Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 22:28

Rytir schreef:
Een go fund me actie op Facebook voor een jonge kat met medische problemen. Als je dat niet kan betalen neem dan geen huisdier :x

Oh zo zette een kennis van mij laatst een GoFundMe op Facebook voor de stormschade aan haar auto (waar ze overigens makkelijk mee kon doorrijden als ze gewoon alleen een nieuwe voorruit liet plaatsen, maar nee ze wilde meteen een compleet nieuw zijpaneel en de boel opnieuw laten spuiten). €3000,- vroeg ze, met als onderbouwing dat ze niet zonder de auto kon en absoluut geen andere wilde kopen omdat ze deze te fijn vond. Ik vind daar wat van :7

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 22:32

Achterlijke sportpaarden die blijkbaar fluppeltrup x trubbelplup x snuppeltrup heten. Ipv hun normale naam.

Doen mensen met een Haflinger of Fjord toch ook niet. Een paard is meer dan z’n overgrootouders naam??

NEEE MODS IK HEB HET NIET OVER EEN BOKKER.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-22 22:35

MarlindeRooz schreef:
Achterlijke sportpaarden die blijkbaar fluppeltrup x trubbelplup x snuppeltrup heten. Ipv hun normale naam.

Doen mensen met een Haflinger of Fjord toch ook niet. Een paard is meer dan z’n overgrootouders naam??

Zo heten ze meestal niet.
Mensen willen het graag zo veel mogelijk benoemen om te pochen met hun interessante paard

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 22:46

Was sarcasme ik weet dat ze vaak “beauty” heten of een andere makkelijke naam. Maar altijd dat idiote halve stamboom neerzetten. :?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-22 22:47

MarlindeRooz schreef:
Was sarcasme ik weet dat ze vaak “beauty” heten of een andere makkelijke naam. Maar altijd dat idiote halve stamboom neerzetten. :?

En toevallig past die ene hengst Du B... altijd heel goed bij zo'n merrie.
En dat hij een mooi kleurtje heeft is echt een fijne bijkomende, niet de hoofdreden :j

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 23:08

"Vergeten" mijn workout vandaag te doen. Meid als je iets wilt doen aan je lichaam moet je ook echt iets gaan doen.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 23:32

Appeltje_1 schreef:
"Vergeten" mijn workout vandaag te doen. Meid als je iets wilt doen aan je lichaam moet je ook echt iets gaan doen.

Niet zo streng zijn voor jezelf. Echt, er zijn legio redenen te noemen om jezelf niet zo af te straffen.
Komt goed mops :(:)

Aan dat ik zoooo’n pijn heb links net naast mijn lies (mijn eierstok vermoed ik), nog een paar uurtjes, dan is het voorbij.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 23:38

Appeltje_1 schreef:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verliefd is een heel mooi instagram account!
Hopelijk helpen deze teksten jou al een beetje :knuffel:

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 23:56

Jullie laten mij huilen <3

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 00:03

Appeltje_1 schreef:

Als het dan maar wel van liefde/ blijdschap is. Echt hoor, wees trots op jezelf omdat je dat verdient.
Ken je het boek van ‘the boy, the mole, the fox and the horse’? Daarin staan echt helpende quotes.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 00:06

fleurtjeuh schreef:
MarlindeRooz schreef:

Mensen willen het graag zo veel mogelijk benoemen om te pochen met hun interessante paard

Het ene sluit het andere toch niet uit? Onze muts heeft een Royal B en een Z (via Cassini ll) in haar bloedlijn. Maar ze heeft in de praktijk toch een heerlijke stripper-/pole dancer naam: Gigi :D Geen mens behalve wij weet dat de Royal B en Z in haar bloedlijn zit.
Laatst bijgewerkt door Cowboy55 op 22-03-22 00:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 00:17

AmyII schreef:
Appeltje_1 schreef:

Als het dan maar wel van liefde/ blijdschap is. Echt hoor, wees trots op jezelf omdat je dat verdient.
Ken je het boek van ‘the boy, the mole, the fox and the horse’? Daarin staan echt helpende quotes.

Nee, ga ik uitproberen.

Nou hier komt er nog een.

Ik moest opeens denken aan mijn zus die is overleden op jonge leeftijd.

En opeens weet ik weer haar laatste woorden.

