Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Castilja schreef:Ik heb tijdens werk mijn telefoon gesloopt. Heb gelukkig nog een goed werkende oude telefoon liggen dus die ga ik zo weer her- installeren, maar ik moet dus qua inboedelverzekering even uitzoeken of ik iets vergoed krijg. Die oude telefoon heb ik vervangen omdat 'ie oud en traag werd, dus kan hier niet maanden mee door. Als iemand veel verstand heeft van verzekeringen; alle hulp is welkom.
xPabloBokt schreef:Dat ik niet weet wat ik met het oude telefoonabonnement van mijn moeder moet/wil doen..
Ik heb haar abonnement overgenomen toen ze overleed, maar het kost €17,44 per maand. Ik app haar eens in de zo veel tijd nog wel eens iets, maar de laatste keer is alweer bijna een maand geleden. Met de stijgende prijzen overal en dat ik misschien ga stoppen met mijn bijbaan omdat ik het te druk heb met stage (en dus inkomen mis, want ik krijg netto maar ongeveer 280 euro stagevergoeding naast mijn studielening en zorgtoeslag) twijfel ik wel of ik die kosten nog wel wil maken.. maar dan wordt haar nummer vrijgegeven en krijgt iemand anders dat en dat vind ik nog wel moeilijk![]()
Dilemma's..