Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 09:50

4 jaar??? oei.....ik zou rennen!

Nou Silly, ik snap dat eigenlijk niet want dat je nu ff gehandicapt bent zegt toch verder niets over jou? Das kortzichtig als ze je daar op af serveren. Dan verdienen ze je niet ook!
Hoe gaat het? Red je het een beetje?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 09:54

Hier gisteren uit verveling weer gedownload > daar was ineens een leuke match > ook nog eens een leuk gesprek > vanavond misschien een date :') (als hij niet hoeft over te werken)
Doe eens gek :))

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 09:59

Martine_R schreef:
Haha daffodil :')

Ik heb nu een beetje het "luxeprobleem" dat ik via Bumble en Tinder meerdere leuke mannen aan het spreken ben, die me allemaal tegelijk vragen op date.. :7
Waarom is het altijd óf niemand, óf allemaal tegelijk? :=
Hoe moet ik dit nu weer aanpakken en waar haal ik de tijd vandaan? -O-

Allemaal uitnodigen op dezelfde plek en tijdstip en dan heb je je eigen Bachelorette aflevering. :))

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 10:07

Djinny, is er een activiteit wat jij heel graag zou willen doen maar waar het nog niet van gekomen is? Doe dat dan met je date ;) Veel leuker dan een drankje en als het niks blijkt te zijn heb je iig wat leuks gedaan!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 10:20

Neverland schreef:
Martine_R schreef:

Ik heb nu een beetje het "luxeprobleem" dat ik via Bumble en Tinder meerdere leuke mannen aan het spreken ben, die me allemaal tegelijk vragen op date.. :7

Allemaal uitnodigen op dezelfde plek en tijdstip en dan heb je je eigen Bachelorette aflevering. :))

Graag filmen! :+

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 10:45

Neverland schreef:
Martine_R schreef:

Hahah dat lijkt me echt fantastisch <<) <<)

Een speeddate-avond zou ideaal zijn Rytir Denk alleen niet dat ze daar zin in hebben, vooral omdat er sowieso 3 zijn die een uur of langer moeten rijden (en ja, ze bieden allemaal aan om hierheen te komen, wat ik dan wel weer erg lief vind!) Laat ik ze maar wat 1-op-1 aandacht geven :')

En wat jammer Djinny, maar heel eerlijk gezegd zou ik het appen gewoon even laten voor wat het is. Kijken of hij zelf nog begint te appen en over de date begint. En anders lekker laten gaan.

Silly, dan is dat toch wel balen he, die vleeskeuring.. -O-
Laatst bijgewerkt door Monchou op 18-08-20 11:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 10:46

Silly1972 schreef:
Ik had een hele leuke match, dacht ik, maar die zocht uiteindelijk een rebound om over zijn ex heen te komen, waar hij al 4 jaar van gescheiden is 8)7

Verder geen matches, zowel op Tinder als op Happn niet, maar ja snap ik ook wel.

Wauw... na 4 jaar.... dat is best, uhm... heftig :')

Dreamy schreef:
Hier gisteren uit verveling weer gedownload > daar was ineens een leuke match > ook nog eens een leuk gesprek > vanavond misschien een date :') (als hij niet hoeft over te werken)
Doe eens gek :))

Hoppa, zo doen we dat.

Neverland schreef:
Martine_R schreef:

:') :j

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 12:20

daffodil schreef:
4 jaar??? oei.....ik zou rennen!

Nou Silly, ik snap dat eigenlijk niet want dat je nu ff gehandicapt bent zegt toch verder niets over jou? Das kortzichtig als ze je daar op af serveren. Dan verdienen ze je niet ook!
Hoe gaat het? Red je het een beetje?

Haha ja hij is al ontmatched.

Dat zeg je heel goed, ik red mij een beetje.
Ik kan mijzelf verzorgen, heb hulp in de huishouding, laat de boodschappen verzorgen en kom minimaal 1x in de week de deur uit met een vriendin.

Ach Martine, toen ik nog niet in de rolstoel zat had ik zat matches en daar kwam ook niks uit _O-

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 12:45

@djinnie: Herkenbaar, zo'n dag complete radiostilte maak ik me ook altijd zorgen over maar ondanks dat het ontzettend saai is probeer ik dan toch maar gewoon de gebruikelijke smalltalk op te starten en vaak komt daar dan toch weer een leuk gesprek uit.

