Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 11:48

Check bij het ziekenhuis, dacht dat ik een kleine ingreep moest krijgen aan m'n oor maar omdat het probleem op een lastige plek zit, wordt een hele operatie met snijden en alles. Vind dat toch wel eng en weet niet of het het waard is dus twijfel nu erg :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 13:10

Gecondoleerd, Fjordjes! :knuffel:

Vanillia schreef:
Ja dat is wel hoe het werkt Independence; ze laten je meer zien van wat je veel bekijkt :(:) Je hebt ook de mogelijkheid om berichten te verbergen, die nemen ze ook mee in je algoritme zodat je daar uiteindelijk minder van ziet.
Dit doe ik meestal inderdaad: aangeven dat het irrelevant (of in dit geval zelfs aanstootgevend) is. :j

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 15:12

Dat gezeik om die keuzedelen. Deze week is het bufferweek en is iedereen vrij omdat dit een moment is om weer te herkansen en cijfers in te halen dus de docenten zijn dan daar volloop mee bezig. Vorige week zei mijn slber ook dat er geen les is. Nu moet dat keuzedeel deze week doorgaan. De communicatie is echt rot en ze veranderen mijn rooster niet waardoor ik nu nog steeds ingeroostert sta op een ander keuzedeel en ik nog geen contact kan krijgen met de docent van dit keuzedeel omdat ze net een week aan het werk is en nog geen account heeft. Jammere is daardoor sta ik al een keer op spijbelen omdat ik toen Nederlands examen had.

Nou ze bekijken het maar voor deze week ben er wel een beetje klaar mee. Lijkt mij ook beter om gewoon vanaf volgende week te starten in de nieuwe periode. En anders maar naar het bat team leg ik ze wel even uit dat ik eerst al helemaal verkeerd stond ingedeeld en daar niks van weet.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 15:48

Dat ik mijn 3-jarige moet gaan scheren die behoorlijk mepperig is van achter.
If we die, we die :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 16:04

DiscoDipp schreef:

Lol leuk he puber paardjes. Die van mij van 2,5 beukte even bijna door een houten deur. Ze dacht opeens he wat gezellig hierbinnen. En ander jong paard schrok zich te pletter en die ging bijna over de stalbaas heen :') eerst durven ze niet en opeens moet die van mij weer even de ster uithangen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 16:18

Zebrastreep schreef:
DiscoDipp schreef:

Lol leuk he puber paardjes. Die van mij van 2,5 beukte even bijna door een houten deur. Ze dacht opeens he wat gezellig hierbinnen. En ander jong paard schrok zich te pletter en die ging bijna over de stalbaas heen :') eerst durven ze niet en opeens moet die van mij weer even de ster uithangen :')

Zelfs 6bjarigen kunnen er wat van hoor hahaha. De mijne was even 'savonds laat op avontuur door de stal, eerst alles overhoop halen en eindigen bij de wortels

CaptainJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 16:25

Gecondoleerd, Fjordjes!

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 16:30

Zebrastreep schreef:
DiscoDipp schreef:

Maar echt jaa :')

Ze is nu voor 80% kaal, overal strepen en nog kleine plukjes. Maarja dan ziet ze er maar uit als n mongool :')

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 16:31

Dat het zo rustig is op werk :')
Ik werk op het lab als uitzendkracht voor de coronatesten. Helaas ontvangen we maar van 2 locaties dus echt veel komt er niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 16:39

Ze zijn hier al sinds vanmorgen vroeg bezig met het verwijderen van planten in de gemeentetuin naast het huis, dus ik ben inmiddels zo overprikkeld dat ik knallende koppijn heb, net al een uur op bed gelegen heb met wat rustige muziek op, maar m'n ouders blíjven maar tegen me aan tetteren. |o (Sowieso snap ik niet hoe zij functioneren met zoveel prikkels: telefoons die constant afgaan, iPads die oplichten bij ieder knullig nieuwsbericht, de tv die de hele dag aanstaat, continu heen en weer lopen voor God-weet-wat, constant dat getetter over en weer...)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 16:47

MVGM -:(- -:(- -:(- -:(- -:(-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 17:04

Arie Slob 8)7

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 17:08

Nog vergeten te zeggen maar sterkte fjordjes wat een ellende allemaal! Niet leuk!

--
Van die mensen die samen een kind nemen omdat ze denken dat het hun relatie een boost gaat geven of het zelfs kan redden. En dan natuurlijk uit elkaar gaan na een paar maanden als het kind er is.

Joh wat dacht je dan dat het zo werkt :') kind wordt er de dupe van...

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 17:10

Foaly schreef:
Arie Slob 8)7

Echt hoor

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 17:22

Foaly schreef:
Arie Slob 8)7

En hoe :roll:

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 17:38

Aan het feit dat ik mn eigen eten moet verzorgen maar te lui ben om het klaar te Gaan maken :')

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 18:00

Heel veel sterkte Fjordjes... :knuffel:

Geïrriteerd omdat mijn marktplaats-gekkie weer toegeslagen heeft. Blijkbaar heeft die muts een nieuw account aangemaakt om mij nog even via mijn andere advertentie te belagen. Dit keer wel gemeld. Dáááháág.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 18:02

Unseen schreef:
Heel veel sterkte Fjordjes... :knuffel:

Geïrriteerd omdat mijn marktplaats-gekkie weer toegeslagen heeft. Blijkbaar heeft die muts een nieuw account aangemaakt om mij nog even via mijn andere advertentie te belagen. Dit keer wel gemeld. Dáááháág.

Heb je haar was aangedaan of zo, wat een drama queen zeg :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 18:07

Om m'n pony fatsoenlijk te longeren moet ik even 50+ euro uit geven := (dubbele lijnen, singel en katrol)
Leuke is. Ik heb een goede singel hangen incl katrol maar daar zit de Pessoa aan en ik weet echt niet hoe ik die los krijg _-:(

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 18:24

Sterkte Fjordjes!!

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 19:23

Gecondoleerd Fjordjes.

Dat de school waar mijn dochter heen gaat ons ineens mededeelde dat ze willen dat ze over 2 weken gaat starten. Terwijl dit na de kerstvakantie zou zijn..
Hoe ga ik dit ineens regelen allemaal jongens? O ja en of we nog even snel deze week langs konden komen voor een gesprek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 19:27

Datik zo door de mist best een stukje moet rijden. Ga mooi binnendoor, want de snelweg lijkt me niet de beste optie.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 19:54

Foaly schreef:
Arie Slob 8)7

Nou echt wel...

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 20:41

Gister naar bed gegaan met knallende koppijn (komt vanuit mijn nek/schouders). Vandaag ging prima tot 12 uur toen begon het weer. So fysio it is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 20:52

“Bekende persoon X werd een jaar gevolgd voor een documentaire over hun leven.”
Sinds wanneer heet een realityserie een documentaire? :')