Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 12:06

Dioxide schreef:
Ben ik weer iets te veel aan het (terug) flirten met “leuke man waar ik eigenlijk he-le-maal klaar mee was”?

Misschien :') :o

Ach, bij gebrek aan beter toch heerlijk? :D

Ik wil ook meer info!

MarlindeRooz

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 12:07

Ik ga zondag een grotere rattenkooi ophalen. En mijn vriend weet het nog niet.

En hij komt in de woonkamer. :=

(Hij is stiekem zelf ook gek met de ratjes)

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 12:08

MarlindeRooz schreef:

Hier zou ik echt zo op flippen als mijn vriend dat zou doen. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 12:21

Ik ga het hem wel vertellen, moet alleen het geschikte moment vinden.

Hij had ook zonder overleg 2 lelijke hele grote (50 cm per stuk) boxen in de woonkamer gezet dus ik mag dit. _O-

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 12:23

Oh wat vreselijk hahaha. Gelukkig zou mijn vriend dat niet doen zonder overleg.

Soms zet hij heel trots iets ergens neer en dat verplaats ik dan naar mijn gewenste plaats, en hij vindt alles prima. :')

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 15:33

MarlindeRooz schreef:

Je hebt altijd nog het excuus “dierenwelzijn” voor grotere kooi en eventueel vermijden van een relatiecrisis :D

Janine1990 schreef:
Dioxide schreef:
Ben ik weer iets te veel aan het (terug) flirten met “leuke man waar ik eigenlijk he-le-maal klaar mee was”?

Misschien :') :o

Ach, bij gebrek aan beter toch heerlijk? :D

Ik wil ook meer info!

Ehm, er is dus geen gebrek aan beter want ik ga sinds eind van de zomer dus met een man :o

Maar “leuke man waar ik eigenlijk he-le-maal klaar mee was” en ik draaien al dik 1.5 jaar gruwelijk om elkaar heen en we weten beiden dat dit “klopt”. Er is het een en ander tussen ons gebeurd (lees: meermaals mokergoede seks) maar er zit aan zijn kant een hardnekkige ex-die-weer-vriendin-is (en volgens zijn vrienden een knettergek en manipulatief takkewijf). Van de zomer was ik na een incidentje helemaal klaar met hem en dacht ik dat het boek afgesloten was. Kort daarna leerde ik huidige vriend kennen en heb ik niet meer geappt met “leuke man waar ik eigenlijk he-le-maal klaar mee was”.

Maarja, intussen zijn we dus weer aan de app (hij is sowieso een collega) zoals voorheen en hebben we samen geluncht en een goed gesprek gehad. Zonder seks als toetje welliswaar, wel met flirten van zijn kant - waar ik gewoon niet anders bij kan dan op reageren :o :D En dat spelletje is weer begonnen. We appen gewoon leuk zoals voorheen, maar er wordt toch weer wat heen-en-weer geflirt - wat hij veelal triggert.

Mijn vriend weet overigens wel wat er tussen “leuke man” en mij gespeeld heeft en dat we altijd on speaking terms gebleven zijn/laatst samen geluncht hebben.

Het ding, en nog een bekentenis, is is dat ik na afgelopen weekend Italië wel ernstig twijfels heb over hoe houdbaar mijn huidige relatie is. En dat staat los van “leuke man” weer op toneel; vriend is ontzettend lief en heeft echt een hart van goud, maar blijkt steeds meer dat hij voor mij veel te rechtlijnig is en echt in zijn eigen veilige bubbel met “huisregels voor zichzelf” leeft. Het is voor mij een goede les in geduld, maar zijn “eigenaardigheden” staan ontzettend ver af van wat ik nodig heb in een serieuze, langdurige relatie.

Forgive me Father for I have sinned, wat een biechtpost weer :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 16:00

Ja dat is een redelijke biecht :')

Maar ik moet zeggen (als ik zo vrij mag zijn) na zo'n tijd, mag hij toch wel eens een keer de navelstreng met z'n ex doorknippen. Want hij klinkt nog wel vrij besluiteloos... Dus klinkt meer als handig voor de seks als je je relatie verbreekt :P

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 16:12

Oh ja besluiteloos en onzeker om alleen te zijn. Precies ook de reden dat het in deze staat nooit wat zou worden en ik het zou willen al zou de ex uit het raam zijn :D

Mijn relatie is trouwens “luchtig”, wat onderweg gebeurt voor de seks is prima. Dus verbreken zou niet eens hoeven voor die reden :o

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 16:36

Dioxide schreef:
Oh ja besluiteloos en onzeker om alleen te zijn. Precies ook de reden dat het in deze staat nooit wat zou worden en ik het zou willen al zou de ex uit het raam zijn :D

Mijn relatie is trouwens “luchtig”, wat onderweg gebeurt voor de seks is prima. Dus verbreken zou niet eens hoeven voor die reden :o

What happens on the job, stays on the job? :')

Ik neem the job gewoon mee naar huis _O-

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 16:37

Gewoon, of blow?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 16:41

rien10 schreef:
Gewoon, of blow?

