Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nadia_ schreef:Oh wij hadden vandaag ook weer een klojo eerste klas.
Via Facebook, wij hebben meerdere kinderwagens te koop staan en hij had er interesse in 2, probeert via messenger de prijs omlaag te praten maar duidelijk aangegeven dat het een vaste prijs is, en dat het graag of niet is. Nou ja, okay dan maar, en hij zou langskomen.
Vent aan de deur, bekijkt de kinderwagens en zegt dat hij ze beide wil hebben. Okay, dat is dan 75 pond (een van 50, een van 25). Maar nee, meneer ging me niet meer dan 60 geven, en daar moest ik het maar mee doen.
Nou ja, voor 60 kun je die van 50 mee krijgen en dan krijg je nog een 10tje wisselgeld.
Ja maar nee, hij kwam helemaal vanuit de andere kant van London en ik moest m toch wel tegemoet komen in zn reiskosten.
Ik heel duidelijk gezegd dat ik hem per messenger al had laten weten dat de prijzen vast zijn en dat hij ook via de advertentie precies wist waar wij wonen, dus als hij de reiskosten te hoog vond dat hij dan ook gewoon niet had kunnen reageren.
Dit eindigde in een hoop geschreeuw van zijn kant, waarop de gallerij buurman (donkere man, bijna 2 meter en net zo breed als dat ie lang is) eens even kwam kijken wat er aan de hand was. Afijn, kerel is vertrokken, dacht toch die van 50 nog mee te nemen maar heb m zo weggestuurd, daar doe ik geen zaken mee.
briitje schreef:Het word ook steeds gekker op marktplaats hoor![]()
Ik bood een stijltang te koop aan voor een appel en een ei.
Iemand bied 15 euro en ik zeg dat ik ermee akkoord ga. Reageert vervolgens niet meer.
Ik krijg een ander bod van 20 euro.
Bieder 1 zegt dat ze hem deze week wil ophalen. Dit is 6 dagen later nadat ik akkoord ging met haar bod. Ik zeg dat ze hem mag ophalen voor 20 euro, dat is inmiddels het hoogste bod.
Is de dame boos omdat ze het niet netjes vind omdat ik akkoord ging met haar bod en nu een ander bod vraag.
Is het nou zo raar dat ik geen 6 dagen wacht tot mevrouw tijd heeft om te reageren en ik dus wel reageer op andere biedingen ?
briitje schreef:Volgens de dame werkt ze gewoon en zit ze niet 24 uur op haar telefoon. Oh en ze was niet meer geïnteresseerd hahaha. Helaas voor mij dan.
Tevens gebeurde dit ook andersom. Ik wou iets kopen, maar verkoper reageerde echt pas 2 dagen later. Inmiddels al het zelfde product goedkoper kunnen scoren. Advies gegeven om sneller te reageren als je iets wilt verkopen
Tyrcanol schreef:Jolien dat kan ik dus niet. Heb geen telefoon of internet tot mijn beschikking.
Maar ik denk dan als het zo'n haast heeft dan laat maar lekker.
Hier doet de chat ook moeilijk momenteel.