Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 10:22

Dat er net als in maart 2020 een steiger van de tuin is gehat en de polite wederom geen flikker doet.

Ik voel mij inmiddels niet meer veilig in huis maar he wat boeit dat.

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 10:27

Dat ik voor de 5de keer deze week voor Jan l*l aan het wachten ben op iemand die van marktplaats wat komt ophalen 8)7

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 10:49

Dat sommige dames zo onwijs grensoverschrijdend kunnen zijn. Echt. Doe gewoon normaal.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 11:03

Yes vader negatief getest *\o/*

Alle stress en spanning weer voor niks heb er gewoon koppijn van

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 12:27

Ik heb vorige week de tracker van de hond opgestuurd naar Frankrijk, omdat deze kapot is. Ligt nog steeds in het sorteercentrum. Betaal je wel het volle pond voor.

Dat is fijn Zebrastreep

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 12:47

Ik blijf het maar koud hebben. :brr: Kan het gewoon lekker weer worden, aub?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 12:49

marley93 schreef:
Ik blijf het maar koud hebben. :brr: Kan het gewoon lekker weer worden, aub?

Geen koorts. :(:)

Dat ik nog niet zeker weet of ik blij moet zijn dat mijn pakket mee is met GLS. >;)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 13:10

Opmerkingen als: 'Knuppel in het hoenderhok', 'Advocaat van de duivel spelen', of 'Ik zal nu wel iedereen over mij heen krijgen...'
Laatst bijgewerkt door __Sannne op 30-04-21 13:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 13:12

__Sannne schreef:
Opmerken als: 'Knuppel in het hoenderhok', 'Advocaat van de duivel spelen', of 'Ik zal nu wel iedereen over mij heen krijgen...'

Nog leuker: een collega van mij heeft het regelmatig over 'de knuppel in het hondenhok gooien'.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 13:14

Jolien87 schreef:
__Sannne schreef:
Opmerken als: 'Knuppel in het hoenderhok', 'Advocaat van de duivel spelen', of 'Ik zal nu wel iedereen over mij heen krijgen...'

Nog leuker: een collega van mij heeft het regelmatig over 'de knuppel in het hondenhok gooien'.

:')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 13:15

Jolien87 schreef:
__Sannne schreef:

Gooit ze zichzelf er dan ook even achteraan?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 13:16

__Sannne schreef:
Opmerkingen als: 'Knuppel in het hoenderhok', 'Advocaat van de duivel spelen', of 'Ik zal nu wel iedereen over mij heen krijgen...'

Die horen permanent onder de stiekeme meeleessteen

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 13:17

__Sannne schreef:

'Ben ik de enige...?'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 13:25

Natuurlijk weer druk gemaakt om niks, met vlag en wimpel door m’n proeftijd heen. :')

__Sannne schreef:
Ben ik nou de enig(st)e die daar geen probleem mee heeft? O:)

Sorry not sorry.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 13:29

Mkango schreef:
Natuurlijk weer druk gemaakt om niks, met vlag en wimpel door m’n proeftijd heen. :')

*\o/* *\o/* *\o/*

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 13:30

Post binnen wat gisteren verstuurd is, maar wat vorige week verstuurd is nog steeds niet. Ik ben echt zo boos. :')

Edit: krijg ik nu een mail dat de post vandaag bezorgd zal worden.
Denk het niet, aangezien de pakketmeneer al geweest is en de postbode ook. |o

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 13:51

Captain, is het niet mogelijk om via de klantenservice of een postbezorger in contact te komen met de teamleider van de postbezorgers in je wijk? Ik heb een paar jaar terug zelf bij een postbedrijf gewerkt en ik weet dat sommige van mijn collega's af en toe nogal nalatig waren en gewoon huizen of hele straten oversloegen wanneer ze er bijvoorbeeld heel weinig post voor hadden. Dan verzamelden ze het gewoon tot het 'genoeg' was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 13:57

Nayomie schreef:
__Sannne schreef:

'Ben ik de enige...?'

Al helemaal als er voor staat: Ik heb enkel de OP gelezen maar ben ik nu de enige...?

