Gisteren. Ik zat achter een oude camper, ding liep niet zo hard meer. Situatie daar is een klaverblad afslag op een andere weg, dus bocht naar rechts. Eenmaal op de andere weg wordt het meteen een afslag voor eraf. Zowel ik als de camper moesten er weer af dus ik bleef er keurig achter rijden met een knipperlicht uit. Ondertussen achter ons een paardentrailer die de doorgaande weg weer op moest en daarachter een jonge knul in een golf 1 die ook de doorgaande weg weer op ging. Camper ging niet harder dan 60-70 qua optrekken dus de auto met trailer haalde ons in. Alleen dat was net niet snel genoeg voor de jonge gast om vervolgens weer uit te voegen. Hij voegde dus puur in om de camper in te halen eigenlijk. En hij wilde zich tussen mij en de camper wurmen. Ik heb mooi het gat klein gehouden. En toeteren dat hij deed, maar achter mij was het leeg. Dan moet je maar niet proberen in te halen waar dat niet gaat. Hij had dus over de witte driehoek heen eieren voor zijn geld gekozen en was weer achter mij gaan rijden.
De camper was ook een lichte ergernis, maar hey zulke oude barrels rijden nou eenmaal niet zo snel meer. En in het andere verhaal was ik de ergernis voor die knul. Ik lachte hem alleen maar uit.