Super tof pakket ook voor jou xSwanHeart! Zal je vast erg blij mee zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niene87 schreef:Mijn buurman kwam net vet lief met m'n pakketje aan de deur
Hij keek er beetje vreemd bij![]()
Mijn verslag
Zo kwam die aan
m/A5rqJV.jpg
Blij
m/mmGUzX.jpg
De eerste opening
Gelijk briefje met de link naar de hint
m/TDqvXg.jpg
Stro eruit gehaald en daar lagen ze dan
m/gbbaoz.jpg
m/O8wlWC.jpg
Vet veel cadeautjes
m/4f8fmm.jpg
En toen begon het uitpakken! In al die kleine "soort snoepje verpakkingen" zat een wc rolletje met daarin 2 scentchips!!i like!!!
m/9lHKax.jpg
Toen had iknog grote "soort snoepverpakkingen" daarin zaten de penny's! Vet origineel verpakt zo!!
Dochterlief heeft een loge dus ze heeft nog niet gekeken
m/bxwVnj.jpg
2 pakketjes met heerlijk warme sokken!! Kan ik er nooit genoeg van hebben! Ze zijn super Fluffy!!
Wit zal hier thuis niet lang wit blijven hahaha maar ik Ga er wel m'n best voor doen want ze zijn zo cool
m/fZzfCg.jpg
m/DmITzV.jpg
Toen kwamen er stickers uit de verpakking!
Kan ik meisje weer blij maken
En de laatste er zat een krant om uit Fryslân zou m'n ss daar vandaan komen!?!
In dit pakketje zat een eekhoorn
m/AGhBkI.jpg
Wat ik hier mee ga doen??? Dat weet ik nog niet
Hij is wel schattig hihi maar vind hem ook we ietsje vreemd hahaha....
Maar I really really like My pakketje!!!![]()
En nu ga ik online is even zoeken naar m'n link
Thnx SS
Chocopasta schreef:Zooo eindelijk gelukt. Jeetje ik ben zo onwijs verwend! Ik heb echt als een klein kind het cadeaupapier van al mijn cadeautjes (24!!!) achter elkaar eraf gescheurdWat ontzettend leuk dat er iemand zoveel moeite doet om passende cadeautjes te vinden!! Mijn dochter is ook verwend en zelfs mijn vriend en de katten hebben een cadeautje gekregen
Dit zat er allemaal in:
- Een teddybeer (groter dan mijn dochter)
- Toblerone
- Milka reepjes
- Een glitterpen
- Een boodschappentasdraaghulp (toch?)
- Vanille geurkaarsjes
- Pot haarmasker (zo'n heerlijk uberzoet geurtje)
- Giraffeknuffeltje voor mijn dochter (superschattig!)
- Felroze powerbank
- Fotokubus
- Nog meer chocolade (gevulde)
- Kookboek
- Agenda
- Gezichtscreme voor mijn vriend
- Nagelverzorgingssetje
- Lepeltje met olifantje voor mijn dochter
- Beker met chocolademelk
- Blueberry muffin thee
- Hoofdmassagespin (dit is zooo'n goed cadeautje!!)
- Kattensnoepjes
- Mug cake
- Gezichtsmasker
- Geurbranderset (wax)
- Setje met douchegel, bodylotion en scrub
De hint was ook zo leuk. Eerst een hele grote kaart met een gedicht erin. Gedicht staat niet op de foto, naam van mijn dochter staat daar in en die hou ik lekker van Bokt af(mijn SSS heeft dus mijn facebook gestalkt, daar staat 1 openbaar bericht volgens mij met de melding van de geboorte van mijn dochter
![]()
). Maar het gedicht verwees naar hints in de doos
Briefjes met getallen! Leek me dat dit letters van het alfabet waren. En inderdaad (oh de foto is niet helemaal gelukt zie ik):
Op naar Youtube! Gezocht op chocopasta SSS en daar kwam dit:
https://www.youtube.com/watch?v=wlEw6lyxgcM
Echt, wat ontzettend leuk gedaan! Dus.. iets met Noord Brabant en Fristi... Het heeft nog best even geduurd, maar ik denk dat ik het weet... Ashleytjuhh, ben jij mijn SSS???
