Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nikass schreef:Ik ben op zoek naar een fotoalbum, een systeem met insteekhoezen en losse bladen. Weet iemand iets?
Jet schreef:Nikass schreef:Ik ben op zoek naar een fotoalbum, een systeem met insteekhoezen en losse bladen. Weet iemand iets?
Misschien is dit iets: https://www.fotohofma.nl/Album-lijst/Ring-album/ .
thequeensmum schreef:Ik vraag mij af of een labrador zwart kan zijn met blonde/gele poten, borst, wangen en wenkbrauwen. Ouders zijn resp zwart en donkerbruin met een blonde labrador in de voorouders.
Vond het wel intrigerend eigenlijk.
Geloof niet dat de honden een stamboom hebben
Molly1230 schreef:Ik heb deze week al meerdere keren geslaapwandeld. Ik word dan wakker ergens in m'n kamer en ik ben dan eerst helemaal gedesoriënteerd.
Wat veroorzaakt/verergerd slaapwandelen? Ik heb geen bijzonderheden of veel stress op dit moment dus ik kan het zelf nergens aan linken.
Molly1230 schreef:Ik heb deze week al meerdere keren geslaapwandeld. Ik word dan wakker ergens in m'n kamer en ik ben dan eerst helemaal gedesoriënteerd.
Wat veroorzaakt/verergerd slaapwandelen? Ik heb geen bijzonderheden of veel stress op dit moment dus ik kan het zelf nergens aan linken.