb gehad (verreweg ook wel de duurste, maar zeker waard!)

---------------

Ergernis misschien niet, maar wel iets waar ik mn wenkbrauwen voor optrek;
Een paar huizen verder woont een stel, werken beide niet, zitten in de uitkering, maar als ik soms zie wat ze allemaal hebben aan "luxe" producten... 2 auto's (waarom, je werkt niet, dus waar heb je er in hemelsnaam 2 voor nodig?) Waarvan de ene elke 3 jaar gloednieuw word gekocht (zag net dat ze weer een nieuwe hadden, dit is de 3e in de 6 jaar dat we er wonen. Ze hebben een elektrische scooter en een elektrische (gazelle) fiets.

Ik vind het knap, waar doe je het van?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 09:30

xPabloBokt schreef:
Berdien schreef:
Zoveel gedroomd, daarna zo beroerd wakker geworden. Ben zo klaar met dit gezeik.

Hier hetzelfde, en ook echt van die stressdromen waar er echt vanalles misgaat. Ben doodop, kan dit echt niet gebruiken als ik nog zo veel aan school moet doen.

Heel herkenbaar, allemaal dromen dat ik op kantoor was en mij in eens bedacht dat ik een afspraak had met de garage, maar dat ik de auto niet afgeleverd had en dus de afspraak gemist had (is dinsdag pas) duurde even voor ik mij realiseerde dat ik dat allemaal gedroomd had en dat het maandag is en geen dinsdag...

Dus na al die rampdromen was ik natuurlijk extra gelukkig toen ik vanmorgen problemen had met het internet thuis, iets wat ik wel nodig heb, wil ik kunnen werken.
En hoe extra gelukkig ik ben, dat nergens op die hele godvergeten klote website een fiets telefoonnummer te vinden is van de klantenservice. Ik wil ze bellen en niet drieduizend stomme vragen met antwoorden krijgen waar ik niks van heb, of moeten chatten met een bot.
Het lijkt nu opgelost want internet werkt weer, maar het service lampje brand nog steeds oranje en dus is het nog steeds niet echt opgelost.

En ik heb een ontzettende hekel aan mijn man vandaag. Hoe moeilijk is het om gewoon met je klauwen van de stekkers af te blijven??
Als je dan zo nodig alle stekker uit de stopcontacten wil hebben, begin dan met die van je eigen oh zo belangrijke espressomachine en laat de stekkers van mijn waterkoker en smoothiemaker gewoon met rust! Elke keer weer zet ik die apparaten aan, werken ze niet, moet ik eerst kijken naar wat ik fout doe voordat ik in eens bedenk dat mijn man zeker weer een rondje keuken heeft gedaan, blijf gewoon met je fikken van de stekkers af!

-adem in- -adem uit-
Dit gebeurd er dus met mijn humeur als ik mijn thee nog niet heb gehad omdat mensen met stekkers lopen te poedersuiker en er problemen zijn die eerst opgelost moeten worden... -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 09:33

iirrssjjee schreef:
Tiggs schreef:

Fusion! Halverwege je bovenbeen (iets langer nog) en zitten fantastisch! Beste broekjes die ik ooit heb gehad (verreweg ook wel de duurste, maar zeker waard!)

---------------

Een paar huizen verder woont een stel, werken beide niet, zitten in de uitkering, maar als ik soms zie wat ze allemaal hebben aan "luxe" producten... 2 auto's (waarom, je werkt niet, dus waar heb je er in hemelsnaam 2 voor nodig?) Waarvan de ene elke 3 jaar gloednieuw word gekocht (zag net dat ze weer een nieuwe hadden, dit is de 3e in de 6 jaar dat we er wonen. Ze hebben een elektrische scooter en een elektrische (gazelle) fiets.

Wij hebben ook zo'n buurman. Maar dat huis is gewoon gekocht door paps en mams. En dan praten we over een volwassen kerel die zich vervolgens ook nog zeer verwend gedraagt maar ik geloof niet dat ze zoveel geld hebben. Ja een splinternieuwe auto maar dat kan al makkelijk als je ouders het huis kopen dan blijft er wel geld over.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-23 09:42

@M_D_H dat van die stekkers is zeker omdat het stand-by ook stroom trekt? Daar heb je speciale verloopstekkers voor geloof ik zodat het geen reststroom meer trekt als je apparaten niet in gebruik hebt 's nachts. Misschien een oplossing voor jullie?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 09:46

iirrssjjee schreef:
Tiggs schreef:

Ik heb deze van gymshark: https://nl.gymshark.com/products/gymsha ... 4SEALw_wcB Zijn ook fijn.

