Kesje schreef:Uiteindelijk wil je een goed functionerende volwassene produceren, die moet ook toepassend respect tonen aan anderen.
Anders krijg je inderdaad van die types die bij de premier op bezoek gaan en hem geen hand schudden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Qimm schreef:Niobe schreef:
Ik ook niet, ben blij dat mijn ouders me dat gedoe bespaard hebben. Dwingen om te eten vind ik wel zo erg!
Door het gebrek aan dwang was ik altijd veel meer geneigd nieuwe dingen te proberen te eten.
Het was simpel, ik was gewaarschuwd en keuzes hebben gevolgen. Ben er niets minder van geworden en heb geleerd goed na te denken voor ik iets deed.
oomens schreef:Kesje schreef:Uiteindelijk wil je een goed functionerende volwassene produceren, die moet ook toepassend respect tonen aan anderen.
Anders krijg je inderdaad van die types die bij de premier op bezoek gaan en hem geen hand schudden.
Mars schreef:Ik denk dat je die dag al andere plannen hebt MagratheaOf migraine ofzo
Citaat:With over 300,000 babies born worldwide every day, and parents increasingly choosing disposables, it’s estimated that people are using and chucking hundreds of billions of diapers every year. A single baby creates an estimated 1,000 pounds of poo a year, so by any count, that’s an awful lot of untreated waste.
Citaat:Dirty nappies could be considered the most harmful item of marine litter
Varekaj schreef:Ik moest boodschappen doen vanochtend. Zaterdag, druilerig weer en druk druk druk. Ideale recept voor losbandig gedrag.
Was echter aangenaam verrast! Kleinkind aan het jengelen bij oma, oma heel kordaat "of je zwijgt of de auto in en je komt nooit meer mee. Nee, dat snoep krijg je niet".
Kind zet het op een krijsen. Oma rolt met de ogen, winkelkar naar medewerker "hou even bij, ik moet deze stouterd naar de auto brengen".
Nog grotere sirene bij kind want het was menens.
Maar het kind is effectief in de auto gezet.
Iets later, kind met karretje rijdt tegen iemand zijn enkels. Dikke grijns naar mama. Mama zet dodelijke blik op, kind uitdagend naar mama zelfde kunstje op haar enkels proberen.
Ze heeft me dat karretje daar toch een zwaai gegeven![]()
Kind ondersteboven, van de grond geplukt en in haar kar gezet. "En nu klep dicht".
Kind was in 1 klap muisstil.
Heb ze beide haast getrakteerd op een applausje