Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-23 21:34

Voor de derde avond op rij zit mijn idiote huisgenoot met zijn nog idiotere holmaatje HEEL ERG HARD te praten in de woonkamer. Rot op, ik wil ijs.

En manegemeisjes met een te groot ego die zichzelf de paarden een soort van proberen toe te eigenen, inclusief de jouwe. :') Leuk dat je op je te kleine, maar erg voorwaartse, leasepony kunt rijden en haar met haar kin tegen haar borst kunt trekken, maar ik ben echt niet onder de indruk van jou of je rijvaardigheid, dus laat mijn paard maar gewoon met rust. :evaw: Die wordt al genoeg verwend door mij en haar grootste fan, dat wél een lief kind is. :))

Sodera

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 10:35

De wereld.
Zaterdag teruggekomen na werktrip in Azië voor 2 weken.

Gisterochtend werd ik om 5 uur wakker, vannacht om half 4. In bed gebleven want anders wordt t nooit meer wat. Nadat ik uiteindelijk wel opgestaan ben op een normale tijd, schiet het me net in m’n rug… gelukkig werk ik thuis maar kan me amper verplaatsen en mijn vriend is de hele dag op kantoor en kan wrs niet thuis komen.

Dus ik vind mezelf vooral even heel zielig.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 10:38

Vanmorgen op mijn vrije dag wakker geworden met een keelontsteking achtig iets. Had beter morgen gekund dan was ik nog vrij geweest

Nou ja vrij test is negatief dus dan mag ik gewoon aan de bak. Het zat er ook wel aan te komen , iedereen is om de haverklap ziek was al een wonder dat ik nog niet aan de beurt ben geweest.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 10:38

Moet vanmorgen / vanmiddag een paper schrijven. ;(

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 11:05

prompter schreef:
Mijn nachtmerrie, daarom gooi ik hem altijd vol bij een halve tank. Gelukkig was het goed weer nu om te wachten!

Mijn auto geeft aan hoeveel km je nog kan rijden. Ik had op zaterdag geen tijd gehad om te tanken, zondag moest ik toch naar mijn ouders en dan kom ik langs tankstation, aangezien ze hier in het dorp op zondag allemaal dicht zijn (onbemande pompen, maar staan uit vanaf 12 uur 's nachts tot 12 uur.) Auto gaf nog 50 km aan...

Ik heb het toy halverwege gered en toen moest mijn vader me ook komen redden :') Echt te erg! Ik vertrouw de auto dus ook niet meer qua km.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-23 11:07

Het is in principe ook niet goed voor je auto om hem heel vaak tot bijna leeg te rijden, omdat hij dan de rommel op de bodem van je benzinetank mee de motor in neemt. Dus in principe is het beter om bij uiterlijk een kwart tank hem weer vol te gooien (in ieder geval niet wachten tot het tanklampje gaat branden)

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 11:31

MyWishMax schreef:
prompter schreef:
Mijn nachtmerrie, daarom gooi ik hem altijd vol bij een halve tank. Gelukkig was het goed weer nu om te wachten!

Mijn auto geeft aan hoeveel km je nog kan rijden. Ik had op zaterdag geen tijd gehad om te tanken, zondag moest ik toch naar mijn ouders en dan kom ik langs tankstation, aangezien ze hier in het dorp op zondag allemaal dicht zijn (onbemande pompen, maar staan uit vanaf 12 uur 's nachts tot 12 uur.) Auto gaf nog 50 km aan...

Ik heb het toy halverwege gered en toen moest mijn vader me ook komen redden :') Echt te erg! Ik vertrouw de auto dus ook niet meer qua km.

Oh jee :=

Ik kijk ook niet naar hoeveel kilometer je nog kunt rijden, dat zakt vaak ineens heel hard. En ik denk altijd "stel dat er in de nacht een noodgeval is en ik moet ergens heen, zit er dan voldoende benzine in de tank?" Met ouder wordende ouders heb ik dat inderdaad aan de hand gehad.

Nu zijn ze beiden overleden, maar de gewoonte heb ik maar aangehouden en dat geeft wel rust :j

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 11:40

Ik tegenwoordig ook, alleen mijn meter klopt niet helaas. Als die op een kwart staat, dus nog genoeg om te rijden en dan rustig te tanken bij goedkopere pomp, kan die na een km ineens wel aan springen qua lampje. En helemaal met die prijzen afgelopen jaar ging ik niet overal tanken :=

Het lampje klopt wel, maar zowel de meter als de km kloppen dus niet met de werkelijkheid.

