Ik heb nu nog visite en moet nog koken en eten. Dus dat ga ik nu eerst doen.
Vanavond komt er een uitgebreid verslag!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Je zit wel goed met een datum en tijd, maar niet een registratiedatum.
roosjenat schreef:Neonlight schreef:Je zit wel goed met een datum en tijd, maar niet een registratiedatum.
Haha nou dat is in iedergeval al iets.![]()
Heb een lijstje met namen die nog niet geraden zijn, zit hun profielen af te zoeken maar denk dat daar ook niks meer te vinden is wat ik nodig ben.
Zal het dan toch te maken zijn met berichten in dit topic?
roosjenat schreef:Neonlight schreef:Je zit wel goed met een datum en tijd, maar niet een registratiedatum.
Haha nou dat is in iedergeval al iets.![]()
Heb een lijstje met namen die nog niet geraden zijn, zit hun profielen af te zoeken maar denk dat daar ook niks meer te vinden is wat ik nodig ben.
Zal het dan toch te maken zijn met berichten in dit topic?
roosjenat schreef:roosjenat schreef:
Oh wauw nu je het zo zegt... Misschien zal het de registratie datum van de bokker zijn.![]()
Ik ga vanavond na het werk even verder puzzelen.
Volgens mij is het toch niet de registratie datum.. Denk ik nou zo moelijk of![]()
[ [url=m/RWB3Qo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dyphusion schreef:M_D_H schreef:Ze is helaas nog niet de laatste...
Echt ruk dit zeg. Moet eerlijk bekennen dat ik het ook jammer vind dat sommige mensen weinig moeite lijken te doen voor het raden van hun santa
Roulette_ schreef:Dyphusion schreef:
Echt ruk dit zeg. Moet eerlijk bekennen dat ik het ook jammer vind dat sommige mensen weinig moeite lijken te doen voor het raden van hun santa
Dit ja, er zal ongetwijfeld overal wel een reden voor zijn, maar als nog niet geraden Santa baal ik hier ook enorm van.
Hopelijk komen de laatste pakketten snel binnen, gelukkig is van een paar wel bekend dat ze onderweg zijn en ook als er iemand niets krijgt wordt dat altijd super opgelost door de organisatie en de reserve Santa’s.
Tancreda4 schreef:roosjenat schreef:Ja sorry jongens ik ben hier heel slecht in.![]()
Ik kom ook niet snel op een datum uit dus snap je wel hoor. 21.. Is in de toekomst. En anders wordt het 1921 ofzo en dan moet diegene 100 jaar zijn? Of denk ik nu ook verkeerd of mis ik iets