Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 15:20

Sunshinedaan schreef:
Ik heb gisteren de eerste persoon geblokkeerd op mijn account :oo

Vervelend mens, alleen maar negatieve reacties, weg ermee :=

Sharani heeft het mooi verwoord inderdaad :)

Mijn account staat op openbaar dacht ik..

Ik bedoelde het positief hoor ;(

Hahah nee doe je goed. Weg ermee. Dat vind ik dan wel weer lekker aan insta.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 15:23

Ik heb ook wel regelmatig domme berichtjes gehad hoor. Dat ik paardenmishandelaar ben omdat ik mijn toen 3 jarige zadelmak maakte.. En mennen met een mini shet is ook zielig, ze kan mij niet vooruit trekken :')

Nouja mensen die mij kennen/volgen weten wel dat dat haar príma afgaat _O-

Oja en dat ik verwend ben omdat ik voor beide jonge paarden een nieuw op maat gemaakt zadel heb gekocht. Kind wist niet dat ik volwassen ben en gewoon alles zelf mag ophoesten :(:)

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 15:29

Whaha xapple _O-
Ik denk vaak een stukje jaloezie :)
Ik had wat reactie van een verre bekende. Die dacht ook dat ik een ongelukkig paardje had, 'want hij heeft zijn oren naar achteren'
'Wat kijkt hij zielig' en dat soort dingen.
Joh, als je alles negatief ziet, schiet dan maar op :evaw:
Laatst bijgewerkt door Sunshinedaan op 11-06-19 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 15:30

xApple schreef:
Ik heb ook wel regelmatig domme berichtjes gehad hoor. Dat ik paardenmishandelaar ben omdat ik mijn toen 3 jarige zadelmak maakte.. En mennen met een mini shet is ook zielig, ze kan mij niet vooruit trekken :')

Oja en dat ik verwend ben omdat ik voor beide jonge paarden een nieuw op maat gemaakt zadel heb gekocht. Kind wist niet dat ik volwassen ben en gewoon alles zelf mag ophoesten :(:)

Hilarisch _O-

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 15:32

Ghostattack schreef:
xApple schreef:

Hilarisch _O-

Schoot me echt verkeerd. Ik heb altijd álles zelf betaald !! Járen gespaard voor die knollen en al hun zooi en dan dit !! Nouja ze was 10 dus oké :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 15:35

Herkenbaar :')

Ik zie soms bij die jonge meiden wel echt cringy posts voorbij komen, zoals overduidelijk niet passende zadels, paarden die compleet met weggedrukte rug lopen, kreupele paarden rijden/longeren.. :=

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 15:40

Ja klopt ik ook hoor. Maarja ik probeer er niks van te zeggen. Helpt toch niet en iedereen doet ‘t op zijn eigen manier. Ik klik dan maar gewoon snel weg. :o

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 15:45

Wat voel ik mij gelukkig met mijn concept art accountje :') geen gedonder en maar 1 tot 3x per week max posten <<)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 15:45

Inderdaad! Ik heb wel eens gesproken met een jong meisje met een pony met niet passend zadel. Bleek eigenlijk achteraf heel sneu te zijn, want ze wist dat haar zadel niet goed lag maar haar ouders vonden het onzin om er iets aan te doen "want de pony loopt gewoon". Meisje was denk ik ook een jaar of 13 -O- Ze voelde zich zo schuldig tegenover haar pony en was al haar zakgeld aan het sparen voor een zadelmaker. Het is dus ook niet altijd onwetendheid, maar vaak ook onmacht.

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 16:53

Ik vind veel volgers,likes en reacties ook leuk. Sinds bijna twee weken heb ik Instagram denk ik. Het gaat nog niet zo heel snel, maar wel een leuk actief groepje volgers. Ik zag die winactie van 10 euro waardebon ook voorbij komen, erg leuk ik ga ook meedoen. Ik las ook iets over negatieve reacties, dat heb ik gelukkig nog niet gehad. Lijkt me wel heel naar als mensen zo doen. Ik vind het nog wel lastig om aan volgers te komen, ik probeer wel bij iedereen wat een leuke reactie achter te laten om zo wat bekendheid te creëren. En ik ben iedere dag actief. Zijn er meer mensen die ik nog mag volgen van dit topic?

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 17:04

_activeme schreef:
Ik heb net een win actie geplaatst. Een cadeaubon van divoza t.w.v. 10 euro. Mooi bedrag om mee te beginnen. Ben benieuwd hoe deze win actie het gaat doen :o

Ik ben je gaan volgen en gelijk even mee gedaan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 17:13

Granoek schreef:
Qimm schreef:
Nou ja, ik snap wel dat dat voor jou niet echt boeiend is, maar als je een mooi rood pad had met zo'n leuk apart kruis zou je het ook niet echt gepast vinden denk ik :=

Nee ik snap waar het vandaan komt maar ik ben echt totaal niet thuis in die geschiedenis enzo dus ik had geen flauw idee, ik hou wel van rood dus ik dacht gewoon hé leuke pad :+
Gelukkig was het bij de meeste genoeg om even te zeggen dat ik maar een domme Belg was

Dit had mij ook kunnen overkomen haha.. hoe stom het ook klinkt :=

Wat betreft negatieve reacties. Heb ik eigenlijk niet. Ja laatst op m’n filmpje waarbij ik vanaf de grond via dr kont er op spring. Een engels sprekende man vond het heel dom om te doen en dat het gevaarlijk was. Maar toen nam een onbekende vrouw het voor me op _O-

Ik ga er verder ook niet op in ofzo!

Edit: wow hier net gewoon de 6K volgers bereikt :oo

Sharani

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 17:58

Gefeliciteerd met je 6K *\o/*

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 18:00

Ik moet het afkloppen. Maar de laatste tijd eigenlijk geen negatieve reacties meer gehad.

Voorheen kreeg ik die wel, maar altijd pas als mijn foto's goed gingen op 'andere manieren gevonden' en dan ook altijd van prive accounts.

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 18:04

Wauw 6k wat knap gefeliciteerd

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 18:19

Ik vind instagram ook heel leuk en maak me eigenlijk er veel te druk om. Ik probeer het nu wat meer van me af te zetten. Ben ook wat minder actief. Ik ben ook snel jaloers :+ en aan het vergelijken met andere accounts. Dus ik moet van mijzelf wat gaan minderen en er niet zo veel mee bezig zijn. Ik post gewoon dingen die ik leuk vind en that’s it (trying :Y) )

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 19:53

Ik heb eigenlijk bijna nooit iets negatiefs gelukkig :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 23:46

Vind het ook wel stom hoor dat negatieve. Als de content je niet aan staat, neem dan ook niet de moeite om nutteloze reacties te plaatsen. Net als hoe sommige mensen anoniem dingen achter laten via dat sayat bijvoorbeeld..

_activeme

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 09:01

wilmatj schreef:
_activeme schreef:
Ik heb net een win actie geplaatst. Een cadeaubon van divoza t.w.v. 10 euro. Mooi bedrag om mee te beginnen. Ben benieuwd hoe deze win actie het gaat doen :o

Ik ben je gaan volgen en gelijk even mee gedaan :)

Leuk leuk! Hoe heet je op insta? Ging gisteren best hard haha *\o/*

_activeme

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 09:02

waauw 6k super netjes. Hoop dat ik dat ook haal. Heb je tips _Dominique hihi :P?

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 09:53

@dikkebillenponys <<)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 09:54

wilmatj schreef:
@dikkebillenponys <<)

En wat krijg je dan? Niet 1 maar meerdere billen *\o/*

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 09:55

Nayomie schreef: