Zebrastreep schreef:iirrssjjee schreef:
Fusion! Halverwege je bovenbeen (iets langer nog) en zitten fantastisch! Beste broekjes die ik ooit heb gehad (verreweg ook wel de duurste, maar zeker waard!)
---------------
Ergernis misschien niet, maar wel iets waar ik mn wenkbrauwen voor optrek;
Een paar huizen verder woont een stel, werken beide niet, zitten in de uitkering, maar als ik soms zie wat ze allemaal hebben aan "luxe" producten... 2 auto's (waarom, je werkt niet, dus waar heb je er in hemelsnaam 2 voor nodig?) Waarvan de ene elke 3 jaar gloednieuw word gekocht (zag net dat ze weer een nieuwe hadden, dit is de 3e in de 6 jaar dat we er wonen. Ze hebben een elektrische scooter en een elektrische (gazelle) fiets.
Ik vind het knap, waar doe je het van?
Wij hebben ook zo'n buurman. Maar dat huis is gewoon gekocht door paps en mams. En dan praten we over een volwassen kerel die zich vervolgens ook nog zeer verwend gedraagt maar ik geloof niet dat ze zoveel geld hebben. Ja een splinternieuwe auto maar dat kan al makkelijk als je ouders het huis kopen dan blijft er wel geld over.
Een nieuwe auto hoeft natuurlijk ook niet zo heel veel te zeggen, merk en model zeggen meer, er zijn tweedehands auto's die meer waard zijn dan sommige nieuwe auto's 
xPabloBokt schreef:@M_D_H dat van die stekkers is zeker omdat het stand-by ook stroom trekt? Daar heb je speciale verloopstekkers voor geloof ik zodat het geen reststroom meer trekt als je apparaten niet in gebruik hebt 's nachts. Misschien een oplossing voor jullie?
Geen idee waarom hij het doet, ik heb het hem wel eens gevraagd maar nog nooit een zinnig antwoord op gekregen. En als het zou zijn vanwege het stroomverbruik in de stand-by stand, dan zou hij de laders van de telefoon ook moeten verwijderen en dat doet hij dan weer niet...