Nee, dat ben je niet en dat had je ook al geweten als je wat meer dan de OP had gelezen. Welgeteld al bij reactie 2 :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 14:06

Nayomie schreef:
__Sannne schreef:

'Ben ik de enige...?'

Oh ja die mag er ook bij, om te kotsen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 14:09

Een anti-parasieten pipetje voor mijn huisdieren wat ik een tijdje terug voor ze heb gekocht wou ik nu gaan gebruiken, blijkt die al anderhalf jaar over de datum te zijn. Waarom verzendt een webshop zoiets, en waarom controleerde ik dit niet eerder >;)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 14:11

marley93 schreef:
Captain, is het niet mogelijk om via de klantenservice of een postbezorger in contact te komen met de teamleider van de postbezorgers in je wijk? Ik heb een paar jaar terug zelf bij een postbedrijf gewerkt en ik weet dat sommige van mijn [***] af en toe nogal nalatig waren en gewoon huizen of hele straten oversloegen wanneer ze er bijvoorbeeld heel weinig post voor hadden. Dan verzamelden ze het gewoon tot het 'genoeg' was.

Ik heb de klantenservice van de voucher al gemaild of ze iets met die voucher kunnen, als iemand hem achterover drukt, en of ze er even achteraan willen gaan.

Dit slaat toch nergens op..

Afbeelding

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 14:12

Mensen wiens internet gewoon nog steeds ruk is en bijna iedere meeting hapert, maar ze er niks aan lijken te doen... Nee ik kan niet in iemands portemonnee kijken, maar er zijn echt wel acceptabele financieel haalbare oplossingen te vinden dat je wel fatsoenlijk gesprekken aan kan gaan.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 14:12

Captain schreef:
marley93 schreef:
Captain, is het niet mogelijk om via de klantenservice of een postbezorger in contact te komen met de teamleider van de postbezorgers in je wijk? Ik heb een paar jaar terug zelf bij een postbedrijf gewerkt en ik weet dat sommige van mijn collega's af en toe nogal nalatig waren en gewoon huizen of hele straten oversloegen wanneer ze er bijvoorbeeld heel weinig post voor hadden. Dan verzamelden ze het gewoon tot het 'genoeg' was.

Ik heb de klantenservice van de voucher al gemaild of ze iets met die voucher kunnen, als iemand hem achterover drukt, en of ze er even achteraan willen gaan.

Dit slaat toch nergens op..

[ [url=m/TxbPCI.jpg]Afbeelding[/url] ]

PostNL is sowieso weer aan t poedersuiker, mijn pakketje t zelfde.

Die van jou is wel heel extreem :').

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 14:17

Loeky01 schreef:
Mensen wiens internet gewoon nog steeds ruk is en bijna iedere meeting hapert, maar ze er niks aan lijken te doen... Nee ik kan niet in iemands portemonnee kijken, maar er zijn echt wel acceptabele financieel haalbare oplossingen te vinden dat je wel fatsoenlijk gesprekken aan kan gaan.

Best makkelijk gezegd. 4 jaar geleden is hier de kpn kabel gebroken. Deze wordt pas gerepareerd met het onderhoud wat geplanned is in 2022/2023. Verplicht zit ik dus bij ziggo. Dat internet schommelt zo gigantisch. De ene moment top verbinding volgende moment gewoon helemaal niks. De aansluitkast staat zo'n 5/6 km verderop en dat is een probleem dat hersteld wordt... met het groot onderhoud geplanned in 2022/2023.

Dus beter internet kan alleen als ik 2 jaar wacht of ga verhuizen... Beide niet echt een optie.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 14:18

Loeky01 schreef:

Bij ons hebben wij het hoogst haalbare internet :')

Als m’n vriend en ik beide online moeten lesgeven heeft 1 van ons een bagger verbinding. Echt dramatisch :')

Inderdaad ook ziggo. KPN en ook andere aanbieders kunnen ons alleen minder leveren (welke willen leveren..)
Laatst bijgewerkt door lenaa_tje op 30-04-21 14:19, in het totaal 1 keer bewerkt