Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

anne_bento

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 20:02

Ooooh niks te verliezen!! Maak er een leuke avond van en zo niet, hup weg ermee en door!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 20:15

Wendy veel plezier!

Leuk al die dates op de planning!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 21:10

Het was heel gezellig echt leuke gast geen ongemakkelijke stiltes oid maar meer vriendschappelijk

Bridleless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 00:05

Ik heb aankomende vrijdagavond ook sinds lange tijd weer een date gepland staan. Meneer had het de hele week te druk, maar hij had die avond nog een gaatje in z'n agenda en dat was ook mijn enige vrije dag, so I thought 'why not' haha :')
Ben benieuwd hoe hij in het echt is, want op de app komt hij soms nogal vaag over. Dat ie opeens vanuit het niets over iets heel anders begint haha. We zullen zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 00:21

Leuke dates allemaal, wat fijn!

Hier even een week rust tussen date 3 en 4 maar wel iets van kriebels. Daar krijg ik wel meteen vluchtneigingen van dus echt m'n best doen in alle kanten: Me niet te afhankelijk opstellen maar dan ook weer niet in de weerstand schieten.
Dit zou wel eens wat kunnen worden :oo

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 06:32

Tof robijntjah

Mijn schoonzusje is nu sinds 2 weken 18 en zit ook op tinder. Ze heeft al een leuke jongen op de app, maar hoor van haar alleen maar verhalen zoals ik ze hier ook hoor. Volgens mij loopt die jongen van haar ook gigantisch op te scheppen, maar zei al dat ze daar geen aandacht aan moest geven.

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 07:50

Wat leuk robijntjah! Klink alsof je wel een boel zelfkennis hebt dus wie weet hoe het gaat lopen!

Hoe was de date mirthee?

Ik spreek momenteel zo'n 2 keer per week af met mijn 2 uur rijden date dus dat gaat zeker de goede kant op. Doordat ik veel werk is het wel vaak zo dat ik daar savonds heen ga en dan de volgende ochtend heel vroeg weer weg moet en dat we dus niet zo veel doen, maar vorige week zijn we het hele weekend samen op pad geweest en dat was ook heel leuk!
Nog 1,5 week werken en dan heeft hij vakantie en de week daarna heb ik ook maar een weekje vrij genomen zodat we samen vakantie hebben :D

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 08:41

Positieve verhalen Robijntjah en Pascalle! Leuk, geniet ervan!

Ik mag morgen op date. Ben uitgenodigd om een hapje bij m te komen eten. Heb even getwijfeld om t te doen, maar ach, doe eens gek! :P

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 09:12

Wendy15 fijn dat het leuk was, jammer dat het meer vriendschappelijk is. Denkt hij er ook zo over?
Robijntjah leuk, spannend en herkenbaar haha! Lekker op je af laten komen allemaal
Pascalle90 klinkt goed, leuk dat jullie samen vakantie hebben :)
Jibbel inderdaad doe eens gek, gewoon van genieten :D

Ik heb over 4 weken een wandeltocht van 110 km in 24 uur. M'n moeder doet ook mee en die blijft na die toch slapen bij een kennis van haar, dus ik vroeg min of meer voor de grap aan mijn date of ie mij dan kwam halen na die tocht? Hij zei dat ie het meteen in zijn agenda ging zetten en goed voor me zou zorgen :o Lief van hem, en ook wel positief dat ie ons over 4 weken nog steeds wel samen ziet :D

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 09:15

Goede berichten hier zeg!

Pascalle, is het nog wel een "date"? :P

Ik zie mijn vriend 2e en 3e week bouwbak eigenlijk niet.
2e week moet ik nog gewoon werken + zaterdags Friese Kampioenschappen met het paard en zondagochtend met mijn vader op vakantie, en dan gaan we 9 dagen weg.. Dus hij moet dan even geduld hebben hihi

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 09:19

wat leuk Jibbel! Wieweet kan hij dan het dessert worden :+

Pascalle: dat klinkt goed! hoelang daten jullie nu?

Robijntjah: niet teveel proberen nadenken, daar krijg je alleen maar een benauwd gevoel van. Gewoon genieten, dat komt zeker goed!

