Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Martine_R schreef:Haha daffodil![]()
Ik heb nu een beetje het "luxeprobleem" dat ik via Bumble en Tinder meerdere leuke mannen aan het spreken ben, die me allemaal tegelijk vragen op date..![]()
Waarom is het altijd óf niemand, óf allemaal tegelijk?
Hoe moet ik dit nu weer aanpakken en waar haal ik de tijd vandaan?
Neverland schreef:Martine_R schreef:Haha daffodil![]()
Ik heb nu een beetje het "luxeprobleem" dat ik via Bumble en Tinder meerdere leuke mannen aan het spreken ben, die me allemaal tegelijk vragen op date..![]()
Allemaal uitnodigen op dezelfde plek en tijdstip en dan heb je je eigen Bachelorette aflevering.
Allemaal uitnodigen op dezelfde plek en tijdstip en dan heb je je eigen Bachelorette aflevering.
Silly1972 schreef:Ik had een hele leuke match, dacht ik, maar die zocht uiteindelijk een rebound om over zijn ex heen te komen, waar hij al 4 jaar van gescheiden is
Verder geen matches, zowel op Tinder als op Happn niet, maar ja snap ik ook wel.
Dreamy schreef:Hier gisteren uit verveling weer gedownload > daar was ineens een leuke match > ook nog eens een leuk gesprek > vanavond misschien een date(als hij niet hoeft over te werken)
Doe eens gek
daffodil schreef:4 jaar??? oei.....ik zou rennen!
Nou Silly, ik snap dat eigenlijk niet want dat je nu ff gehandicapt bent zegt toch verder niets over jou? Das kortzichtig als ze je daar op af serveren. Dan verdienen ze je niet ook!
Hoe gaat het? Red je het een beetje?
Peelie schreef:Als er nu al geen reactie meer komt dan zou ik me überhaupt afvragen of zaterdag nog wel door gaat. Mijn ervaring dat het gewoon doodbloed en dat je date van zaterdag of niks meer laat horen, of last minute "afmeld" want zijn goudvis is gestorven...
ReadTheRulez schreef:Monody schreef:Ik heb als het goed is ook twee dates gepland ...... Weet niet helemaal wat ik ervan vind, twee dates. Ben het niet gewend en aan de andere kant denk ik, oh well, wat is er te verliezen
De verkeerde naam noemen
Monody schreef:Ik heb als het goed is ook twee dates gepland ...... Weet niet helemaal wat ik ervan vind, twee dates. Ben het niet gewend en aan de andere kant denk ik, oh well, wat is er te verliezen