Nogmaals... onwijs bedankt voor dit supergave pakket! Wat een werk, tijd en moeite heb je erin gestoken. Het past ook allemaal zo goed. Heerlijke verzorgingsproducten, veeel chocoladeproducten, de dingen die bij mijn werk passen, de schattige cadeau's voor mijn dochter (echt, die teddybeer...![]()
).
Dank dank, ook namens mijn dochter, vriend en de katten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
xApple schreef:Hallo allemaal. Ik had van de week even snel een foto geplaatst van mijn polo die ik heb
gehad van mijn SS. Ik heb een mega drukke week gehad.. Alleen maar gewerkt en geslapen;
letterlijk. Vandaag even mijn cadeautjes op de foto gezet.
m/ojUFPL.jpg
Lief dat je een pakketje hebt gemaakt SS. Ik weet alleen nog steeds niet wie je bent. Als iemand mij zou
willen helpen; graag! Ik kom er echt niet uit.
Even een reactie op iemand die zijn pakketje wat minder vond; ik snap haar gevoel wel. (Niet op dat pakket hoor want ik vind dat pakket toevallig wel erg leuk) Het is natuurlijk een kwestie van smaak allemaal!
Ik zie ook pakketten voorbij komen dat ik denk![]()
Echt onwijs leuk gedaan. Zo ontzettend lief dan bokkers zoveel tijd en energie in pakketten hebben gestoken
![]()
Op die pakketten ben ik ook best jaloers moet ik eerlijk zeggen. Ik ben blij met alles wat ik krijg en ik ben zeker niet ondankbaar maar heel eerlijk heb ik ook niet zo super veel met de spulletjes die ik heb gehad (de thee mag ik niet qua allergieën, en er komen denk ik heel wat spulletjes uit de eigen kast van mijn SS
(durf 't bijna niet te zeggen maar je ziet het heel duidelijk) en zijn ook niet mijn smaak/genre. Dat terwijl ik super veel info op bokt en in mijn profiel heb. Ik was echt geen moeilijk lootje denk ik. Het gedicht vind ik dan weer super mooi/lief.
Ik heb zelf ook echt mijn best gedaan een leuk pakket samen te stellen om iemand blij te maken. Dat is ieders insteek natuurlijk maar smaken verschillen nou eenmaal. Daar is niets aan te doen en dan kan iemand het wel jammer vinden en dat mag op zich best gezegd worden vind ik (genuanceerd).
xApple schreef:Hee wat gaaf dat kastje! Is dat een cadeau geweest?
xApple schreef:Rebecca schreef:
Lijst afgaand ben ik spoor bijster dacht eerst nog Thats_me maar die hints lijken niet op haar te slaan hmm
M
En die woont in Limburg dus geen strand en geen 'jongens' ?
xApple schreef:Hee wat slim, ik heb even gekeken en die zou het heel goed kunnen zijn?
@ Jacimatho; ben jij dan mijn SS?
Jacimatho schreef:xApple schreef:Hee wat slim, ik heb even gekeken en die zou het heel goed kunnen zijn?
@ Jacimatho; ben jij dan mijn SS?
Je hebt het goed, ik was jouw SS.![]()
Heb je al even een PB gestuurd.
Zoveel mensen, zoveel smaken. Ik heb je niet helemaal heppy de peppy kunnen maken met het pakketje, maar hey..je hebt een uniek item te pakken met de officiele Bokt polo. Er zijn er maar weinig die deze polo hebben.![]()
Eigen kast niet, heb wel een aantal kadootjes bij de kringloop gehaald. Eigenlijk juist omdat je zo'n mooie sterke mening hebt over duurzaamheid, verspilling etc.
Eigenlijk zijn we toch allemaal gewoon pennymeisjes die glitters en eenhoorns willen.