Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:__Sannne schreef:Opmerken als: 'Knuppel in het hoenderhok', 'Advocaat van de duivel spelen', of 'Ik zal nu wel iedereen over mij heen krijgen...'
Nog leuker: een collega van mij heeft het regelmatig over 'de knuppel in het hondenhok gooien'.
__Sannne schreef:Ben ik nou de enig(st)e die daar geen probleem mee heeft?Opmerkingen als: 'Knuppel in het hoenderhok', 'Advocaat van de duivel spelen', of 'Ik zal nu wel iedereen over mij heen krijgen...'
Nayomie schreef:__Sannne schreef:Opmerkingen als: 'Knuppel in het hoenderhok', 'Advocaat van de duivel spelen', of 'Ik zal nu wel iedereen over mij heen krijgen...'
'Ben ik de enige...?'
marley93 schreef:Captain, is het niet mogelijk om via de klantenservice of een postbezorger in contact te komen met de teamleider van de postbezorgers in je wijk? Ik heb een paar jaar terug zelf bij een postbedrijf gewerkt en ik weet dat sommige van mijn [***] af en toe nogal nalatig waren en gewoon huizen of hele straten oversloegen wanneer ze er bijvoorbeeld heel weinig post voor hadden. Dan verzamelden ze het gewoon tot het 'genoeg' was.
Captain schreef:marley93 schreef:Captain, is het niet mogelijk om via de klantenservice of een postbezorger in contact te komen met de teamleider van de postbezorgers in je wijk? Ik heb een paar jaar terug zelf bij een postbedrijf gewerkt en ik weet dat sommige van mijn collega's af en toe nogal nalatig waren en gewoon huizen of hele straten oversloegen wanneer ze er bijvoorbeeld heel weinig post voor hadden. Dan verzamelden ze het gewoon tot het 'genoeg' was.
Ik heb de klantenservice van de voucher al gemaild of ze iets met die voucher kunnen, als iemand hem achterover drukt, en of ze er even achteraan willen gaan.
Dit slaat toch nergens op..
[ [url=m/TxbPCI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Loeky01 schreef:Mensen wiens internet gewoon nog steeds ruk is en bijna iedere meeting hapert, maar ze er niks aan lijken te doen... Nee ik kan niet in iemands portemonnee kijken, maar er zijn echt wel acceptabele financieel haalbare oplossingen te vinden dat je wel fatsoenlijk gesprekken aan kan gaan.
Loeky01 schreef:Mensen wiens internet gewoon nog steeds ruk is en bijna iedere meeting hapert, maar ze er niks aan lijken te doen... Nee ik kan niet in iemands portemonnee kijken, maar er zijn echt wel acceptabele financieel haalbare oplossingen te vinden dat je wel fatsoenlijk gesprekken aan kan gaan.