Nu zegt mijn garage ook niks over niet mogen rijden tot het lampje aangaat, omdat er dan gewoon nog een aantal liter in zit. Helemaal leeg rijden liever niet, nee. Maar geen probleem met tanken als lampje aangaat.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 11:46

MyWishMax schreef:
prompter schreef:

Last time I checked zei m'n auto dat ik nog 68 km ermee kon, en ik moest nog iets van 35-40 km. Dacht dus ook dat het wel kon _O- en met die gedachte ben ik dus ook de laatste pomp voorbij geleden die 1.89,9 per liter benzine vroeg, wetende dat het absurd hoog was en het lager kon. Ik dacht echter dat er nog eentje zat voor de 100 weg...nope. Uiteindelijk getankt voor 1.68,9 _O- you win some, you lose some :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 11:48

:') ohhh, meteen vertrouwen kwijt in die km's haha! Ik heb die auto al heel lang en nog nooit gehad dat die er zo enorm naast zat.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 11:51

Dat die bouwvakkers die in de flat hiernaast nu bezig zijn, iedere keer het water zonder waarschuwing vooraf eraf gooien. Dit is al de derde keer dat ik zonder water zit en het duurt rustig een paar uur. Leuk als je wil douche of de vaatwasser/wasmachine aan hebt staan.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 12:44

Vanmiddag cursus tot 18:00, wilde gaan rijden uit het werk -O-

Edit: kak, ik moet ook nog brok gaan halen ;(

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 15:06

[quote="denisesilver"]Vanmiddag cursus tot 18:00, wilde gaan rijden uit het werk -O-

Edit: kak, ik moet ook nog brok gaan halen

Edit2: vegan honden/kattenvoer. Koop gewoon een konijn _-:(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 15:30

De heftige reacties op een concept rooster , mensen het is nog lang niet definitief daarom heet het ook een concept.

En vooral dan de ik heb niet genoeg aan 2 dagen vrij? uhm mensen op een kantoor hebben toch ook vaak maar 2 dagen vrij , ik denk dat wij het nog vrij luxe hebben.

Maar wat mij een beetje tegen de borst stoot ik heb de meeste min uren als dit doorgaat , twee banen en werk echt veel achter elkaar zonder soms echt een volledige dag vrij en mij hoor je niet klagen. Maar goed ik ben wel 30 jaar jonger en heb daar ook meer energie voor natuurlijk.

Behalve nu , mijn longen beginnen ook grappig te doen bah! Maar ik mag ook niet teveel klagen op keelpijn en dat na heb ik nergens last van. Zal ook wel een deel hyperventilatie zijn en angst omdat ik ooit heb gelezen dat er nu momenteel veel jongeren dood gaan aan een bepaald type longontsteking en in mijn hoofd heb ik dat. Nou ja anders morgen maar langs de HA al is het maar even voor de geruststelling.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 15:35

Twee grote ergernissen in mijn leven.

1.) Iedereen schat mij standaard 5 jaar jonger, ik ben 27 en niet 22.
2.) MIJN NAAM IS MARLINDE NIET MARLINE

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 15:38

Ok Marlijn.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 15:43

MarlindeRooz schreef:

Ik en mijn vriend mochten laatst geen alcohol mee omdat hij geen ID bij zich had. We zijn 25 , maar werden dus nog jonger als 18 geschat erg pijnlijk :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 15:46

Oké Marly.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 15:46

Ik wil me inschrijven op een wedstrijd. Staat ie niet open.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 15:50

Ach Marlinda, ik werd pas ook 10 jaar jonger geschat. Is op mijn leeftijd totaal niet erg meer :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 15:51

Zebrastreep schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ik en mijn vriend mochten laatst geen alcohol mee omdat hij geen ID bij zich had. We zijn 25 , maar werden dus nog jonger als 18 geschat erg pijnlijk :+

Nee hoor tot en met 25 moet jij je legitimeren dus jullie werden precies goed geschat. :P

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 15:54

Ok Marlinde niet Marlene, ik zal er ook op letten! <3

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 15:58

MarlindeRooz schreef:
Zebrastreep schreef:

Nee hoor tot en met 25 moet jij je legitimeren dus jullie werden precies goed geschat. :P

Maar ze dacht dat we nog geen 18 waren. Ik had wel legitimatie bij mij , dus eigenlijk werd uiteindelijk hij jonge geschat dan 18 :') Nu moet ik wel zeggen dat we aan het verhuizen waren en we er ook niet keurig in pak uitzagen en daar door ook wat jonger leken.

Maar op mijn werk denken ze ook allemaal dat ik nog maar 20 ben , totdat ze met mij gaan praten dan komt het over alsof ik heel verantwoordelijk en slim voor mijn leeftijd ben het heeft ook wel eens voordelen.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 16:04

MarlindeRooz schreef:

Niet zo dramatisch doen Merel :roll:

...ik mis dat stukje jonger ingeschat worden though, word laatst overal en nergens met u/mevrouw aangesproken, help ik wil terug naar jong zijn :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 16:09

Ik mis het gecontroleerd worden bij de kassa :') Ze kijken niet eens meer goed als ik bij de zelfscankassa mijn flesje wijn af wil rekenen ;( En als toppunt van die ellende heb ik gisteren een hele lange grijze haar uit mijn hoofd getrokken. En dat was niet de enige die er zat ;( ;( ;(