@Silly1972: 4 jaar na dato nog een rebound zoeken? Kansloos, next! :')

@Dreamy: Leuk meid, put yourself out there! Hou je zaterdagavond wel vrij? Ik heb geen zin om het vijfde wiel aan de wagen te zijn. :))

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 12:58

Ik heb best wel wat matches, maar geen een leuk lopend gesprek. Dus beter een paar leuke machtes, dan veel waar niets uit komt :P

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 14:35

Peelie schreef:
Als er nu al geen reactie meer komt dan zou ik me überhaupt afvragen of zaterdag nog wel door gaat. Mijn ervaring dat het gewoon doodbloed en dat je date van zaterdag of niks meer laat horen, of last minute "afmeld" want zijn goudvis is gestorven...

Hahaha, die goudvis. Ik denk ook dat zn goudvis is opgegeten door zn katten.

Maar ik zie het wel.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 20:56

Even reagere in mn pauze op t werk en ik zie dat ik veel gemist heb, hahaha, want mijn na-de-pauze bericht van hierboven miste wat reacties.

Ik kijk wel of hij nog reageert. Als ik een bericht stuur, krijg ik wel wat terug, maar als hij interesse heeft, mag hij ook zelf wel wat sturen. ;)

Silly1972, als ze je niet willen matchen doordat je tijdelijk in een rolstoel zit, toedeloe! Hun gemis. :evaw:

En 4 jaar na dato een rebound, tssss.

Geen activiteiten die ik nu, met een onbekende date, zou willen doen, maar wel een goede tip, Rytir

Monody

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 23:21

Ik heb als het goed is ook twee dates gepland ...... Weet niet helemaal wat ik ervan vind, twee dates. Ben het niet gewend en aan de andere kant denk ik, oh well, wat is er te verliezen :')

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 23:35

Monody schreef:
Ik heb als het goed is ook twee dates gepland ...... Weet niet helemaal wat ik ervan vind, twee dates. Ben het niet gewend en aan de andere kant denk ik, oh well, wat is er te verliezen :')

De verkeerde naam noemen :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 05:05

ReadTheRulez schreef:
Monody schreef:

De verkeerde naam noemen :')

Niet weten welke van de 2 de vader is van je coronababy :=

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 07:53

Citaat:
Niet weten welke van de 2 de vader is van je coronababy :=[

Wat niet weet wat niet deert :')

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 08:04

Rytir schreef:
Citaat:
Niet weten welke van de 2 de vader is van je coronababy :=[

Wat niet weet wat niet deert :')

Zeker nooit Bridget Jones' baby gezien? :+ Dat gaat dilemma's geven. :P

Monody

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 08:36

HAHA god jongens :') :') :') Mijn plan was om de baby nog zo'n minimaal 6 a 7 jaar uit te stellen :))

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 08:53

Monody schreef:

2 maar? :')

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 08:53

Mijn motto is
In het leven heb je altijd een plan B nodig :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 10:03

Heeft iemand zich al opgegeven voor Lang Leve de Liefde?

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 10:18

Mijn tinder date/scharrel/fwb heeft gevraagd of ik met hem op vakantie wil, aan de ene kant lijkt het me super leuk, maar ik denk wel dat mijn gevoelens dan alleen maar ga toenemen en hij wil geen relatie... -O-

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 10:24

Dan zeg je dat toch?

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 10:24

Monody schreef:

Haha, succes!

@Dreamy: Was je date nog doorgegaan gisteravond?

@Margo: Oei, lastig.. In eerste instantie dacht ik: 'leuk, doen!', maar toen las ik dat jij gevoelens voor hem hebt. Dan zou ik het niet doen denk ik, je kunt dan eigenlijk alleen maar gekwetst worden als je zeker weet dat hij geen relatie met je wil.

Hier ook ineens 4 mannen in twee dagen die me opeens mee op date vragen. En ik had zelf ook al iemand gevraagd via Instagram waar ik heel erg geïnteresseerd in ben. Aangezien ik het zelf niet fijn en ook niet helemaal eerlijk vind om meerdere mensen tegelijk te daten heb ik dat ook aangegeven bij de andere mannen. Over het algemeen wordt daar best goed op gereageerd.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 10:31

Ik zie hem vanavond dus wil het idd dan even bespreken.. Vind hem zo lastig om te peilen..