En manegemeisjes met een te groot ego die zichzelf de paarden een soort van proberen toe te eigenen, inclusief de jouwe.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prompter schreef:Mijn nachtmerrie, daarom gooi ik hem altijd vol bij een halve tank. Gelukkig was het goed weer nu om te wachten!
MyWishMax schreef:prompter schreef:Mijn nachtmerrie, daarom gooi ik hem altijd vol bij een halve tank. Gelukkig was het goed weer nu om te wachten!
Mijn auto geeft aan hoeveel km je nog kan rijden. Ik had op zaterdag geen tijd gehad om te tanken, zondag moest ik toch naar mijn ouders en dan kom ik langs tankstation, aangezien ze hier in het dorp op zondag allemaal dicht zijn (onbemande pompen, maar staan uit vanaf 12 uur 's nachts tot 12 uur.) Auto gaf nog 50 km aan...
Ik heb het toy halverwege gered en toen moest mijn vader me ook komen reddenEcht te erg! Ik vertrouw de auto dus ook niet meer qua km.
MyWishMax schreef:prompter schreef:Mijn nachtmerrie, daarom gooi ik hem altijd vol bij een halve tank. Gelukkig was het goed weer nu om te wachten!
Mijn auto geeft aan hoeveel km je nog kan rijden. Ik had op zaterdag geen tijd gehad om te tanken, zondag moest ik toch naar mijn ouders en dan kom ik langs tankstation, aangezien ze hier in het dorp op zondag allemaal dicht zijn (onbemande pompen, maar staan uit vanaf 12 uur 's nachts tot 12 uur.) Auto gaf nog 50 km aan...
Ik heb het toy halverwege gered en toen moest mijn vader me ook komen reddenEcht te erg! Ik vertrouw de auto dus ook niet meer qua km.
MarlindeRooz schreef:Twee grote ergernissen in mijn leven.
1.) Iedereen schat mij standaard 5 jaar jonger, ik ben 27 en niet 22.
2.) MIJN NAAM IS MARLINDE NIET MARLINE
Zebrastreep schreef:MarlindeRooz schreef:Twee grote ergernissen in mijn leven.
Ik en mijn vriend mochten laatst geen alcohol mee omdat hij geen ID bij zich had. We zijn 25 , maar werden dus nog jonger als 18 geschat erg pijnlijk
MarlindeRooz schreef:Zebrastreep schreef:
Ik en mijn vriend mochten laatst geen alcohol mee omdat hij geen ID bij zich had. We zijn 25 , maar werden dus nog jonger als 18 geschat erg pijnlijk
Nee hoor tot en met 25 moet jij je legitimeren dus jullie werden precies goed geschat.
MarlindeRooz schreef:Twee grote ergernissen in mijn leven.