Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vanillia schreef:Dit doe ik meestal inderdaad: aangeven dat het irrelevant (of in dit geval zelfs aanstootgevend) is.Ja dat is wel hoe het werkt Independence; ze laten je meer zien van wat je veel bekijktJe hebt ook de mogelijkheid om berichten te verbergen, die nemen ze ook mee in je algoritme zodat je daar uiteindelijk minder van ziet.
DiscoDipp schreef:Dat ik mijn 3-jarige moet gaan scheren die behoorlijk mepperig is van achter.
If we die, we die
Zebrastreep schreef:DiscoDipp schreef:Dat ik mijn 3-jarige moet gaan scheren die behoorlijk mepperig is van achter.
If we die, we die
Lol leuk he puber paardjes. Die van mij van 2,5 beukte even bijna door een houten deur. Ze dacht opeens he wat gezellig hierbinnen. En ander jong paard schrok zich te pletter en die ging bijna over de stalbaas heeneerst durven ze niet en opeens moet die van mij weer even de ster uithangen
Zebrastreep schreef:DiscoDipp schreef:Dat ik mijn 3-jarige moet gaan scheren die behoorlijk mepperig is van achter.
If we die, we die
Lol leuk he puber paardjes. Die van mij van 2,5 beukte even bijna door een houten deur. Ze dacht opeens he wat gezellig hierbinnen. En ander jong paard schrok zich te pletter en die ging bijna over de stalbaas heeneerst durven ze niet en opeens moet die van mij weer even de ster uithangen
Unseen schreef:Heel veel sterkte Fjordjes...![]()
Geïrriteerd omdat mijn marktplaats-gekkie weer toegeslagen heeft. Blijkbaar heeft die muts een nieuw account aangemaakt om mij nog even via mijn andere advertentie te belagen. Dit keer wel gemeld. Dáááháág.