Het is saai op kantoor -O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 09:54

Zebrastreep schreef:
iirrssjjee schreef:

---------------

Wij hebben ook zo'n buurman. Maar dat huis is gewoon gekocht door paps en mams. En dan praten we over een volwassen kerel die zich vervolgens ook nog zeer verwend gedraagt maar ik geloof niet dat ze zoveel geld hebben. Ja een splinternieuwe auto maar dat kan al makkelijk als je ouders het huis kopen dan blijft er wel geld over.

Een nieuwe auto hoeft natuurlijk ook niet zo heel veel te zeggen, merk en model zeggen meer, er zijn tweedehands auto's die meer waard zijn dan sommige nieuwe auto's :)

xPabloBokt schreef:
@M_D_H dat van die stekkers is zeker omdat het stand-by ook stroom trekt? Daar heb je speciale verloopstekkers voor geloof ik zodat het geen reststroom meer trekt als je apparaten niet in gebruik hebt 's nachts. Misschien een oplossing voor jullie?

Geen idee waarom hij het doet, ik heb het hem wel eens gevraagd maar nog nooit een zinnig antwoord op gekregen. En als het zou zijn vanwege het stroomverbruik in de stand-by stand, dan zou hij de laders van de telefoon ook moeten verwijderen en dat doet hij dan weer niet...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 09:58

Maden in de kliko :(

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 10:36

Tigress schreef:
Twijfel om naar de HA te gaan. Ik erger me kapot aan het eczeem plekje wat nu al ruim twee maanden aanwezig is, blijft jeuken, en wat ik maar niet weg krijg wat ik ook probeer. Eczeem crème, sudocreme, talkpoeder, afplakken met pleisters/steriele gaasjes, laten luchten, niks werkt. Ik word inmiddels knettergek van de jeuk %)

Hoe is je Vit D? Huidklachten kunnen ook komen door een tekort er aan.
En in deze zomer niet echt de kans gehad om vit D goed op te hogen :=
Kan ook door een onrustige darmflora. Mocht je dat eerder denken kun je ook eventjes probiotica bij nemen.

Beide duurt natuurlijk wel langer dan een zalfje van de huisarts, mits hij direct de juiste gevonden krijgt.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 10:40

Technische storing op Platform 13, 3x raden wie er al in de achtbaan zit :')

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 10:53

Ineke2 schreef:
Zo teleurgesteld, voel mij eenzaam en blijkbaar ben ik “ een blok aan het been “ ;(

Bah. Dat is echt naar.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 11:00

fotolijstje schreef:
Technische storing op Platform 13, 3x raden wie er al in de achtbaan zit :')

Succes :') Ik ga volgende week maandag, hou je de boel heel daar? :))

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 11:34

De site van medipoint... ik wil een hoog laag bed...

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 11:39

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 11:50

iirrssjjee schreef:
Tiggs schreef:

---------------

Met een uitkering is er ook een limiet aan waardevolle bezittingen die iemand mag hebben
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... p-bijstand

Echter, als die mensen zo zijn zoals mijn oude buurman dan staat een auto (of beide) gewoon niet op hun naam want dan is het zogenaamd een auto van een vriend.

Bij zulke mensen hoop ik altijd dat karma een keer bij ze langs komt

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 11:54

Collega die echt vreselijk loopt te sloffen.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 11:58

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 12:23

Kan er niet iemand voor je bellen Kimberly?

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 12:31

chanicha schreef:

Jawel ik zelf zo hahaha

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 12:35

Kimberley_ schreef:
chanicha schreef:

Jawel ik zelf zo hahaha

+:)+ succes!

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 13:15

hond die wrs schijnzwanger is.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 13:55

Dat iemand hier zijn muziek op standje 100 heeft staan en het van die debiele Bass muziek is.

Als je geen smaak hebt prima , maar daar hoef je mij niet mee lastig te vallen :')

Sorry voor de hardcore fans hier , maar het is absoluut niet mijn muziek.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 13:58

Medipoint is echt pure ellende. Dagelijkse aan de lijn met ze voor het werk, maar man man man. _O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-23 14:30

Over anderhalf uur mijn eerste therapiesessie waar ik ook echt behandeling krijg en ik zie er zo tegenop -O-