Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Britta31 schreef:De dingen op een verlanglijstje worden ook steeds duurder.2 jaar terug een lijstje voor een meid van 17.Het goedkoopste was iets van 25 euro.Ze kreeg een kaart met een tientje.Voor kinderen is een scheetkussen altijd leuk.
Sintara schreef:De overgang naar euro's was ook wel het strengste voor kinderen volgens mij.
Ik weet nog dat de lollies op de manege een kwartje kostte, en toen ging het naar euro's en kostte ze nog steeds 25 cent
Dat was overal zo met het snoep
MarlindeRooz schreef:Ik heb het liefst helemaal niks, maar ben heel makkelijk met cadeaus als mensen die per se willen geven: boeken, geen chicklits of horror.Ik heb het liefst cadeautjes, vind ik veel leuker. Maar ik maak ook altijd netjes een lijstje met dingen die ik wil en dan kunnen mensen zelf iets uitkiezen. Heb bijvoorbeeld nu een ring om van mijn vriend en ene ketting van een vriendin. Vind ik erg leuk!
MarcoBorsato schreef:Ik ook, daarom houd ik die boot ook meestal af.Ik wil cadeaus! Maar ik krijg eigenlijk alleen nog cadeaus van mijn ouders, mijn partner en mijn broers en onder elkaar zijn we gul.
Ik ben wel een zeikerd met cadeaus, ik heb liever niks dan rommel.
Laurora schreef:Ik heb het liefste geld als verjaardagscadeau, maar krijg ook vaak genoeg niks en dat vind ik ook prima. Ik ben vaak al blij als mensen mijn verjaardag met mij willen vieren, dat is al een cadeautje opzich
Zelf geef ik altijd een pot honing van eigen bijen, doet het bij iedereen goed en kost me niks