Vorig weekend heeft de skireisjongen me voorgesteld aan enkele vrienden van hem, heb meermaals de vraag gekregen of wij nu een koppel zijn. Waarop ik heb gezegd: mhm lastige vraag :')
We doen eigenlijk alles als een koppel, zien elkaar al een hele tijd bijna dagelijks ( en hebben ook gezegd tegen elkaar dat we niet meer met anderen bezig zijn) alleen het labeltje ontbreekt. De reis is geboekt voor september, het gaat wel de goede richting uit :j

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 09:40

Hahahahaha, eigenlijk ben ik niet zo'n toetjesmens... -O- Maar wellicht kan hij me op andere gedachten brengen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 09:52

Precies dat inderdaad, niet nadenken maar voelen en dat is mijn uitdaging. Gaat best goed tot nu toe :-)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 11:32

@Wendy15
Wel gelijk duidelijk als het meer vriendschappelijk was. Lekker zo laten dan, of het moet zijn dat je ook de energie erin wil steken voor een vriendschap.

@Brideless
Lekker genieten ervan, niet alle mannen zijn even handig met de app.

@Robijntjah
Zooooo leuk! Inderdaad niet teveel nadenken en gewoon genieten. Ik wil alles horen hoor hoe het ging enzo!

@Pascalle90
Wanneer word het officieel bij jullie?

@Jibbel
Geniet ervan!

@Anne_Bento
Lief dat hij je wil komen halen, laat wel zien dat hij moeite voor je wil doen denk ik? Ik weet niet hoever het rijden is ofzo.

@Florence123
Lijkt me lastig hoor, jullie zijn al zolang aan het daten maar nog steeds niks officieels. Ik zou daar zo onzeker van worden denk ik. Respect dat jou het wel lukt hoor.

Vakanties, tja meneer is bouwvakker dus heeft de bouwvak vrij. Ik niet, want ik kon die niet meer vrij krijgen op mijn werk. Dus hij gaat in zijn bouwvak veel bijbeunen en zijn eigen huisje onder handen nemen en dan hebben we in september samen een weekje vakantie waarin we een paar dagen weg gaan.

Hier gaat nog steeds alles fantastisch. Gisteren heeft mijn vriend mij voor het eerst aan het huilen gemaakt, wel huilen van het lachen. Tranen liepen gewoon over mijn wangen.
Gisteren spontaan voor hem gekookt, hij had er de hele avond over hoe lief hij het wel niet vond, daar doe je het toch voor!
Gisteren foto's ontvangen die van ons samen zijn gemaakt op de bruiloft van zijn broer, vind ze zo onwijs leuk. Waar ik me in het begin echt heb ingehouden kan ik niet anders dan bekennen dan dat ik echt compleet gek ben op die vent! En elke dag word het alleen maar erger vrees ik.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 12:02

Wat een goede verhalen!

Wendy, jammer dat het meer vriendschappelijk was, maar je bent iig weer een ervaring rijker :j
Doordat ik zoveel heb gedate, vond ik het steeds minder eng worden. Zaten ook voordelen aan haha!

Ik zie mijn date zaterdag en zondag :+ Zaterdagavond komt hij bij mij, en de kans is vrij groot dat hij dan mijn ouders ook gaat ontmoeten. Mochten mijn ouders weggaan het weekend, dan blijft hij denk ik ook slapen. Zondag gaan we naar een festival in zijn woonplaats.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 12:09

Laat eens zien die foto's, Colien!

Ik heb nu al zo'n zin in zondag...

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 12:42

@danielle Florence en colien
We daten nu een maand en ik heb aangegeven bij de tweede date dat ik niet op zoek ben naar friends with benefits en hij gaf aan net uit een relatie te komen dus dat hij dat niet gelijk wilde. Ook vond hij het wel prima om elkaar 1 keer per week te zien voorlopig maar na 2 dates was hij al helemaal om en nu wil die me elke dag zien hahaha.
Hij ziet relatie wel als iets serieus zegmaar dus dat label wil hij er niet aan plakken na een paar keer zien.
Op zich prima want we zijn wel gewoon exclusief dus ik zie niet echt het verschil.
Hij is bij mij geweest en heeft mijn zusje en moeder ontmoet. En hij heeft zijn familie ook over mij verteld en ik ben zowaar goedgekeurd door zijn opa en oma _O-

Maar goed ik heb dus wel aangegeven een relatie te willen als het goed voelt dus de bal ligt wat dat betreft bij hem. Ik heb in ieder geval wel het gevoel dat hij me erg leuk vind en dat steekt ie ook niet onder stoelen of banken :D

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 12:46

@ pascalle: die is zondag!

