Janine1990 schreef:Ik weet niet over wat voor trekjes jij het hebt of denkt dat ik het heb. Maar ik hoef ze niet te daten, of iets van ze te vinden. Betekent niet dat ik nooit iets oppik.
Nou maar je vindt er blijkbaar wel wat van?
Gezien de opmerkingen over "bepaalde trekjes" die er volgens jou bij horen als men klein is.
Je hoeft niemand te daten en alles kan een dealbreaker zijn, sure, alleen de vibe van al die opmerkingen over kleinere mannen is meteen zo negatief. Alsof ze jou echt iets verschrikkelijks hebben aangedaan door te proberen te matchen ondanks paar cm verschil 
Farjen schreef:Het enige waar ik me vroeger op Tinder aan stoorde waren foto's die dan blijkbaar al jaren oud waren en ze dus niet meer op leken. Of als mensen gaan liegen over gewicht en lengte, leeftijd, ... Dat is bewust liegen en dat is wat anders.
Dat zie je wel bij beide geslachten, foto's van 10 jaar geleden en myspace-hoek selfies
zodat je super slank lijkt ook al is het niet zo. En groepsfoto's met allemaal knappere mensen erbij
Of erger nog tig soorten filters eroverheen, iedereen gelooft ofc meteen dat je huid van gladde plastic is ja