Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Cathalijne schreef:Mmm had toch stiekem gehoopt dat binnenlandse vakanties met een kleine vriendengroep mogelijk ging zijn, maar helaas. (Tenzij anderhalve meter in een tentje mogelijk is). Dat wordt dan toch maar naar belgie dit jaarVind het jammer dat daar verder ook geen vragen over zijn gekomen. Veel scholieren die eindexamen hebben gedaan wilden als alternatief in nl gaan, maar dat is met die anderhalve meter niet echt te doen
Citaat:Steeds meer werkgevers hebben lak aan de geldende coronaregels. Dat stelt Vakbond CNV, meldt BNR. De vakbond krijgt er wekelijks tientallen klachten over binnen. Zo worden werknemers volgens het CNV regelmatig gevraagd om gewoon te komen werken, terwijl zij met verkoudheidsklachten kampen. Iets wat volgens de regels nu niet is toegestaan.
Eleeke schreef:Maandag waren hier nu al de Halsema moet aftreden berichten. Ik neem aan dat al deze mensen nu hetzelfde gaan zeggen over Aboutaleb want die heeft niet eens geleerd van wat er in Amsterdam is gebeurd ( en wat denk je van de mensen die bij beide demonstraties aanwezig waren)
Ja ik ben cynisch hierover omdat ik denk dat Halsema aangevallen wordt om wie ze is en niet om de fout die zij en vele anderen met haar maken.
Tancreda4 schreef:Terwijl vrienden en vriendinnen samen op een terras zitten in elkaars bubbel, zou zoiets niet mogen... Toch leuk single te zijn en altikd alleen met vrienden op vakantie te gaan...
imaudy schreef:Eleeke schreef:Maandag waren hier nu al de Halsema moet aftreden berichten. Ik neem aan dat al deze mensen nu hetzelfde gaan zeggen over Aboutaleb want die heeft niet eens geleerd van wat er in Amsterdam is gebeurd ( en wat denk je van de mensen die bij beide demonstraties aanwezig waren)
Ja ik ben cynisch hierover omdat ik denk dat Halsema aangevallen wordt om wie ze is en niet om de fout die zij en vele anderen met haar maken.
Ik val Halsma aan en ik heb ooit op haar gestemd, je mag voor jezelf spreken dus..? Aboutaleb heeft tenminste nog een poging gedaan en stond niet zelfvoldaan tussen de menigte.
elnienjo schreef:In Nederland is de pleuris uitgebroken met al die demonstratieopstootjes. Hier wil je niet zijn. Je kunt beter in Belgie zijn waar je het nog hebt over bubbels van 20 personen ipv 5000!
elnienjo schreef:Schokkend!Citaat:Steeds meer werkgevers hebben lak aan de geldende coronaregels. Dat stelt Vakbond CNV, meldt BNR. De vakbond krijgt er wekelijks tientallen klachten over binnen. Zo worden werknemers volgens het CNV regelmatig gevraagd om gewoon te komen werken, terwijl zij met verkoudheidsklachten kampen. Iets wat volgens de regels nu niet is toegestaan.
Electra63 schreef:Halsema was daar, net als de korpsleiding, om zich persoonlijk op de hoogte te stellen van de situatie.
Dit is voor veel mensen gewoon een aanleiding om haar proberen te wippen.
Dat gebeurt ook iedere x met minister Ollongren.
De voordelen van Social Media
Electra63 schreef:Halsema was daar, net als de korpsleiding, om zich persoonlijk op de hoogte te stellen van de situatie.
elnienjo schreef:Electra63 schreef:Halsema was daar, net als de korpsleiding, om zich persoonlijk op de hoogte te stellen van de situatie.
Op alle foto's van haar die voorbij kwamen tussen die mensenmassa stond ze heel ontspannen en zelfvoldaan te lachen ipv zorgelijk of kwaad wat bij de situatie had gepast.
corine1981 schreef:INog wat "leuk" leesvoer (helaas is de naam van de website behoorlijk schreeuwerig, anderzijds slaat het voor mij inmiddels de spijker op de kop.
https://www.viruswaanzin.nl/category/un ... ed/page/2/
Ik ben zo benieuwd naar de echte waarheid achter dit virus.
corine1981 schreef:Sizzle schreef:Die artikelen slaan sowieso nergens op aangezien de scholen ook in Duitsland weer open zijn. Of de maatregelen te ver gegaan zijn is hoe dan ook achteraf gepraat.
Jammer om commentaar te geven zonder het filmpje te kijken.
corine1981 schreef:Sizzle schreef:Die artikelen slaan sowieso nergens op aangezien de scholen ook in Duitsland weer open zijn. Of de maatregelen te ver gegaan zijn is hoe dan ook achteraf gepraat.
Jammer om commentaar te geven zonder het filmpje te kijken.