“Ik wil ook even met mijn vriendinnen spelen. Ga jij verder met de zandkasteel? Ik kom zo terug!”
Het doet zoveel pijn om te bedenken dat ze niet terug is gekomen.
Het is niet eerlijk.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-22 00:42

Cowboy55 schreef:
fleurtjeuh schreef:

Het ene sluit het andere toch niet uit? Onze muts heeft een Royal B en een Z (via Cassini ll) in haar bloedlijn. Maar ze heeft in de praktijk toch een heerlijke stripper-/pole dancer naam: Gigi :D Geen mens behalve wij weet dat de Royal B en Z in haar bloedlijn zit.

Natuurlijk sluit het een de ander niet uit.
Ze zitten er alleen wel bij
Is gewoon een pet peeve van mij :P

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 07:36

Vannacht een relatief goede nacht met maar 2x wakker worden en een nare nachtmerrie. -O-

Zou bijna een fles wijn weg tikken op een avond. _O-

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 07:38

Urbanus schreef:
What the actual fiets? Dat vind ik echt een ontzettend grove fout! Boras, wat ontzettend poedersuiker!

Nou, ik zat dat ook met open bek te lezen. Vreselijk.

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 09:30

Hooikoorts... het eerste wat ik doe als ik buiten kom is niezen. En ik ben zo vreselijk moe door die pilletjes tegen de hooikoorts, maar als ik ze niet neem ben ik moe door de hooikoorts en wordt de rest van de verschijnselen ook erger...

Heerlijk dit weer, maar helaas moet het elk jaar weer gepaard gaan met niezen, snotteren, vermoeidheid...

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 09:38

Dropneus95 schreef:
Hooikoorts... het eerste wat ik doe als ik buiten kom is niezen. En ik ben zo vreselijk moe door die pilletjes tegen de hooikoorts, maar als ik ze niet neem ben ik moe door de hooikoorts en wordt de rest van de verschijnselen ook erger...

Heerlijk dit weer, maar helaas moet het elk jaar weer gepaard gaan met niezen, snotteren, vermoeidheid...

Hooikoorts is ellende!!! Bekijk dit eens https://www.fysiotape.nl/medical-taping/hooikoorts/. Ik het goede resultaten gezien.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 10:19

Studiedag.. De opening duurt echt te lang en sluit niet aan bij mij als persoon.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 10:25

1 van mn katten. Die steelt...

Had gisteren een reep chocolade, tuc en een pakje van 4 roomboter cake plakjes in mn tas gedaan.
Thuis staat mn tas altijd op de grond bij de trap.
Heeft die kat mn tas opengebroken, het pakje cake plakjes gejat en in zn stash onderin hun ton gesleept. Helemaal opengebroken. -O-

Dus en ik heb geen cake waar ik wel zin in had, en ik heb straks een kat die aan de schijt is omdat tie alles jat wat los en vast zit. :Y)

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 10:48

Rambogirl schreef:

Had gisteren een reep chocolade, tuc en een pakje van 4 roomboter cake plakjes in mn tas gedaan.
Heeft die kat mn tas opengebroken, het pakje cake plakjes gejat en in zn stash onderin hun ton gesleept. Helemaal opengebroken. -O-

Dus en ik heb geen cake waar ik wel zin in had, en ik heb straks een kat die aan de schijt is omdat tie alles jat wat los en vast zit. :Y)

Haha sorry maar ik moest hier zo hard om lachen _O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 10:48

Rambogirl schreef:

_O- Sorry. _O-

Mensen die doen of ze zich zorgen maken. Ga even iemand anders belazeren.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 11:02

Dat ik echt al weken of misschien maanden slecht slaap en het ondertussen echt wel opbreekt.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 11:06

Misschien een rare ergernis alleen ik zit er wel een beetje mee;
De tijd gaat zo ontzettend snel, en ik zit hier maar een beetje niks te doen. Ik ben oprecht bang wat de toekomst gaat worden, wat nou als ik spijt heb dat ik niks heb gedaan of dat het nog saaier wordt. Ik heb niet echt iemand om mij heen waarbij ik snel plannen kan maken dus dat gaat ook niet zo snel helaas. -O-
Ik word volgend jaar gewoon 18.. pfoee en het is niet eens dat ik gelijk volwassen ben dan maar het klinkt gewoon raar of gek dat ik ouder word.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 11:16

Rambogirl schreef:

_O-
Dat deed de kat van mijn ouders ook!
Mijn vader was slager en hij nam dan vlees mee en legde dat op het aanrecht en ineens hoorden we poefff, vlees weg :')
Waren 4 karbonades en daar zat hij mee onder het bed.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 11:26

Mensen die het gewoon niet snappen wat je probeert te vertellen. Als ik toch zeg dat ik geen behoefte heb aan een relatie en het liefste net rust gelaten wil worden op moment dan laat je mij toch met rust.. |(