Al is dat makkelijk gezegd. Laatst vond de moeder van een maat van hem mijn vriend wel een lekker hapje. Toen ging ik natuurlijk even op Facebook snuffelen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nog verduidelijking gevraagd en toen begon hij weer over waardering, of wanneer hij me wilt zien of zich niet lekker voelt.
Want als ik niet reageer wordt het awkward. Doe ik het wel ook. Moeilijk want hij is verder heel aardig!Yvankaxx schreef:Oeeh heerlijk LF!
Klinkt goed miles! Dat is wel echt super lang wachten![]()
Wij konden niet tot zaterdag wachten, date werkt hier vlakbij en had late dienst. Is ie na het werk hier even langs gereden, hebben we even in de auto gepraat en geknuffeld enzo. Was wel even fijn, mijn avond had nogal een rare wending genomen en was best wel fijn om het even met hem daarover te hebbenDuurt het toch even wat minder lang tot zaterdag!
F_Orumster schreef:Yvankaxx schreef:Oeeh heerlijk LF!
Klinkt goed miles! Dat is wel echt super lang wachten![]()
Wij konden niet tot zaterdag wachten, date werkt hier vlakbij en had late dienst. Is ie na het werk hier even langs gereden, hebben we even in de auto gepraat en geknuffeld enzo. Was wel even fijn, mijn avond had nogal een rare wending genomen en was best wel fijn om het even met hem daarover te hebbenDuurt het toch even wat minder lang tot zaterdag!
Stond je aan de waddenkust toevallig?

Veel plezier! 

Heb hem een paar keer op de man af gevraagd wat ie nu wou (hij zei dat het nog te vroeg kwam, maar wou wel appen en had het ook over een vervolg) Jammer dat ze dan niet gewoon eerlijk zijn..
Vanavond gebeld, lijkt echt een leuke vent