:')

Zou zomaar kunnen dat beide meegaan :')

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 16:44

Package deal :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 16:56

Raineri schreef:
Ik irriteer me momenteel enorm aan een goede vriendin van mij. Ik heb bewust niet gereageerd op het feit dat ze een hondje heeft sinds kort

Dit betreft iemand die heel dichtbij mij staat. We wonen naast elkaar dus ik zie haar vaak. Wel heeft ze soms de neiging heel erg met zichzelf bezig te zijn en haar omgeving uit het oog te verliezen. Zo laat ze geregeld haar afval staan in de portiek ondanks dat onze oudere buurvrouw slecht ter been is en haar rollator er dan niet meer langs kan. We hebben allemaal onze vreemde trekken en we komen ook hier wel uit. Mijn paard (3,5) wordt morgen ingeslapen. Dit staat al een week of 6 gepland. Ik heb het haar verteld en geen enkele keer heeft ze een hand uitgereikt naar mij. Deze zomer werd haar paard ingeslapen en ik heb toen wel wat met haar ondernomen om het te verwerken. Nu ben ik de moeilijkste niet. Het hoeft niet op een weegschaal. Afgelopen maand is ze uit de kast gekomen als lesbisch. Weer veel met haar gesproken. Nog steeds niets aan de hand. Nu krijgt ze hondje, leuk voor haar. Maar opeens kon ik het niet opbrengen. Geen afgunst. Maar ik spaar mijn energie dan liever voor mijn eigen rouwverwerking. Ik vind dat ze momenteel even niet mijn energie verdiend. Vanzelfsprekend gaan we hier over praten. Maar niet nu. Nu ben ik aan de beurt. Hier komt nog eens bovenop dat mijn vader ook erg ziek is, en hij nog allerhande onderzoeken krijgt op vrijdag. Ook dit weet ze. Ik denk dat ze het glad vergeten is en zich schaamt als ik het zeg. Maar ik heb even geen kracht ervoor haar te begeleiden in haar fouten, dat is haar probleem. Dus nu zeg ik niets. Ergens voel ik me schuldig. Ik vind het kinderachtig iemand in het duister te laten. Daarom uiteindelijk gestuurd dat ik even geen behoefte heb haar nieuwe hondje te zien want ik heb genoeg te doen. Toch voel ik me nog steeds schuldig.

Saaie post verder, update zal wel even duren. Het is een beetje het gevoel van: “ik ben niet boos alleen teleurgesteld”.

I feel you...

Ik heb momenteel precies hetzelfde, ook een buurvrouw. Die verschrikkelijk op mij leunt zodra ze weer in paniek is (en dat gebeurt nogal eens, gezien haar angststoornis).
En ik trek dat niet altijd, ik kan niet altijd alles voor haar oplossen, ze moet dat zelf ook leren. Andersom als ik iets heb, dan hoef ik zeker niet bij haar aan te kloppen.

Het vervelende is, ik voel me nu wel schuldig, omdat ze een operatie moest ondergaan gisteren. En ik voel me geghost door haar. :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 17:44

Biecht 2: vriendje moet wel akkoord gaan want m’n oude kooi is al gereserveerd / verkocht. _O-

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 18:41

Hoezo akkoord? Is toch een hele leuke verrassing/Sinterklaascadeautje. :')

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 00:12

Ik heb net lingerie voor mezelf gekocht in de stad, ingepakt in kerst papier, onder de boom gelegd en mijn vriend zijn naam op het cadeautje geschreven met de woorden “heb je hierna nog iets om uit te pakken”. O:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-23 10:29

Ohhhh cheeky!

Maar heel goed idee!

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 12:53

Oe dat is leuk <<)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 20:29

Ik vind het behoorlijk briljant...

Je hebt meerdere bokkers op een idee gebracht denk ik :')

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 21:50

Dat is zeker een goed idee. _/-\o_

Ik voel mij elke keer wel heel slecht als ik hier weer met een biecht kom aanzetten. :')
Heb ik gisterenavond bij een van de vrienden van mijn beide exen geslapen? Misschien.
Gaat dit weer voor ellende zorgen het eerst volgende feestje? Uiteraard.
Was het het waard? Oh. Jazeker!

Was het geheel slim? Waarschijnlijk niet. Maar het was eigenlijk alleen ouwehoeren met een biertje omdat we in hetzelfde hotel sliepen voor ons werk (hij heeft wel ander werk) _O-

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 23:13

Hangt er vanaf, heb je er bij geslapen of met hem geslapen? :D

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 23:31

Farjen schreef:

Dat telt toch redelijk hetzelfde :Y)
Maar beide.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 23:36

CupCakes_ schreef:
Farjen schreef:

Dat telt toch redelijk hetzelfde :Y)
Maar beide.

Ik heb ook al bij een man in hetzelfde bed geslapen zonder verdere activiteiten hoor :D
Maar je exen hoeven er niets van te zeggen, het zijn niet voor niets exen

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 22:01

Heb ik mijn zoontje vandaag wijsgemaakt dat de witte vulling van oreo naar bloemkool smaakt, zodat ik niet hoefde te delen?
Misschien... O:)

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 12:32

Ik heb nu afgelopen 3 weken flink wat besteld voor kerst en gewoon kleding. Voorheen als er niet open gedaan werd, werd het pakketje in de schuur gelegd. Omdat ze nu ineens elke keer zo vroeg komen en ik welgeteld 3 seconde heb om open te doen tegenwoordig, ligt pakketje 6? in 2/3 weken alweer bij de buurvrouw. :')

Ik durf me er gewoon niet meer te vertonen...