Vinden jullie dat voor de date de jongen naar de dame moet komen voor de eerste date of? Mij is verteld dat de jongen naar het meisje moet komen als eerste date.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 12:47

Geen regels, ik vind dat zo ouderwets. Ik betaal ook voor mezelf, of we doen om en om.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 12:53

mirthheee schreef:

Vinden jullie dat voor de date de jongen naar de dame moet komen voor de eerste date of? Mij is verteld dat de jongen naar het meisje moet komen als eerste date.

'Moet'? We leven niet meer in 1780 hè :+ Gewoon lekker doen wat praktisch is.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 12:59

mirthheee schreef:

Ik ging eerste date met mijn vriend naar hem toe. Puur omdat hij dicht bij de stad woont en ik in een dorp waar niks te beleven is. 2e date ging ik ook naar hem toe en 3e date kwam hij geloof ik naar mij toe (ouders ontmoet)

Robijntjah schreef:
Laat eens zien die foto's, Colien!

Ik heb nu al zo'n zin in zondag...

Ik ga geen foto's van hem op bokt zetten :) Maar geloof me als ik zeg dat ze echt heel leuk zijn.

Pascalle90 schreef:
@danielle Florence en colien
We daten nu een maand en ik heb aangegeven bij de tweede date dat ik niet op zoek ben naar friends with benefits en hij gaf aan net uit een relatie te komen dus dat hij dat niet gelijk wilde. Ook vond hij het wel prima om elkaar 1 keer per week te zien voorlopig maar na 2 dates was hij al helemaal om en nu wil die me elke dag zien hahaha.
Hij ziet relatie wel als iets serieus zegmaar dus dat label wil hij er niet aan plakken na een paar keer zien.
Op zich prima want we zijn wel gewoon exclusief dus ik zie niet echt het verschil.
Hij is bij mij geweest en heeft mijn zusje en moeder ontmoet. En hij heeft zijn familie ook over mij verteld en ik ben zowaar goedgekeurd door zijn opa en oma _O-

Maar goed ik heb dus wel aangegeven een relatie te willen als het goed voelt dus de bal ligt wat dat betreft bij hem. Ik heb in ieder geval wel het gevoel dat hij me erg leuk vind en dat steekt ie ook niet onder stoelen of banken :D

Ik zou er echt gewoon de opmerking ingooien hoor of je 'm je vriend mag noemen, maar zo ben ik :')

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 13:44

mirthheee schreef:

Ik ging naar hem toe maar dat was puur omdat het mijn schuld was dat we zo ver uit elkaar vandaan wonen. Ik had namelijk geswiped tijdens een weekendje weg...
verder zijn er niet echt regels voor, ik zou gewoon bedenken wat je wil gaan doen en dan allebei daarheen gaan. Ik heb een keer een dagje Amsterdam gedaan, daar moesten we beide een stukje voor reizen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 13:46

mirthheee schreef:

Wie heeft je dat verteld dan? Er zijn in de date-wereld echt helemaal geen regels namelijk.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 13:48

mirthheee schreef:

Het maakt mij echt helemaal niks uit. Heb een keer in het midden afgesproken, ze kwamen een paar keer naar mij, of ik naar hun. Doordeweeks reis ik gratis dus dan vind ik het geen probleem om een stukje te reizen.

Mijn date van nu heb ik zowel bij hem als bij mij gezien. Hij komt zaterdag voor het eerst naar mijn huis, ik ben nu 3x daar geweest.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 13:51

Pascalle90 ik vind het toch wel heel wat als jullie al familie hebben ontmoet van elkaar haha.. ik zou dat pas doen als het echt een relatie is. Maar geloof dat jullie niet ver van een relatie vandaan zitten, enkel het naampje ontbreekt nog :D

Ik vind dat daar geen regels aan zitten hoor.. mijn huidige date is de 1e keer wel mijn kant op gekomen maar ik ben ook regelmatig voor dates naar de man toe gegaan. Voor zover ik weet zijn daar geen regels in?